تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۴۲۹۰۵۴
در گفت‌وگو با کبنا تشریح شد

(فیلم) پناه وزارت کار را به کهگیلویه و بویراحمد آورد / روز خوب استان / بیمه مجانی دو شهرستان کهگیلویه و بویراحمد

۱۴
۱
فایل مرتبط کبنا ؛غلامرضا پناه معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با کبنا به تشریح اهداف سفر مسئولان عالی رتبه این وزارتخانه به کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و اظهار داشت: بنا به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولان عالی رتبه وزارتخانه به این استان سفر کرده‌اند. این هیات در اولین سفر خود به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده و پس از آن به دیگر استان‌ها اعزام می‌شود و مشکلات بخش اشتغال انها را بررسی می‌کنند.

    
تشریح اهداف سفر مسئولان عالی رتبه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کهگیلویه و بویراحمد

پناه در ادامه افزود: هئیت بلندپایه وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این سفر پروژه‌ها و طرح‌های مختلف با ایجاد اشتغال مناسب را مورد بازدید قرار می‌دهند و طرح‌های پیشنهادی را نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم.
وی افزود: همچنین پیشنهادهایی که در شورای برنامه ریزی و توسعه استان و شورای اشتغال استان توسط استاندار و معاونان مطرح شده مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. 
معاون توسعه و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: پروژه‌های دارای مشکل در این سفر بررسی می‌شوند و پس از بازدید از زمینه حل مشکلات آن‌ها فراهم می‌شود.
 وی ابراز داشت: بخشی از پروژه‌های بزرگ استانی که سالیان سال شروع شده و پایانی برای آن‌ها مشخص نشده نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا با حمایت بانک‌هایی که وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند از جمله بانک رفاه، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید از طریق ماده ۵۶ این طرح‌ها به ثمر بنشینند.
وی توضیح داد: در این سفر، سد تنگ سرخ یاسوج که یک پروژه حیاتی است و آب شرب منطقه را تأمین خواهد کرد. در این سفر مورد بررسی قرار خواهد گرفت. جاده یاسوج -شیراز نیز  شامل این پروژه‌ها می‌شود.
 پناه تصریح کرد: به عنوان نمونه اجرای سد تنگ سرخ که برای تأمین آب اشامیدنی مردم این منطقه حیاتی است و همچنین جاده یاسوج به شیراز که از محورهای مواصلاتی بوده که ارتباط تنگاتنگی را با یکی از استان‌های بزرگ برقرار می‌کند، از طریق ماده ۵۶ پیگیری می‌شود.
   
پناه گفت: به ریاست معاونین وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی تیم‌های به تمامی شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهند کرد.
وی از برگزاری کارگروه اشتغال در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاونین وزارتخانه خبر داد و گفت: در این کارگروه تسهیلات اشتغالزایی مورد نیاز به ویژه در حوزه روستایی که برای استان از اهمیت خاصی برخوردار است، تخصیص داده خواهد شد.
معاون توسعه و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: معاون اشتغال و کارافرینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز فردا سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال استان در زمینه ایجاد اشتغال و تسهیلات مورد نیاز به ویژه اشتغال روستایی و مشاغل خانگی که بستر خوبی در استان ما دارد، تصمیمات خوبی اتخاذ خواهدکرد.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صندوق بیمه عشایر و روستایی در دو شهرستان کهگیلویه و بویراحمد افرادی که فاقد بیمه هستند را رایگان بیمه خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سفر تفریحی؛ دستاوردی در این وضعیت ممکن نیست جناب پناه
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
مهندس پناه عزیز
حوش آمدی و خوش آوردی هیأت همراه را در گره گشایی اشتغال استان
پاس می داریم و به خاطر می سپایم اقدامات کثیرت را در منصب معاونت وزارت.
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر پناه که همواره بفکر استان است
نگران آینده
Iran, Islamic Republic of
متاسفم /.با شگردهای ویژه همون سیستم برای تاثیر گذاری بر افکار عمومی که یادآوری سالهای . بر این مردم محروم است دست به این مانورها میزند. .تشخیص نمیدهد. شما مگر خواب هستید. خودش معاون وزیر برادر مدیر کل کار مشهد. عمو زاد اش فرماندار دنا همین اقدامات زنگ هشداری است به جامعه که ما همچنان هستیم .
Iran, Islamic Republic of
به فکر خودش،وابستگانش
پرستار
Iran, Islamic Republic of
جاده شیراز یاسوج ؟! سد تنگ‌سرخ ؟! پس جاده دهدشت پاتاوه چی ؟ سد آبریز چی شد ؟ چرا به جای عزت سرافکندگی به کهگیلویه رسید ؟
علی
Iran, Islamic Republic of
چه فایده فقط اونایی که یه آدم مهم تو استان دارن فقط سود میبرن وخود سرمایه دارا وگردن کلفتا قشر ضعیف باید برن بمیرم ما مرگ لازممونه تو این استان با این مسولان ...چه فایده ما هرچه بگیم هیچ توفیری نداره کار خودشون رو میکنن
Iran, Islamic Republic of
افتخار ناافتخار
Iran, Islamic Republic of
این اقای پناه مگه غیر از اینکه برادرش رو مدیرکل کنه و استفاده شخصی کنن چه خیری داره
Iran, Islamic Republic of
فقط غریب پور و لا غیر
حسن کمالی
United States
این همه مدت فرصت داشتید هیچ کاری نتوانستید انجام دهید؛حالا که پایان عمر دولت شیخ حسنه آمدیدوخودی نشان دهیدوبرای مردم محروم استان خودنمایی کنید!بعید بدانم این مردم با آن محرومیتی که دارند بگذاریداین چندماه عمردولت تمام شودومردم هم به گرفتاری خودشان برسند!!! ازطلا بودن پشیمان گشته اند لطف فرماییدوآنها را ......
علی
Iran, Islamic Republic of
اباد شدیم اباد اباد دیگه هیچی کمبود نداریم فقط شعار .مردم اگاه شدن
Iran, Islamic Republic of
تلاش های دکتر پناه در معرفی پتانسیل های استان و بازدید از بایدهای انجام نشده استان مورد سپاس و قدردانی است.
سرافرازی ایشان را آرزومندیم.
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
سلام وعرض خسته نباشید.درخواستی که ازشما داشتیم راجع به خانه سازمانی جهت یکی ازکارمندان بهزیستی دنا همچنان خاک میخوردوانگاراب درهاون میکوبیم.لطفاازفرمانداری دنا پیگیرباشید.باتشکر
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
1