تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : ۴۴۰۵۹۴

زاکانی بخشنامه خودش را هم با انتصاب دامادش زیر پا گذاشت

۱
۰
فایل مرتبط کبنا ؛علیرضا زاکانی در حالی روز دوم آبان ماه حسین حیدری دامادش را به عنوان مشاور و دستیار ویژه شهردار در حوزه هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و نوآوری شهری منصوب کرد، که خود پیش از آن به کارگیری نیروی انسانی جدید حتی به صورت رایگان را ممنوع کرده بود.
به گزارش کبنا نیوز، علیرضا زاکانی شهردار تهران در توییتر در توجیه این اقدام خود نوشت: «آقای مهندس حیدری هیچ رابطه استخدامی باشهرداری ودریافتی ازآن نخواهد داشت وصرفا ازتجربه ودانش علمی ایشان درحوزه هوشمندسازی تهران استفاده خواهم‌کرد. این امر غیرقانونی نبوده واین حکم صرفا برای اشراف ونظارت دقیق بنده ازطریق ایشان دراین پروژه مهم صادرشده‌است.»
اما این توضیحات نیز تناقض اقدام او با بخشنامه صادرشده از سوی خودش که روز ۲۷ مهر منتشر شد را توجیه نمی کند. در بخشنامه مذکور آمده است که هر گونه جذب نیروی انسانی در شهرداری،مگر در مواردی که «ضرورت آن با هماهنگی و اخذ مجوز از سوی حوزه معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا» اثبات شود، ممنوع است.
در این بخشنامه همچنین تاکید شده است که جذب و بکارگیری نیروی انسانی جدید تحت هر عنوان و با هر نوع وضعیت استخدامی اعم از ( تمام وقت، نیمه وقت و پاره وقت، پیمانکاری، شرکتی، مشاوره ای، حق الزحمه ای، ساعتی و پروژه ای و حتی انجام خدمت به طور رایگان یا افتخاری ) در شهرداری تهران ممنوع است.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
هرچه بگندد نمک بپاش ::: تا فرصت از قدرت ونفوذ وتزویر داری هر چه آری حق داری ::::امیدی که بدون حقوق بودن خود را هم اعلام کنید ::::
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
فایل های مرتبط
1