کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فیلم/

آغاز واکسیناسیون گروه سنی بالای 60 سال در گچساران / ازدحام شدید در سالن واکسیناسیون/ آخرین توضیحات و توصیه های مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران+فیلم

27 تير 1400 ساعت 23:44

از آغاز واکسیناسیون گروه سنی بالای ۶۰ سال و افراد جامانده در شهرستان گچساران خبر داد


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران در گفتگو با پایگاه خبری کبنانیوز از آغاز واکسیناسیون گروه سنی بالای ۶۰ سال و افراد جامانده در شهرستان گچساران خبر داد و افزود:  براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کسانی که جز گروه‌های اعلام شده هستند به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند و منتظر دریافت پیامک بمانند.
دکتر آرین غلامیان عنوان کرد: واکسیناسیون صرفا جهت افرادی که پیامک دریافت نمودند و با ارائه کارت ملی انجام خواهد شد بنابراین تقاضا می‌شود که افراد از حضور در مراکز تزریق واکسن بدون ثبت‌نام در سامانه و دریافت پیامک اکیداً خودداری کنید.
غلامیان تصریح کرد: تا کنون حدود 824 نفر افراد بالای 60 سال به بالا واکسینه شده اند.
 وی با اشاره به اینکه قدرت سرایت ویروس این نوع کرونا چندین برابر بیشتر است، افزود: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی همچنان بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کوید ۱۹ و به ویژه جهش یافته دلتا ویروس است.


 
 
 


کد مطلب: 436966

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/436966/آغاز-واکسیناسیون-گروه-سنی-بالای-60-سال-گچساران-ازدحام-شدید-سالن-آخرین-توضیحات-توصیه-های-مدیر-شبکه-بهداشت-درمان-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1