تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب : ۴۴۵۶۰۲
فیلم/

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در گچساران/ دخالت آرایشگاه ها درامور پزشکی/ اقدامات خطر آفرین حکیم باشی ها در گچساران/صحبت های جالب سرپرشت شبکه بهداشت و درمان در خصوص روشنایی و دست انداز ها، چاله و چوله های شهر دوگنبدان(+فیلم)

۲
۱
دکتر حسینی؛ دخالت آرایشگاه ها درامور پزشکی/ اقدامات خطر آفرین حکیم باشی ها در گچساران کبنا ؛آخرین جلسه شورای اداری شهرستان گچساران با حضور روانبخش دیهیمی خوب فرماندار گچساران، معاونین فرماندار و روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر این شهرستان در خصوص کرونا قرمز شده ولی شهروندان رعایت دستورالعمل های بهداشتی را کم کردند.
سید طاهر حسینی بیان کرد: تا کنون ۶۵ هزار و ۴۷۰ مورد نمونه گیری از افراد مشکوک به کرونا در گچساران صورت گرفته که از این تعداد نمونه گیری‌ها ۱۹ هزار و ۷۳۱ مورد آنها مثبت بوده است و ۱۹هزار و ۴۰۱ بیمار مبتلا به کرونا در گچساران تا کنون بهبود یافتند.
حسینی با اشاره به فوت ۲۳۵نفر از شهروندان گچساران از ابتدای وجود بیماری منحوس کرونا براثر این بیماری عنوان کرد: در حال حاضر ۹۵ بیمار کرونایی در قرنطینه خانگی در این شهرستان قرار دارند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطر نشان کرد: هم اکنون ۲۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های این شهرستان بستری هستند که از این تعداد ۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.
حسینی اظهار کرد: در این شهرستان تا کنون ۱۹۴ هزار و ۳۲۸ مورد تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف صورت گرفته است که از این تعداد افزون بر ۸۴ هزار و ۲۰۶ مورد دوز اول و ۷۶ هزار و ۵۹۱ مورد دز دوم بوده است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به تزریق دوز یاد آوری واکسن در گچساران گفت: افزون بر ۳۳ هزار و ۵۸۵ مورد دوز یادآوری واکسن در گچساران تزریق شده است.
وی با عنوان اینکه جمعیت دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸سال در گچساران ۱۰هزار و ۸۷۱ نفر می باشد، افزود: تزریق واکسناسیون دانش آموزان ( ۱۲ الی ۱۸ سال ) در شهرستان در حال اجراست تا پایان ۱۷ اسفند ماه سال‌ جاری افزون بر ۲۰ هزار و ۴۲۴ دانش آموز (۱۲الی۱۸ سال) واکسن کرونا را دریافت کردند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران اضافه کرد: از این تعداد ۱۰ هزار و ۳۱۵ نفر دوز اول و ۹ هزار و ۳۹۳ نفر نیز دوز دوم و ۷۱۶نفر نیز دوز سوم بوده است باید تجمعات در مراسمات مختلف کم شود تا بتوانیم از این‌ پیک خطرناک نیز عبور کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اعتراض به آزمون پتروشیمی گچساران، پدر شد رفت هوا؟؟؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
دکتر جون !
پزشکی خودت هم زیر سواله 🤣🤣
خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

«احمدي‌نژاد مصداق سياستمدار اپورتونيست است و با اسب زين‌ كردن آماده ورود به ميدان است....
24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

بر اساس گزارش‌هاي رسمي زمان خانه‌دار شدن براي افراد در سال 99 به بيشترين ميزان خود رسيده ...
جراحي ارزي در اختيار پاستور

جراحي ارزي در اختيار پاستور

​​​​​​​بدين‌ترتيب درحالي‌كه از ماه‌ها پيش نيز هر گاه بحث از حذف ارز ترجيحي به درازا مي‌كشيد ...
1