کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبناگزارش می دهد

تجمع اعتراضی عشایر منطقه هلیگان گچساران جلوی فرمانداری/ تامین امنیت و اجرای قانون برای عشایرهلیگان بر عهده کیست؟ / پاسخ فرماندار گچساران ( + فیلم و تصاویر)

8 آبان 1400 ساعت 15:25

امروز جمعی از عشایر منطقه هلیگان جلوی فرمانداری گچساران به نشانه اعتراض تجمع کردند


امروز جمعی از عشایر منطقه هلیگان جلوی فرمانداری گچساران به نشانه اعتراض تجمع کردند.
به گزارش کبنا، نماینده عشایر منطقه هلیگان گچساران به کبنانیوز، گفت: مراتع منطقه هلیگان طبق قانون و مستندات متعلق به عشایر این منطقه است و نیاکان، اجداد و پدرانمان و در حال حاضرخود مان در این منطقه سکونت داشته‌ایم اما چند سالی که تعدادی از اهالی روستای قلعه گلاب بطور غیرقانونی مراتع ما را تصرف و دام آنها مراتع مارا چرای می‌کنند و اهالی این روستا از ورود ما به منطقه هلیگان جلوگیری می‌کنند حتی در سال گذشته این موضوع باعث درگیری شدید بین دوطرف شد.
نره‌ای افزود: تأمین امنیت و اجرای قانون برای عشایرمحروم  منطقه هلیگان بر عهده کیست؟ برخورد قانونی با متصرفان غیرقانونی و ایجاد کنندگان تنش و درگیری بر عهده مسئولان کدام شهرستان است بهبهان یا گچساران؟
ما عشایر با افتخار در نظام جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و عاشق رهبرمان و کشورمان و حامی دولت هستیم اما چطورمی شود که مسئولان در خصوص حق قانونی عشایر منطقه هلیگان اقدامات جدی و قانونی را انجام نمی‌دهند.
عشایرمحروم منطقه هلیگان در حال حاضرآواره، سرگردان و در بدترین شرایط بسر می‌برند.
در پایان عشایرمنطقه هلیگان از مسئولان گچساران و بهبهان خواستار اجرای قانون، تأمین امنیت و برخورد بسیارجدی با مسببان و افراد متخلف شدند.









کد مطلب: 440682

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/440682/تجمع-اعتراضی-عشایر-منطقه-هلیگان-گچساران-جلوی-فرمانداری-تامین-امنیت-اجرای-قانون-عشایرهلیگان-عهده-کیست-پاسخ-فرماندار-فیلم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1