کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

نهایت محرومیت / مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از پیچاب غافل نشوند/ فقر و کمبود امکانات بیداد می‌کند!

6 فروردين 1400 ساعت 12:58

مسئولان کهگیلویه و بویراحمد و کشور نباید از مردم روستای پیچاب (شهرستان باشت) غفلت کنند، چرا که این مردم برای نظام اسلامی و دفاع از کیان اسلامی ایران خون داده‌اند و آنها توقع دارند، مورد حمایت قرار بگیرند.


پیچاب، روستایی از توابع شهرستان باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد است، مردم این روستا به دلیل نبود جاده مناسب، اشتغال و سایر امکانات رفاهی از قبیل؛ نبود دکل مخابراتی، گاز، آب آشامیدنی کافی و... در رنج و مشقت بسر می‌برند. این در حالی است که منطقه پیچاب (باشت) زمین‌های حاصل‌خیز کشاورزی و رودخانه خروشان از امتیازهای منحصراً به فرد این منطقه می‌باشد که کامل مناسب دامداری، کشاورزی، زنبورداری و مرغ‌داری و... است.
    

فیلم دردناکی از منطقه پیچاب (باشت )

پیچاب تقریباً در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع که دارای دهستان‌های بسیاری از جمله چبکنم، لیراب، ده توت، زیکو، درا، اشکفت شاه، سراستانه، خونی خش، مرزنگون، پادرو و ... می‌باشد. از چرام، چاه تلخ نزدیکترین راه به این منطقه است که تمام جاده خاکی است. پیچاب دارای رودخانه‌ای بزرگ و پیچ در پیچ چشمه‌های فراوان و منطقه بکر گلشن می‌باشد.
مسئولان کهگیلویه و بویراحمد و کشور نباید از مردم این روستا غفلت کنند، چرا که این مردم برای نظام اسلامی و دفاع از کیان اسلامی ایران خون داده‌اند و آنها توقع دارند که مورد حمایت قرار بگیرند.
   

 


کد مطلب: 432419

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/432419/نهایت-محرومیت-مسئولان-کهگیلویه-بویراحمد-پیچاب-غافل-نشوند-فقر-کمبود-امکانات-بیداد-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1