کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای آموزش و پرورش گچساران صورت گرفت

جنجال در نشست شورای آموزش و پرورش گچساران + ( فیلم )

7 تير 1400 ساعت 9:41

نشست شورای‌آموزش و پروش گچساران با حضور فرماندار گچساران، رئیس آموزش و پرورش و اعضا شورای آموزش و پرورش در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.


نشست شورای‌آموزش و پروش گچساران با حضور فرماندار گچساران، رئیس آموزش و پرورش و اعضا شورای آموزش و پرورش در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز: دستور کار نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان گچساران بررسی مصوبات جلسات قبل  و همچنین نحوه برگزاری کنکور سال جاری بود.
اما ماجرای بگو مگوی تند رئیس آموزش و پرورش گچساران و شهردار دوگنبدان از این قرار بود که در جلسه قبلی شورای آموزش و پرورش گچساران، شهردار دوگنبدان عنوان کرد مبلغ 50 میلیون تومان به مناسبت گرامیداشت روز معلم ( کارت هدیه برای 250 نفر معلم) تهیه و برای تجلیل در اختیار آموزش و پرورش گچساران قرار خواهد داد که ظاهرا شهردار دوگنبدان نتوانسته گفته خود را عملی و به تعهدش عمل کند که این موضوع باعث کنسل شدن گرامیداشت هفته معلم در گچساران شد.
 همچنین این موضوع باعث شد که تنش بین ایوب مقیمی رئیس آموزش و پرورش گچساران و مسعود ظفری شهردار دوگنبدان بالا بگیرد.
البته به نظر میرسد که مسعود ظفری شهردار دوگنبدان دیگر تمایلی به مسائل عمرانی و مدیریت شهری ندارد و نگاه وی بیشتر به مسائل سیاسی بوده و این موضوعات را دنبال می کند.
باید دید که شورای شهر جدید دوگنبدان در گام نخست و در مهم ترین موضوع شهر یعنی انتخاب شهردار چه تصمیم و اقدامی خواهند گرفت.
 


کد مطلب: 436242

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/436242/جنجال-نشست-شورای-آموزش-پرورش-گچساران-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1