کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست بررسی مشکلات فرودگاه گچساران مطرح شد

واکنش دادستان به مسائل فرودگاه گچساران ( + فیلم )

5 اسفند 1399 ساعت 21:58

حجت الاسلام و المسلمین محمدصدرا ادیبان دادستان گچساران گفت: ما انتظار داشتیم که از فرودگاه گچساران به سمت نجف و مشهد پرواز داشته باشیم، اما وقتی گفته می‌شود که فرودگاه آتش نشانی، برج مراقبت ایمن، هواشناسی و دیگر امکانات لازم را ندارد، تعطیل بشود، خیلی بهتر است که مشکلاتی به وجود آید.


حجت الاسلام و المسلمین محمدصدرا ادیبان در نشست بررسی مشکلات فرودگاه گچساران، گفت: ما انتظار داشتیم که از فرودگاه گچساران به سمت نجف و مشهد پرواز داشته باشیم، اما وقتی گفته می‌شود که فرودگاه آتش نشانی، برج مراقبت ایمن، هواشناسی و دیگر امکانات لازم را ندارد، تعطیل بشود، خیلی بهتر است که مشکلاتی به وجود آید.
وی افزود: نباید ساخت و سازی اطراف فرودگاه گچساران فعلاً ساخته شود. تا اگر زمانی قرار بر توسعه فرودگاه بود، دیگر مشکلی به وجود نیاید.
    

فیلم) واکنش دادستان به مسائل فرودگاه گچساران
دادستان عمومی و انقلاب گچساران گفت:  در 2 سال گذشته 6 مصوبه داشته‌اند و هیچ کدام اجرایی نشده و در سال ۹۸ مصوبات را انجام نداده‌اند و آخرین صورت جلسه آن  انجام نشده است.
ادیبان ابراز کرد: به این نتیجه می‌رسیم آقایان فقط وقت گذاشته اند و به نظر می‌رسد باید کار جهادی برای فرودگاه گچساران صورت بگیرد.
وی با بیان اینکه اجازه ساخت در اطراف فرودگاه داده نمی‌شود، گفت: به  ادارات منابع طبیعی ، هواشناسی و میراث فرهنگی اعلام می کنیم بعد از جلسه در فرودگاه  نشستی  بگذارند و به نتیجه برسند.
دادستان عمومی و انقلاب گچساران خاطر نشان کرد: مدیریت فرودگاه از تهران پیگیر خودرو آتش نشانی باشد و پخش و پالایش در این خصوص سریعا ورود کند.
ادیبان خاطرنشان کرد:  دلیلی ندارد 10سال است فقط مصوبات انجام می شود اما خروجی ندارد.


کد مطلب: 431243

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/431243/واکنش-دادستان-مسائل-فرودگاه-گچساران-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1