کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فیلم/

دادو فریاد و اعتراض شدید پیمانکارجاده گچساران- باباکلان از سهل انگاری و بی تفاوتی مسئولان/ دستور ویژه استانداربه بازرسی

11 اسفند 1400 ساعت 10:13

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه فرماندار گچساران و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از پروژه جاده سازی گچساران، باباکلان بازدید بعمل آورد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه فرماندار گچساران و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از پروژه جاده سازی گچساران، باباکلان بازدید بعمل آورد.
در این بازدید حاج نصرلله خادمی و حاج محمد خادمی از پیمانکاران دلسوز وخوش نام، بومی شهرستان گچساران ازسهل انگاری و پاسکاری و بی تفاوتی مسئولان مربوط بسیار گلایه مند و معترض بودند.
این دو پیمانکاربومی متعهد و متخصص که نهایت دلسوزی را در اجرایی این پروژه بزرگ را داشته اند از استاندار کهگیلویه و بویراحمد تقاضای دستور ویژه برای برداشتن موانع  و مشکلات این پروژه شدند.
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بازرسی استانداری دستور داد تا هرچه سریعتر به این موضوع ورود کرده و موضوع را بررسی و اقدامات لازم را انجام داده و با دستگاه متخلف برخورد کند و شرایط ادامه کاررا برای پیمانکاران را بدون دغدغه فراهم کند.



 


کد مطلب: 445291

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/445291/دادو-فریاد-اعتراض-شدید-پیمانکارجاده-گچساران-باباکلان-سهل-انگاری-بی-تفاوتی-مسئولان-دستور-ویژه-استانداربه-بازرسی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1