کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در صحن علنی شورای اسلامی شهر یاسوج مطرح شد

انتقاد تند هدایت‌امیری از شهردار یاسوج ( + فیلم )

25 مهر 1400 ساعت 13:52

هدایت امیری عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در مخالفت با ابقای نستهن مقدم شهردار فعلی یاسوج انتقادات تندی را وارد کرد و اظهار داشت: 10 درصد از مجموعه شهرداری یاسوج از شما رضایت دارند و آنهم کسانی که مسئولیت دارند.


 اولین جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج صبح امروز (یکشنبه 25 مهر ماه 1400) به ریاست سید هدایت اکبری با دستور کار انتخاب شهردار برگزار شد.
هدایت امیری عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در مخالفت با ابقای نستهن مقدم شهردار فعلی یاسوج انتقادات تندی را وارد کرد و اظهار داشت: 10 درصد از مجموعه شهرداری یاسوج از شما رضایت دارند و آنهم کسانی که مسئولیت دارند.
   


امیری همچنین در این جلسه گفت: شهر یاسوج روستای در حال حاضر یک روستای بزرگ با مدیریت و تفکر سیاسی و حاکمیت سلیقه‌ها و رابطه‌ها اداره می‌شود که ضوابط و مقررات شهرسازی و قوانین جاری در آن جایگاه ندارد و اصلاً توجه‌ای به شایسته‌سالاری و قابلیت‌ها نمی‌شود.
وی در ادامه افزود: و این شهر در شأن مرکز استان و پایتخت طبیعت ایران نیست.
امیری: دشمنی با شهردار یاسوج ندارم/برای موفقیت مقدم دعا می‌کنم

عضو شورای شهر یاسوج گفت: قرار نیست هر 7 عضو شورای شهر نظری واحد داشته باشند و چنان باشیم که گویی همه چیز گل و بلبل است.

در یک رای گیری متفاوت از هفت عضو شورای شهر تنها هدایت امیری به نستهن مقدم رای اعتماد نداد که تک رای مخالف این عضو شورای شهر از هر جهت قابل تجزیه و تحلیل است.
در همین خصوص هدایت امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به رای مخالف خود به نستهن مقدم اظهار کرد: قرار نیست هر 7 عضو شورای شهر نظری واحد داشته باشند و چنان باشیم که گویی همه چیز گل و بلبل است.
عضو با سابقه شورای شهر یاسوج با بیان اینکه به عملکرد شهردار یاسوج انتقاد دارم اما از نظر شخصی برای ایشان احترام قائلم تصریح کرد: دلیل مخالفت من با آقای مقدم به عملکردها در زمینه‌های مختلف بر می‌گردد به جز این هیچ گونه خصومت و کینه‌ای از شهردار به دل نداشته و رفاقت شخصی خود را با وی داریم.
امیری با بیان اینکه بعد از رای گیری و انتخاب شهردار توسط شورا در کنار شهردار و شورا خواهد بود و برای موفقیت شهردار کمک خواهد کرد افزود: هر گونه شکست و یا انسداد در کار شهرداری و مدیریت شهری همه را زیر سوال می‌برد لذا هرگز برای ناکامی و شکست شهردار و امور شهری یاسوج تلاش نخواهم کرد.
وی با بیان اینکه هرگز برای عدم موفقیت شهردار دعا نمی‌کند یادآور شد: هر چند به عملکرد شهردار انتقاد دارم و اعتقاد دارم که باید عملکردها و رویکردها تغییر کند اگر چنین شد و در مدیریت شهری تغییری ایجاد شد ما نیز در کنار شهردار و موافق ایشان خواهیم بود.
عضو شورای شهر یاسوج تصریح کرد: از همین فردا مشکلات و مطالبات مردم را پی‌گیری و به استحضار شهردار می‌رسانم دشمنی و عداوتی با شهردار ندارم برای موفقیت او تلاش می‌کنم و البته به صورت جد مطالبه‌گر مشکلات مردم و شهر یاسوج خواهم بود.


کد مطلب: 440240

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/440240/انتقاد-تند-هدایت-امیری-شهردار-یاسوج-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1