تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۹
کد مطلب : ۴۳۶۶۳۰
در شورای برنامه‌ریزی گچساران مطرح شد

پروژه تونل دیل تعطیل شد/ مسئولان کجایند؟ (+ فیلم )

۶
۲
فایل مرتبط کبنا ؛هفته گذشته جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گچساران با حضور علیرضا اتابک فرماندار گچساران، علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، سید ناصر حسینی پور منتخب مردم شهرستان‌های گچساران و باشت و جمعی از مدیران کل و روسای ادارات گچساران در سالن کنفرانس فرمانداری گچسارن برگزار شد.
به گزارش کبنا، یکی از حواشی این نشست ابراز گلایه مندی مدیر جوان و پرتلاش اداره راه و شهرسازی گچساران نسبت به تخصیص اعتبارات به حوزه راه بود.
سعیدگندمکار در این نشست همچنین از تعطیلی پروژه بزرگ احداث تونل دیل خبر داد و از منتخب مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و فرماندار درخواست کرد که اعتبارات کافی به این پروژه اختصاص داده شود، چون این پروژه در حال تعطیلی است.
گندمکار با ابرازنگرانی از روند کار پروژه احداث تونل دیل اظهار کرد: اگر مسئولان در چند روز آینده اقدام فوری در خصوص تزریق اعتبار لازم به این پروژه انجام ندهند شاهد انتقال تجهیزات کارگاه احداث تونل دیل توسط موسسه حرا (پیمانکار پروژه) و تعطیلی کامل این پروژه خواهیم بود هرچند که هم اینکه این شرکت در حال بارگیری وانتقال تجهیزات تونل دیل می‌باشد.
درادامه فرماندار گچساران در واکنش به اظهارات رئیس راه و شهرسازی گچساران عنوان کرد: اعتبار خوبی برای این پروژه در نظر گرفته‌ایم.
گفتنی است: طبق گزارشات مردمی و همچنین اهالی روستاهای که در مجاور این پروژه هستند، موسسه حرا (پیمانکار) در حال بارگیری و انتقال تجهیزات این پروژه به خارج ازشهرستان وپروژه بزرگ احداث تونل دیل کامل تعطیل شده است.
مسئولان استانی، فرماندار گچساران و منتخب مردم شهرستان‌های گچساران و باشت باید در این خصوص هرچه سریعتراقدام و چاره اندیشی کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کجای تاجگردون که تونل دیل هم تعطیل شد
Iran, Islamic Republic of
مردم گچساران درحال رصد اقدامات و فعالیت‌های نماینده هستند ببینیم چند مرده حلاج مشکلات شهر هستن آیا از پس پروژه تونل دیل برمی آیند یا اینکه این پروژه مردان بزرگتری را میطلبد
Iran, Islamic Republic of
این پروژه 2سال هست تعطیل شده بذارید حسینی بره مجلس بعد دنبال حاشیه باشید
Iran, Islamic Republic of
تونلی که جا ماند...
همشهری
Iran, Islamic Republic of
مردان بزرگ نمیخواد اون آقا مسئول بودجه وتمام دارایها بود اگه پول نمیداد به این شهرستان جای تعجب داشت مثل این میمونه که رئیس فلان اداره نتونه از امکانات اون اداره در پیشرفت اداره کاری انجام بدهد
Iran, Islamic Republic of
خدایا شر مردم حسود و تنگ نظر را به خودشان برگردان
چرا اینهمه تبلیغات منفی میکنید
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
فایل های مرتبط
1