تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۲۱
کد مطلب : ۴۴۶۶۳۷
آخرین وضعیت کرونا در گچساران؛

صحبت‌های جنجالی سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران در ستاد کرونا (+ تصاویر، فیلم)

۷
۰
صحبت های جنجالی سرپرست شبکه یهداشت و درمان در ستاد مقابله با کرونا کبنا ؛جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا با حضور فرماندار گچساران و اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.
 به گزارش کبنا نیوز، سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران در جلسه ستاد مبارزه با کرونا  با اشاره به اینکه این شهرستان در خصوص کرونا به رنگ قرمز درآمده، اظهار کرد: شهروندان باید با زدن ماسک و رعایت دستورالعمل ها بهداشتی ما را در عبور از این وضعیت یاری کنند.
دکتر سید طاهر حسینی افزود: تا کنون ۶۵ هزار و ۹۵۲مورد نمونه گیری از افراد مشکوک به کرونا در گچساران صورت گرفته که از این تعداد نمونه گیری ها ۱۹ هزار و ۹۶۰ مورد آنها مثبت بوده است.
حسینی تصریح کرد: ۱۹هزار و ۷۰۱ بیمار مبتلا به کرونا در گچساران تا کنون بهبود یافتند.
وی با اشاره به فوت ۲۳۹نفر از شهروندان گچساران از ابتدای وجود بیماری منحوس کرونا براثر این بیماری عنوان کرد: در حال حاضر ۱۹ بیمار کرونایی در قرنطینه خانگی در این شهرستان قرار دارند.
 سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطر نشان کرد: هم اکنون ۲ بیمار کرونایی در بیمارستان های این شهرستان بستری هستند.
 حسینی عنوان کرد: در این شهرستان تا کنون ۱۹۶ هزار و ۹۵۱ مورد تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف صورت گرفته است.
 سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: از این تعداد افزون بر ۸۴ هزار و ۶۲۲ مورد دوز اول و ۷۷ هزار و ۴۹۵ مورد دوز دوم بوده است.
 حسینی با اشاره به تزریق دوز یاد آوری واکسن در گچساران گفت: افزون بر ۳۴ هزار و۸۳۴ مورد دوز یاد آوری واکسن در گچساران تزریق شده است.
 وی با اشاره به اینکه جمعیت دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸سال در گچساران ۱۰هزار و ۸۷۱ نفر می باشد، افزود: تزریق واکسناسیون دانش آموزان ( ۱۲ الی ۱۸ سال ) در شهرستان در حال اجراست.
 وی افزود: تا پایان ۱۶ فروردین ماه سال‌ جاری افزون بر ۲۰ هزار و ۵۰۷ دانش آموز (۱۲الی۱۸ سال) واکسن کرونا را دریافت کردند.
 سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران اضافه کرد: از این تعداد ۱۰ هزار و ۳۲۸ نفر دوز اول و ۹ هزار و ۴۴۶ نفر نیز دوز دوم و ۷۳۳ نفر نیز دوز سوم بوده است.
 حسینی بیان کرد: دورهمی ها و مسافرت ها بدون رعایت دستورالعمل بهداشتی مجددا گچساران را در رنگ بندی قرمز قرار داده است.
کرونا تا کنون برای نجات جان مردم تلاش های بسیاری کرده است
در ادامه  فرماندار گچساران اظهار کرد:طبق مقررات باید کلاس‌های درس در تمامی مقاطع با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی برگزار شود.
روانبخش دیهیمی خوب بیان کرد: همکاری کادر مدارس، فرهنگیان و تمامی فعالان عرصه تعلیم و تربیت نقش مهمی در ارتقای علمی و فرهنگی نسل جوان دارد.
دیهیمی خوب افزود: تمام شرایط بهداشتی اعم از فراهم کردن مواد ضدعفونی کننده، ماسک و آموزش حضوری بچه ها در مدارس شهرستان از سوی اموزش پرورش فراهم شود.
وی با بیان اینکه گچساران از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفته است، افزود: دستگاه های اجرایی و اصناف از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک خودداری کنند.
دیهیمی خوب اظهار داشت: همکاری بازاریان برای مقابله با کووید ۱۹ در زمینه پروتکل های بهداشتی قابل تقدیر بوده  از ابتدای انتشار کرونا تاکنون بیش از106جلسه مبارزه با این ویروس در گچساران برگزار شده است.
دیهیمی خوب عنوان کرد: بازرسان روزانه در ۲ نوبت صبح و عصر بر نحوه عملکرد اصناف از جمله رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شناسایی اصناف متخلف و تذکر در خصوص رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا فعالیت دارند.


 


 
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
اقای دیهیم و دکتر حسینی
لطفا برا مدارس دولتی ماسک و....بفرستین
تشکر
Romania
فکر کنم منظورتون اینه که تعداد سربازهارا برای راه ندازی کار مردم وگرفتن مرغ وتخم مرغ اضاف کنید خیلی شبه کار شاه عباس هست حرفتون تعدادو زیاد کنین
طبیب
Romania
من متاسفم برای جامعه ای که حتی مدیریت بحران هم ندارن فقط ایجاد بحران میکنن
United States
اقای دیهیم و دکتر حسینی
لطفا برا مدارس دولتی ماسک و....بفرستین
تشکر
جمال مقدم
Iran, Islamic Republic of
احسن و درود بر شما
یک دبیر بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب فرماندار محترم تازمانی که در قامت یک فرهنگی بود خوب میدانست که انچه امروز بیان کرده امکان اجرایی نداشته ودانش اموزان خود به خود در تکثیر ویروس کرونا فعال هستند واز طریق همین بچه ها نیز اولیا را در گیر میکنند حال در تعجبم که جناب فرمادار وسرپرست بهداشت ورییس اموزش وپرورش چگونه چشم بسته برتدریس حضور پافشاری میکنند ایا انها نمیتوانند با کلاسهای غیر حضوری جلوی یک فاجعه دیگر را بگیرند فقط تاریخ قضاوت خواهد کرد عزیران مسول
اکبری
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای حسینی
نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه‌های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی ...
(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

آناستازیا و ویاچسلاو در یک پارک در کی‌یف اوکراین با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج از اعضای ...
سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

تهاجم گسترده نظامی روسیه و خسارات مادی و تلفات انسانی ناشی از آن برای بسیاری از تحلیل‌گرانی ...
1