تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۰۱
کد مطلب : ۴۴۷۳۸۴
ویدئو

آخرین وضعیت بیماری کرونا در گچساران/ تشکر و قدردانی دکتر حسینی از دادستان و نیروی انتظامی در خصوص دستگیری ضارب پزشک گچسارانی(+فیلم و عکس)

۱
صحبت های دکتر سید طاهر حسینی سرپرست شبکه بهداشت و درمان کبنا ؛صدو هشتمین جلسه ستاد مبارزه با کرونا باحضور روانبخش دیهیمی خوب فرماندار گچساران،دکتر سید طاهر حسینی سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران و اعضای ستاد مبارزه با کرونا در فرمانداری گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز:سرپرست شبکه بهداشت و درمان در این نشست اظهار کرد: این شهرستان در رنگ‌بندی بیماری کرونا از قرمز به زرد تبدیل شده است.
دکترسید طاهر حسینی بیان کرد: تا کنون ۶۶ هزار و ۴۱۰ مورد نمونه گیری از افراد مشکوک به کرونا در گچساران صورت گرفته که از این تعداد نمونه گیری ها ۲۰ هزار و ۶۷ مورد آنها مثبت بوده است.
وی تصریح کرد: ۱۹هزار و ۸۱۸ بیمار مبتلا به کرونا در گچساران تا کنون بهبود یافتند.
حسینی با اشاره به فوت ۲۳۹نفر از شهروندان گچساران از ابتدای وجود بیماری منحوس کرونا براثر این بیماری عنوان کرد: در حال حاضر ۱۰ بیمار کرونایی در قرنطینه خانگی در این شهرستان قرار دارند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱ بیمار کرونایی در بیمارستان های این شهرستان بستری هستند.
وی تصریح کرد: از این تعداد افزون بر ۸۴ هزار و ۹۴۳ مورد دوز اول و ۷۸هزار و ۲۲ مورد دوز دوم بوده است.حسینی اظهار کرد: در این شهرستان تا کنون ۱۹۸ هزار و ۲۸۹ مورد تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف صورت گرفته است.
حسینی با اشاره به تزریق دوز یاد آوری واکسن در گچساران، گفت: افزون بر ۳۵ هزار و ۳۲۴ مورد دوز یاد آوری واکسن در گچساران تزریق شده است.
وی عنوان کرد: جمعیت دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸سال در گچساران ۱۰هزار و ۸۷۱ نفر می باشد، که تا پایان ۵ اردیبهشت ماه سال‌ جاری افزون بر ۲۰ هزار و ۵۶۰ دانش آموز (۱۲الی۱۸ سال) واکسن کرونا را دریافت کردند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران اضافه کرد: از این تعداد ۱۰ هزار و ۳۴۳ نفر دوز اول و ۹ هزار و ۴۷۷ نفر نیز دوز دوم و ۷۴۰ نفر نیز دوز سوم بوده است.
حسینی بیان کرد: مراکز تزریق واکسن کرونا در گچساران فعال بوده ولی متاسفانه استقبال مردم از تزریق دوز سوم ضعیف است.




 
نام شما

آدرس ايميل شما

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری ...
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
بیداد اجاره‌ها

بیداد اجاره‌ها

تهران بنا بر اعلام مرکز آمار ایران، مستأجرنشین‌ترین استان ایران است و گزارش سازمان مدیریت ...
1