کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فیلم/

انتقاد تند رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران از مدیران ادارات، شرکت ها، کارخانجات و فروشگاه های زنجیره ای گچساران(+فیلم)

1 بهمن 1400 ساعت 20:53

دهه فجر یک وظیفه عمومی ، اسلامی است و همه ادارات با هماهنگی فرمانداری در جلسه ستاد دهه فجر شرکت کنند تا برنامه ریزی های لازم در این خصوص انجام شود


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران یداله درجلسه شورای اداری شهرستان گچساران  با اشاره به نزدیک شدن ایام دهه فجر اظهار کرد: ملت ما مانند همیشه مقاوم ایستاده اند و پای انقلاب ،جان خود را نیز تقدیم ‌می‌کنند، باید از انقلاب به خوبی محافظت کرد تا دشمنان زمینه‌ای برای شادی خود پیدا نکنند.
یدالله مرادی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی متعلق به همه آحاد جامعه است، بیان کرد: وقتی حرف از دهه فجر زده می شود بسیاری از ادارات کمبود بودجه را عنوان می کنند و این خساست درست نیست برای با شکوه برگزار کردن مراسمات دهه فجر باید همه نهادها پای کار باشند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران تصریح کرد: برخی از کمیته های تشکیل شده هنوز بعد از گذشت یکسال وظایف خود را اعلام نکردند و اگر زحمات اصحاب رسانه در خصوص پوشش بسیار خوب برنامه های دهه فجر نبود ادارات اقدامات مناسبی را نداشتند.
مرادی با بیان به اینکه 24 کمیته به مناسبت دهه فجر در این شهرستان تشکیل می‌شود، عنوان کرد: دهه فجر یک وظیفه عمومی ، اسلامی است و همه ادارات با هماهنگی فرمانداری در جلسه ستاد دهه فجر شرکت کنند تا برنامه ریزی های لازم در این خصوص انجام شود.
وی افزود: چند دستگاه مطرح شهرستان نقشی در برنامه های دهه فجر نداشتند، چرا در برخی از تبلیغات دیگر مانند بازگشایی فروشگاه های زنجیره ای این چند دستگاه مهم شهرستان حضوری فعال دارند ولی برای دهه فجر از حضور آنها خبری نیست.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: اولین برنامه که نیاز است مد نظر دستگاه ها قرار گیرد جلسات تحلیلی پیرامون افق جمهوری اسلامی و نقش آن ، تجلیل از پیشکسوتان انقلاب اسلامی بدون در نظر گرفتن‌ جناح های سیاسی، حضور و مشارکت عمومی در تمام برنامه ها از دیگر اقدامات این ایام است.
مرادی بیان کرد: مشاهده شده  در دهه فجر روسای ادارات تنها در روز بهره برداری از پروژه ها که با حضور استاندار انجام می شود، حضور گسترده ای دارند اما در دیگر برنامه های این دهه حضورشان کمرنگ است
وی تاکید کرد:باید دهه فجر امسال را پر رنگ و با شکوه تراز سال های قبل برگزار کنیم.
مرادی از مدیران ادارات و همچنین شرکت ها و کارخانجات و فروشگاه های زنجیره ای(پتروشیمی، سد چم شیر، سد کوثر، کارخانه آرد مارون،نوشابه سازی، کارخانه روغن، فروشگاه افق کوزوش، جانبو، رفاه، دیلی مارکت) در خصوص همکاری و مشارکت و حضور کمرنگ این مجموع ها در برگزاری برنامه های دهه فجر انتقاد شدید کرد.
 


کد مطلب: 443779

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/443779/انتقاد-تند-رئیس-شورای-هماهنگی-تبلیغات-اسلامی-گچساران-مدیران-ادارات-شرکت-کارخانجات-فروشگاه-های-زنجیره-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1