تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۴۴۵۵۹۳
آخرین جلسه شورای اداری سال 1400 گچساران

پرده برداری رئیس دامپزشکی از خیانت شهرداری در کشتارگاه گچساران/افشاری؛ اینکه نمیشود که شهرداری به وظیفه اش عمل نکندو سلامت شهروندان به خطر بیافتد/ آقای فرماندار به داد مردم برسید(+فیلم،تصاویر)

۴
۱
پرده برداری رئیس دامپزشکی از خیانت بزرگ شهرداری در کشتارگاه گچساران/ آقای فرماندار به داد مردم برسید کبنا ؛آخرین جلسه شورای اداری شهرستان گچساران با حضور روانبخش دیهیمی خوب فرماندار گچساران، معاونین فرماندار و روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.
فرماندار گچساران در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: گچساران از لحاظ رنگ بندی کرونایی به رنگ قرمز در آمده است و باید شهروندان رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و در راستای تزریق واکسیناسیون خود هر چه زودتر اقدام کنند.
 روانبخش دیهیمی خوب بیان کرد: در خصوص تامین میوه شب عید مردم باید تمهیدات لازم در گچساران انجام شود، تا شهروندان برای خرید پایان سال دچار مشکل نشوند.
 وی با اشاره به اینکه شرکت پخش فرآورده های نفتی تمهیدات لازم را برای جایگاه های سوخت این شهرستان انجام دهد، تصریح کرد: باید هرچه زودتر از سوی شهرداری این شهرستان تکلیف جایگاه سوخت این دستگاه مشخص شود و اگر شهرداری نمی تواند آن را راه اندازی کند این جایگاه سوخت را واگذار کند.
 دیهیم خوب عنوان کرد:با توجه به فرارسیدن چهارشنبه سوری و تعطیلات پایان سال ادارات اقدامات لازم را انجام داده و از سالم بودن دوربین های مداربسته خود مطمئن شوند، هر اداره ای باید جهت صیانت از اموال دستگاه خود نیروهای کشیک را برای تعطیلات نوروز مشخص کند.
 وی افزود: مدیران شهرستان باید همیشه پای کار بوده و پاسخگوی تلفن خود شوند، در سال جدید مکاتبه دستی وجود نخواهد داشت و فقط از طریق شبکه دولت مدیران دستگاههای اجرایی می توانند نامه‌ها و درخواست‌های خود را ارسال کنند.
 فرماندار گچساران با اشاره به این که هر مدیری باید برای انجام کارهای خود برنامه ریزی داشته و آن را به نحو احسن انجام دهد، خاطر نشان کرد: برنامه ریزی های موثر در راستای انجام وظایف مدیران نقش موثری در ارزیابی آنها دارد.
 دیهیم خوب بیان کرد: متاسفانه برخوردها و الفاظی از سوی مدیران دیده می شود که اصلاً در شان یک مدیر انقلابی نیست، باید تکریم ارباب رجوع یکی از اولویت کاری مدیران شود.
 وی تصریح کرد: پیش بینی می شود با توجه به اقلیم آب و هوایی گچساران، در تعطیلات نوروز مسافران زیادی به این شهرستان سفر کنند، همه باید پای کار آمده و اقدامات لازم را جهت رفاه حال مسافران انجام دهند.
 فرماندار گچساران عنوان کرد: سهل انگاری برخی مدیران در بعضی از موارد باعث ضایع شدن حقوق اداری آن دستگاه میشود، گلایه شهروندان درخصوص قطعی مکرر آب برق زیاد است.
دیهیم خوب اضافه کرد: گلایه های بسیاری از شهرداری گچساران وجود دارد که شاخص ترین آنها نظافت شهر و زیباسازی است که باید در این خصوص بیشتر تلاش شود.
 وی افزود: خدمات نظام و دولت باید از سوی مدیران اطلاع رسانی شود، گچساران ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه های مختلف گردشگری کشاورزی آب و خاک دارد که باید از این پتانسیل ها به خوبی استفاده شود.
 دیهیم خوب ادامه داد: متاسفانه هنوز تعدادی از مدیران از خودروهای ادارات برای کارهای شخصی خود در خارج از تایم کاری استفاده می‌کنند، که این تخلف است.
 سید مرتضی سجادپور معاون این فرماندار گچساران نیز در این جلسه بیان کرد: از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین گچساران معبر مسافران بسیار زیادی خواهد بود، در خصوص ارائه خدمات هرچه بهتر به این مسافران کمیته‌های تخصصی ده گانه تشکیل شده و هر کدام باید وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهند.
وی عنوان کرد: راهداری،حمل و نقل جاده‌ای نسبت به رفع نقاط حادثه خیز و نصب علائم اقدام کند، پاکسازی معابر ورودی گچساران ساماندهی جایگاه های سوخت و آماده بودن ستاد بحران از دیگر اقداماتی است که باید برای ایام تعطیلات نوروزی در این شهرستان انجام شود.
 سجادپور اظهار کرد: ورود کارکنان ادارات که هنوز هیچ گونه واکسنی را تزریق نکرده اند به محل کار ممنوع است.
در ادامه رئیس اداره دامپزشکی عنوان کرد: رئیس دامپزشکی گچساران تصریح کرد:کشتارگاه‌ها از حساس‌ترین مراکز به شمار می‌روند که نقش مهمی در تأمین سلامت و امنیت سفره غذایی مردم ایفا می‌کنند.
امید افشاری عنوان کرد:کشتارگاه‌ها با نظارت دامپزشکی با ذبح انواع دام سبک و سنگین روزانه حجم بالایی از گوشت مورد نیاز مردم هر منطقه و شهرستان را تأمین و نیاز بازار را برطرف می‌کنند.
افشاری عنوان کرد: نظارت دامپزشکی بر روند سلامتی و ذبح دام‌های سبک و سنگین مهر تأئید و آسودگی خاطر مردم از استفاده این محصولات پروتئینی است زیرا کوچکترین مشکلی در این دام‌ها می تواند سلامت جامعه را تهدید کند.
وی بیان کرد: گوشت قرمز نقش مهمی در تأمین پروتئین مورد نیاز بدن دارد که باعث شده گوشت در سبد غذایی خانواده قرار گیرد، گوشت آلوده می تواند بیماری‌های زیادی را به انسان منتقل و خسارات جبران ناپذیری وارد کند که این خود نظارت و همت همه جانبه دستگاه های متولی بر این امر را طلب می‌کند.
گفتنی است: ادامه ها صحبت های تند دکتر افشاری بر علیه سهل انگاری شهرداری دوگنبدان در ساماندهی و تجهیز و.......کشتارگاه گچساران را در فیلم فوق مشاهده کنید.






 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرادبیگ
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز تو که الان یادت اومده صداتو ببری بالا ووبر صد شهرداری صحبت کنیدر زمان جتاب ظفری شما که جرات نداشتید حتی به کشتارگاه سر بزنید و اگرم نگاهی به اونجا میکردید جرات گفتن یک کلمه رو نداشتید.الان صداتو میبری بالا که چی رو ثابت کنی.شماها واسه همه شناخته شده اید.شما ها همتون یکه بزنِ کوچه های خلوتیت.کسی نمیگه که شما کار بدی کردید.ضمن تشکر از شما به خاطر این نظارت و بازگو کردن مسائل
شهروند
Romania
سلام از آقای افشاری بپرسید تا حالا مگه کجا بودی زمان شهرداری آقای ظفری چرا اعتراض نکردی مگه کشتارگاه گچساران یک شبه این طور شده
Iran, Islamic Republic of
احسن ..احسن جناب دکترافشارعزبز...درودبربسیجی انقلابی جهادی...این مدیرمدافع سلامت دکترافشاری ،جای تقدیرتشکرداره،پیروزسربلندباشی...
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
مگر این چند ماه وچند سال خواب بودید بیدارشدیدخیرباشه تو یک ماه چه کار میشه کردمراقب حرف زدنتون باشیدشناخته نبودی میخوای شناخته بشی چند روز دیگه
پایان «صیانت» و «جهاد تبیین» در بهارستان؟

پایان «صیانت» و «جهاد تبیین» در بهارستان؟

سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره فضای مجازی و جهاد تبیین تحرکاتی را در بین برخی مجلسیان ...
خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

«احمدي‌نژاد مصداق سياستمدار اپورتونيست است و با اسب زين‌ كردن آماده ورود به ميدان است....
24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

بر اساس گزارش‌هاي رسمي زمان خانه‌دار شدن براي افراد در سال 99 به بيشترين ميزان خود رسيده ...
1