تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب : ۴۴۱۱۲۰
سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان گچساران؛

بلاتکلیفی پروژه تونل دیل ( + فیلم )

۱
۰
فایل مرتبط کبنا ؛استاندار کهگلیویه و بویراحمد در بازدید از پروژه تونل دیل گچساران گفت: وزارت راه باید پروژه تونل دیل را تعیین‌تکلیف کند.
     

به گزارش کبنا، سید علی احمد زاده امروز (چهارشنبه 19 آبان ماه 1400) در حاشیه بازدید از پروژه تونل دیل، اظهار داشت: تونل دیل یک پروژه مهم بوده که می‌تواند بنادر جنوبی را به محور دهدشت -پاتاوه متصل کند.
 وی بیان کرد: یکی از محورهای دارای کد ملی که از استان بوشهر به طرف اصفهان می‌باشد و از طریق گناوه به منطقه بی بی حکیمه، بابا کلان، گچساران از طریق این تونل باید به چرام و جاده دهدشت، پاتوق _ اصفهان متصل شود.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تونل دیل به طول ۲ هزار و ۶۰۰ متر می‌باشد که عملیات آن توسط قرار گاه خاتم الانبیاء آغاز شده و از طرف گچساران حدود ۶۰۰ متر کار انجام شد و به قول مسئولان زیر ربط به مشکل گاز در این قسمت برخورد کردند.
 احمد زاده عنوان کرد: دوباره این‌پروژه به همین‌متراژ از طرف دیل کار شد و ۱ کیلومتر باقی مانده که مجدداً گفتند به گاز غیر متعارف برخورد کرده‌اند و پروژه تعطیل شده و به مشاورین‌جهت مطالعه ارجاع دادند.
 وی گفت: مشکلی که ما داریم این است که وزارت راه باید تعیین تکلیف می‌کرد که نتیجه مطالعات انجام شده چه می‌باشد و باید تکلیف پروژه را مشخص می‌کردند. 
استاندار کهگیلیویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: در حال حاضر این وسط کار بلا تکلیف از سوی شرکت زیر ساخت وزارت راه بلا تکلیف رها شده است
 احمد زاده بیان کرد: وزارت راه مکلف می‌باشد که پاسخگوی هزینه‌های صورت گرفته در این‌ پروژه باشد یا کلاً بگویند پروژه غیر قابل اجراست و یا این وزارت بدون بهانه پای کار بیاید و آن را به اتمام برسانند.
 وی افزود: کار نادرستی که در خصوص این‌ پروژه صورت گرفته این‌ می‌باشد که آمده‌اند صورت مسئله را پاک کردند و گفتند پروژه از ملی به استانی تبدیل شود.
 استاندار کهگیلیویه و بویراحمد ادامه داد: اعتبارات استانی کفاف این پروژه عظیم را نمی‌دهد و اگر این اتفاق رخ دهد با اعتبارات استانی پروژه تونل دیل تا ۲۰ سال دیگر هم طول خواهد کشید.
 احمد زاده اضافه کرد: ما مشکل این‌ پروژه را به ریاست جمهوری و وزارت راه خواهیم برد، اگر وزارت راه بخواهد این پروژه را ترک کند باید دلایل قانونی داشته و پاسخگو هدر رفت هزینه شود.
 وی گفت: شنیده‌ایم که از شرکت‌های خارجی نظر خواهی شده و آنها پاسخ داده‌اند گاز در موجود در تونل در حد متعارف بوده و می‌توان پروژه را ادامه داد.
 استاندار کهگیلیویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امید داریم که پروژه فعال و با کد ملی ادامه پیدا کند کرد: امیدواریم در فوریه یک ماهه برای این‌پروژه تعیین تکلیف صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ممو
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار انقلابی
یا علی سید
مردم پشت تونل منتظر بازگشایی هستند
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1