کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در ستاد کرونا کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

تشر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به فرمانداران / متخلفین را دستگیر کنید ( + فیلم )

29 فروردين 1400 ساعت 1:15

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر در شهرستانی تشییع جنازه‌ای با جمعیت آنچنانی برگزار شود حتماً با فرماندار آن شهرستان برخورد خواهد شد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر در شهرستانی تشییع جنازه‌ای با جمعیت آنچنانی برگزار شود حتماً با فرماندار آن شهرستان برخورد خواهد شد.
  

فیلم) عصبانیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دست فرمانداران

 به گزارش کبنا، حسین کلانتری در نشست ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، گفت: فرمانداران شهرستان‌های مختلف، نیروی انتظامی و دیگر نیروهای نظارتی باید مانع از برپایی هرگونه تجمع به ویژه مراسمات خاکسپاری شوند.
 وی ادامه داد: مراجعات به مراکز درمانی استان ۳۰ درصد و بستری‌ها ۲۰ درصد افزایش داشته که این‌ها نشان دهنده خطرناک بودن شرایط استان است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این آمار گویای آن است که روند مراجعه به مرکز درمانی استان افزایش یافته و جان مردم در خطر است.
کلانتری افزود: کادر درمان حدود ۱۴ ماه است که بدون وقفه در حال مبارزه با این بیماری منحوس آمد و نباید با سهل انگاری‌ها و بی توجهی برخی افراد به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خسته شوند زیرا در آن صورت بحران به وجود می‌آید.
  
فیلم ) افراد بی‌توجه از نظر استاندار کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: «تحویل جنازه‌ها به خانواده متوفیان توسط شهرداری‌ها و پزشکی قانونی بین ساعت ۷ تا ۹ صبح صورت می‌گیرد.»
حسین کلانتری افزود: «آیین‌های خاکسپاری باید در حوالی همین ساعت‌ها برگزار تا از تجمع و گسترش بیماری کرونا جلوگیری شود.»
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مراسم خاکسپاری فقط با حضور بستگان درجه یک به تعداد حداکثر ۳۰ نفر انجام شود و طبق این مصوبه با هرگونه تجمع برخورد خواهد شد.
 کلانتری ابراز داشت: نقطه آسیب زای استان کهگیلویه و بویراحمد در مهار بیماری کرونا برگزاری تجمعات به ویژه مراسمات تشییع و تدفین و نمازهای میت است که متاسفانه عده‌ای بدون توجه به سلامت مردم مراسمات شلوغ برگزار می‌کنند.
 
 


کد مطلب: 433167

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/433167/تشر-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-فرمانداران-متخلفین-دستگیر-کنید-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1