تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۴۳۸۰۶۷
بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در مجلس؛

وزرای پیشنهادی برنامه‌ای برای مقابله با «مافیای اقتصادی» نداشتند

۱
۱
فایل مرتبط کبنا ؛براساس چه مدلی می‌خواهید تورم را کنترل کنید؟ بابایی کارنامی نماینده مازندران مخالف کلیات برنامه پیشنهادی دولت گفت: براساس چه مدلی می‌خواهید تورم را کنترل کنید؟ مدیریت کرونا را مثل دولت قبل به قضا و قدر می‌سپارید؟ برای کارگران برنامه کاربردی ارائه نشده است.
    
نماینده مردم ساری در مجلس گفت: باید وزرای پیشنهادی برنامه‌هایی را برای مقابله با مافیاهای اقتصادی به مجلس ارائه می‌دادند اما برنامه‌ای در این زمینه ارائه نشده است.

 علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز شنبه (۳۰ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی و در مخالفت با کلیات کابینه پیشنهادی دولت اظهار داشت: کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال موضوعی بااهمیت است اما متأسفانه‌برخی از وزرای پیشنهادی دولت برنامه جدی در این باره ارائه نکردند.
وی بیان کرد: مردم فقیر بدبخت شدند و سفره آنان بسیار کوچک شده و همه وزرای دولت باید برنامه‌ای در این زمینه ارائه دهند.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: صیانت از محیط‌زیست و مدیریت شهری، مباحث مهمی است و وزرای دولت باید برنامه جدی در این زمینه داشته باشند.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها پدر ملت را درآورده‌اند و توقع ما این است که دولت سیزدهم برنامه عملیاتی و اجرایی جهت مقابله با این اقدامات بانک‌ها و ساماندهی آنها داشته باشد.
بابایی کارنامی ادامه داد: متأسفانه مافیای فولاد، دارو، خودرو و واردات مشکلات زیادی را برای کشور به وجود آورده‌اند و باید وزرای پیشنهادی برنامه‌هایی را برای مقابله با مافیا به مجلس ارائه می‌دادند اما برنامه‌ای در این زمینه ارائه نشده است.
وی اظهار داشت: صندوق‌های بازنشستگی به حیاط خلوت برای برخی از مدیران تبدیل شده، آنان بیش از ۵۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند و ظلم بسیار زیادی به کارگران می‌شود که لازم است دولت فکری به حال کارگران کند و برنامه‌ای در این زمینه داشته باشد.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از ما می‌پرسند که دولت سیزدهم پس از شش ماه به صورت مشخص می‌خواهد چه اقداماتی انجام دهد که لازم است برنامه دولت در این زمینه کاملاً دقیق و شفاف باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بدبختی مردم از امثال شماهاست.
بگذارید رئیسی کار کند .
جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

شرایط امروز انقلاب بسیار حساس و دارای فرصت‌های عظیم و در معرض تهدیدهای جدی است. جریان ...
ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

تورم مخرب‌ترین آثار را بر پیکره اقتصاد برجا می‌گذارد و اگر به این مسئله توجه نشود بدون ...
فایل های مرتبط
1