کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس جمهور مطرح شد

سید ناصر حسینی‌پور: در گچساران با اسنپ آمد و رفت می‌کنم / هیچ وقت سوار بر خودروی شرکت نمی‌شوم (+ فیلم )

9 مهر 1400 ساعت 12:14

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران صبح امروز (جمعه 9 مهر ماه 1400) وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد. جمعی از مردم این استان که با مشکلات و گرفتاری‌ها دست و پنجه نرم می‌کردند در جلوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند و خواستار رفع مشکلات خود شده‌اند.
​​​​​​​


سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در سالن اجتماعات دانشگاه یاسوج برگزار شد، سخنرانی کرد.
به گزارش کبنا، شامگاه جمعه ( 9 مهرماه 1400) نشست شورای اداری استان کهگیلویه وبویراحمد به ریاست سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران برگزار شد و سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در این جلسه با بیان اینکه ما می‌توانیم، تفکر مکتب امام حسین(ع) است، اظهار داشت: در دوران اسارتم، افسر عراقی به من جمله‌ای تاریخی گفت. او گفت که ما در عراق صاحب بارگاه و قبر امام حسین(ع) هستید و اما شما ایرانی‌ها صاحب تفکر و اندیشه امام حسین(ع) هستید. ما می‌توانیم برگرفته از تفکر امام حسین(ع) است.
ادامه صحبت‌های سید ناصر حسینی‌پور را در فیلم زیر مشاهده کنید.
     


کد مطلب: 439673

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/439673/سید-ناصر-حسینی-پور-گچساران-اسنپ-آمد-رفت-می-کنم-هیچ-وقت-سوار-خودروی-شرکت-نمی-شوم-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1