کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنا تشریح شد

(فیلم) پناه وزارت کار را به کهگیلویه و بویراحمد آورد / روز خوب استان / بیمه مجانی دو شهرستان کهگیلویه و بویراحمد

8 دی 1399 ساعت 16:43

غلامرضا پناه معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با کبنا به تشریح سفر مسئولان عالی رتبه این وزارتخانه به کهگیلویه و بویراحمد پرداخت


غلامرضا پناه معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با کبنا به تشریح اهداف سفر مسئولان عالی رتبه این وزارتخانه به کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و اظهار داشت: بنا به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولان عالی رتبه وزارتخانه به این استان سفر کرده‌اند. این هیات در اولین سفر خود به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده و پس از آن به دیگر استان‌ها اعزام می‌شود و مشکلات بخش اشتغال انها را بررسی می‌کنند.

    

تشریح اهداف سفر مسئولان عالی رتبه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کهگیلویه و بویراحمد

پناه در ادامه افزود: هئیت بلندپایه وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این سفر پروژه‌ها و طرح‌های مختلف با ایجاد اشتغال مناسب را مورد بازدید قرار می‌دهند و طرح‌های پیشنهادی را نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم.
وی افزود: همچنین پیشنهادهایی که در شورای برنامه ریزی و توسعه استان و شورای اشتغال استان توسط استاندار و معاونان مطرح شده مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. 
معاون توسعه و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: پروژه‌های دارای مشکل در این سفر بررسی می‌شوند و پس از بازدید از زمینه حل مشکلات آن‌ها فراهم می‌شود.
 وی ابراز داشت: بخشی از پروژه‌های بزرگ استانی که سالیان سال شروع شده و پایانی برای آن‌ها مشخص نشده نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا با حمایت بانک‌هایی که وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند از جمله بانک رفاه، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید از طریق ماده ۵۶ این طرح‌ها به ثمر بنشینند.
وی توضیح داد: در این سفر، سد تنگ سرخ یاسوج که یک پروژه حیاتی است و آب شرب منطقه را تأمین خواهد کرد. در این سفر مورد بررسی قرار خواهد گرفت. جاده یاسوج -شیراز نیز  شامل این پروژه‌ها می‌شود.
 پناه تصریح کرد: به عنوان نمونه اجرای سد تنگ سرخ که برای تأمین آب اشامیدنی مردم این منطقه حیاتی است و همچنین جاده یاسوج به شیراز که از محورهای مواصلاتی بوده که ارتباط تنگاتنگی را با یکی از استان‌های بزرگ برقرار می‌کند، از طریق ماده ۵۶ پیگیری می‌شود.
   
پناه گفت: به ریاست معاونین وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی تیم‌های به تمامی شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهند کرد.
وی از برگزاری کارگروه اشتغال در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاونین وزارتخانه خبر داد و گفت: در این کارگروه تسهیلات اشتغالزایی مورد نیاز به ویژه در حوزه روستایی که برای استان از اهمیت خاصی برخوردار است، تخصیص داده خواهد شد.
معاون توسعه و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: معاون اشتغال و کارافرینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز فردا سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال استان در زمینه ایجاد اشتغال و تسهیلات مورد نیاز به ویژه اشتغال روستایی و مشاغل خانگی که بستر خوبی در استان ما دارد، تصمیمات خوبی اتخاذ خواهدکرد.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صندوق بیمه عشایر و روستایی در دو شهرستان کهگیلویه و بویراحمد افرادی که فاقد بیمه هستند را رایگان بیمه خواهد کرد.


کد مطلب: 429054

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/429054/فیلم-پناه-وزارت-کار-کهگیلویه-بویراحمد-آورد-روز-خوب-استان-بیمه-مجانی-دو-شهرستان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1