کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فیلم/

اعتراض شدید نمایندگان عشایر قشقایی به مسئولان استان/ چرا نمایندگان عشایر قشقایی به شورای عشایر دعوت نشدند/ آقای استاندار دستورات و قول های شما در خصوص عشایر هلیگان عملی نشد/ به عشایر قشقایی گچساران بی مهری و کم توجهی می شود(+فیلم)

2 آذر 1400 ساعت 21:21

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای عشایر گچساران که هفته گذشته در منطقه عشایری دریلا برگزار شد در خصوص مشکلات عشایر هلیگان دستورات و قول و وعده های را داده است که به گفته جهانگیر نره ای نماینده عشایر هلیگان هنوز هیچ توفیقی حاصل نشده و عشایر هلیگان در شرایط بسیار بد و بغرنجی بسر میبرند


نمایندگان عشایر قشقایی حوزه شهرستان گچساران(عشایر هلیگان، عشایر منطقه باباکلان و بی بی حکیمه وعشایر منطقه پاکوه ) امروز با حضور در فرمانداری گچساران نسبت به عدم دعوت آنان به  جلسه شورای عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد و بی توجهی مسئولان استان به مشکلات عشایر قشقایی گچساران، بشدت اعتراض کردند.
دیروز نشست شورای  عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شاهپور علایی مقدم رئیس سازمان امور عشایر کشور، علی کریمی فیروزجانی رئیس فراکسیون عشایر و مهدی روشنفکر نائب رئیس فراکسیون عشایر مجلس شورای اسلامی در سالن دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که در کمال تعجب در اقدامی غیره منتظره وعجیب از نمایندگان عشایر قشقایی گچساران در این نشست دعوت بعمل نیامده است که این موضوع باعث اعتراض شدید نمایندگان عشایر قشقایی گچساران و آحاد عشایر قشقایی شده است این در حالی است که عشایر منطقه هلیگان بعلت مشکلات مرزی با استان خوزستان و عشایر منطقه باباکلان بعلت خشکسالی و کم آبی در شرایط بسیار سختی بسر میبرند که در چند روز گذشته در رسانه ها و فضای مجازی به آن پرداخته شده است.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد  در نشست شورای عشایر گچساران که هفته گذشته در منطقه عشایری دریلا برگزار شد در خصوص مشکلات عشایر هلیگان دستورات و قول و وعده های را داده است  که به گفته جهانگیر نره ای  نماینده عشایر هلیگان هنوز هیچ توفیقی حاصل نشده و عشایر هلیگان در شرایط بسیار بد و بغرنجی بسر میبرند.
نمایندگان عشایر قشقایی عنوان کردند: ایل قشقایی یکی از بزرگترین و معروف ترین ایلات کوچر کشور می باشد که  70 درصد عشایر شهرستان گچساران قشقایی می باشد که متاسفانه مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به این جامعه بزرگ عشایری بی مهری و بی توجهی می کنند.
در ادامه نمایندگان عنوان کردند: چطور می شود رئیس سازمان  امورعشایر کشور و اعضای فراکسیون عشایر مجلس به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می کنند و نشست شورای عشایر استان برگزار می شود اما از جامعه بزرگ عشایر قشقایی گچساران نماینده ای به این نشست دعوت نمی شود.
گفتنی است: پایگاه خبری کبنانیوز منتظر پاسخ مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد  در خصوص این اقدام عجیب وغیرمنتظره و... عدم دعوت نمایندگان عشایر قشقایی به نشست شورای عشایر استان با حضور رئیس سازمان امور عشایر و اعضای فراکسیون عشایر مجلس می باشد.
 


کد مطلب: 441602

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/441602/اعتراض-شدید-نمایندگان-عشایر-قشقایی-مسئولان-استان-چرا-شورای-دعوت-نشدند-آقای-استاندار-دستورات-قول-های-خصوص-هلیگان-عملی-نشد-گچساران-بی-مهری-کم-توجهی-می-شود-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1