تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب : ۴۳۶۹۹۷
فیلم/

در هشتادو هشتمین نشست ستاد مقابله با ویروس کرونا گچساران چه گذشت؟/ تقدیر و تشکر معاون استاندار و فرماندار گچساران از مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان/ لزوم ساماندهی دستفروشان گچساران(+فیلم)

۱
۱
فایل مرتبط کبنا ؛هشتادو هشتمین نشست ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان گچساران با حضور اعضای ستاد برگزار شد.
 
به گزارش کبنا نیوز: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا گچساران اظهار کرد: با قوه قهریه امکان مبارزه با کرونا وجود ندارد.
حجت‌الاسلام محمد صدرا ادیبان بیان کرد: در بازدیدهای انجام شده از سطح بازار گچساران کسبه از تعطیلی‌های صورت گرفته ناراضی بودند.
وی تصریح کرد: از سوی کسبه این شهرستان بهداشت و انجام پروتکل ها خوب رعایت شده است در حال حاضر مردم به این‌نتیجه رسیدند که باید از خودشان به خوبی مراقبت کنند.
ادیبان با اشاره به تعطیلی مکان‌های عمومی و تالارهای عروسی، گفت: در حال حاضر جشن‌ها به منازل منتقل شدند که این خود نگران کننده است زیرا در منازل پروتکل‌ها رعایت‌ نمی‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب گچساران خاطرنشان کرد: نمی توان بازار را بار دیگر تعطیل کرد ولی باید با افراد خاطی به صورت قانونی برخورد شود در یکی از خیابانهای گچساران داروخانه، مطب پزشکان و دستفروشان وجود دارند که این‌خود باعث به وجود آمدن تردد زیاد در این خیابان شده است.
وی افزود: با ساماندهی دستفروشان بار تردد در یک مکان کمتر شده و خطر ابتلا به کرونا نیز کاهش پیدا می‌کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در این‌جلسه هم بیان کرد: سپاه تا کنون در طرح جامع حاج قاسم سلیمانی اقدامات ارزنده‌ای را انجام داده است.
سرهنگ باقر پسنده با اشاره به اینکه حسینیه ثارالله بسیج این شهرستان در اختیار کادر بهداشت و درمان قرار گرفته، اظهار کرد: این نهاد با تمام توان در کنار کادر بهداشت و درمان شهرستان قرار دارد.
در ادامه جانشین فرمانده انتظامی گچساران اظهار کرد: محدودیت‌های شبانه از ساعت ۲۲ تا ۴ صبح ادامه دارد و تمام دوربین های سطح شهرستان فعال است.
سرهنگ ارسلان خادمیان افزود: در دو ماه گذشته ۳۶ مورد گشت مشترک، ۳ هزار و ۴۹۹ مورد بازدید، ۷۶ واحد صنفی متخلف جریمه و ۱۲ واحد پلمپ شده است.
جانشین فرمانده انتظامی گچساران خاطرنشان کرد: در دو ماه گذشته یک هزار و ۷۳۱ دستگاه خودرو در خصوص جریمه ۲ میلیون ریالی اعمال قانون و ۳۲ دستگاه خودرو فاقد پلاک و مخدوش شده توقیف شده است.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلیویه و بویراحمد  در جلسه ستاد مقابله با کرونا گچساران اظهار داشت: شهرداری دوگنبدان ازنظر نظافت ومبلمان شهری در بین شهرداری های استان سرآمد است.
احد جمالی بیان کرد: گچساران شهری زنده در بین شهرستانهای جنوب کشور قرار دارد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر با تلاش فرماندار و مسئولان و نظارت خوب این شهرستان به رنگ نارنجی درآمده است.
جمالی با اشاره به همکاری خوب اصناف در رعایت دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا، عنوان کرد: در بروز بیماری کرونا بیشترین آسیب ها به اصناف وارد شد.
وی گفت: در حال حاضر نیز باید در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم فرهنگ سازی بیشتری صورت بگیرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلیویه و بویراحمد با اشاره به اینکه یکی از هنرهای حکومت مردم داری است، خاطرنشان کرد: نشاط مردم برای همه مسئولان حائز اهمیت است.
جمالی بیان کرد: مردم انقلابی ما همیشه در تمامی صحنه ها محکم پای نظام و حکمت ایستاده و حضور خود را در تمامی جبهه در راستای حمایت از ایران اسلامی ثابت کردند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلیویه و بویراحمد ادامه داد: به صورت ویژه از اصحاب رسانه گچساران که جز شاخص‌های این قشر در همراهی نظام و حکومت بودند و همواره یاور مسئولان در تمام رویدادها هستند تقدیر و تشکر میکنم.
جمالی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان اقدامات لازم را برای کادر درمان گچساران در راستای تجهیزات و جلسات توجیهی انجام دهد و به نارنجی شدن این شهرستان بسنده نکند زیرا با توجه به ترانزیتی بودن‌گچساران آسیب پذیری آن بسیار است.
وی گفت: جواب دهی سریعتر تست های گچساران، قرنطینه افراد بیمار درمنزل و پایش ترمینال های مسافر بری از دیگر الزامات در گچساران است.
جمالی در پایان از همت و تلاش مدیریت شبکه بهداشت و درمان و کادر درمان شهرستان گچساران و اعضای ستاد مبارز با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.
فرماندار گچساران در این‌نشست عنوان کرد: در گچساران همگام با دیگر نقاط کشور پیک‌حدید کرونا ظهور کرده است.
علیرضا اتابک تصریح کرد: تا کنون ۸۸ جلسه ستاد مبارزه با کرونا، ۷۱۳ مصوبه و ۲۹ هزار و ۵۰۰ بازرسی و پلمپ ۶۰۰ مکان در این شهرستان صورت گرفته است.
وی افزود: برای مقابله با کرونا کار از قوه قهریه و فیزیکی گذشته و باید در این خصوص فرهنگ سازی انجام شود.
فرماندار گچساران اظهار کرد: با کسانی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند و جان مردم را به خطر می اندازند به صورت قانونی برخورد خواهیم کرد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید تقدیر تشکر ویژه کرد از دکتر غلامیان و همکاران عزبزش
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
فایل های مرتبط
1