کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ویدئو

راهکارهای خانم مدیر برای کنترل قیمت مرغ و مشکل نان (+ فیلم )

12 فروردين 1401 ساعت 1:17

با توجه به وضعیت اقتصادی مردم نباید توزیع میوه ایام نوروز برای خرید از سوی شهروندان به اجبار سبدی باشد زیرا عده ای از افراد توان‌مالی برای خرید یک سبد میوه را ندارند بلکه خرده فروشی را در دستور کار خود قرار دهند


 نشست تنظیم بازار و اولویت‌های اقتصادی شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون اقتصادی استاندار، فرمانداران شهرستان‌ها و مدیران کل کشاورزی، تعاونی روستایی، کارآفرینی امید، شهرک‌های صنعتی، بسیج اصناف استان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی صمت، تعزیرات حکومتی در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا، مدیر جهاد کشاورزی گچساران در این نشست اظهار داشت: امید می‌رود تا با برنامه ریزی‌های بهتر برای سال آینده توزیع میوه شب عید از ۵ روز مانده به آخر سال آغاز شده و در ایام نوروز نیز شاهد تعطیلی کشتارگاه درایام تعطیلات نوروزی در سطح کشور نباشیم.
لیلا عطازاده افزود: تعطیلی کشتارگاه در ایام نوروز در سطح کشور باعث کمبود مرغ گرم و افزایش قیمت آن می‌شود، در این تعطیلات، ۴ روز کشتارگاه‌های کشور تعطیل بودند.
عطاء زاده عنوان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی مردم نباید توزیع میوه ایام نوروز برای خرید از سوی شهروندان به اجبار سبدی باشد زیرا عده‌ای از افراد توان‌مالی برای خرید یک سبد میوه را ندارند بلکه خرده فروشی را در دستور کار خود قرار دهند.
 


کد مطلب: 446408

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/446408/راهکارهای-خانم-مدیر-کنترل-قیمت-مرغ-مشکل-نان-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1