کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

شورای پدافند غیرعامل شهرستان گچساران حاشیه ساز شد/حرف های جالب و نیش دار فرماندار گچساران به اداره محیط زیست؛ دستگاه پایش آلودگی هوا نخرید/ خودتان میزان آلودگی هوا را حدس بزنید و اعلام کنید/ چرا بعنوان مدیر کارتان را انجام نمی دهید؟(+فیلم، تصاویر)

29 ارديبهشت 1401 ساعت 16:13

جلسه شورای پدافندغیرعامل شهرستان گچساران با حضور روانبخش دیهیمی خوب و اعضای شورای پدافند غیرعامل در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد


جلسه شورای پدافندغیرعامل شهرستان گچساران با حضور روانبخش دیهیمی خوب و اعضای شورای پدافند غیرعامل در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.
در این نشست 12 کارگروه به نام های کارگروه آب و انرژی، ساماندهی مشارکت های مردمی، دفاع امنیتی و انتظامی، بهداشت و سلامت، کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، امداد و نجات، خدمات شهری و روستایی، راه سازی و امور زیر بنایی، فرهنگ، آموزش و اطلاع رسانی، پشتیبانی، فن آوری و اطلاعات،تشکیل و به ادارات و دستگاه های ذیربط ابلاغ شد.
گفتنی است: تذکر فرماندار به مدیر و معاون اداره محیط زیست که یک سال است دستگاه پایش آلودگی هوا این اداره خراب است اما تاکنون اقدامی در خصوص تعمیر یا تهیه آن انچام نداده اند از حواشی این جلسه بوذ.
در ادامه روانبخش دیهیمی خوب با تشکر از پایگاه خبری کبنانیوز در خصوص مطلب کبنانیوز« تهران، خوزستان، بوشهر، مرکزی، البرز، کرمانشاه، ایلام به دلیل آلودگی هوا تعطیل شدند! شاخص غلظت آلودگی هوای گچساران چند است؟ فرماندار گچساران کجاست؟ در چه حالی است؟!» عنوان کرد: بنده به محض مطلع شدن از خرابی دستگاه پایش آلودگی هوا اداره محیط زیست بلافاصله با مسئولان استان مکاتبه و این موضوع را به جد پیگیری کردم که معاون عمرانی استاندار قول مساعد دادند که یک دستگاه جدید پایش آلودگی هوا برای شهرستان گچساران خریداری کنند (چون دستگاه قبلی قدیمی و قابل تعمیر نبود )
دیهیمی خوب در پایان به حبیب قلندری خبرنگار کبنانیوز گفت: من همین جا هستم.









 


کد مطلب: 448143

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/448143/شورای-پدافند-غیرعامل-شهرستان-گچساران-حاشیه-ساز-حرف-های-جالب-نیش-دار-فرماندار-اداره-محیط-زیست-دستگاه-پایش-آلودگی-هوا-نخرید-خودتان-میزان-حدس-بزنید-اعلام-کنید-چرا-بعنوان-مدیر-کارتان-انجام-نمی-دهید-فیلم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1