تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب : ۴۲۷۸۵۳
فعالیت‌های سپاه در استان کهگیلویه و بویراحمد به روایت سردار خرمدل؛

فیلم) سین جیم سردار /متن کامل گفت‌وگو با فرمانده سپاه / سپاه در هیچ کاری دخالت نمی‌کند / وقتی سپاه بچه‌های خودشان را فراموش می‌کنند / خاطره جالب خرمدل از یک پیرزن

۳
۲
فیلم کامل / سیم جین سردار کبنا ؛«سین جیم» برنامه‌ی گفت‌وگو محور که مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور را به چالش دعوت می‌کند و آنها به سئوالات شما پاسخ می‌دهند. با ما همراه باشید و سئوالات خودتان را برای ما بفرستید؟
به گزارش کبنا، اولین برنامه گفت‌وگو محور اینترنتی شبکه جریان به مناسبت هفته بسیج با حضور سردار حمید خرمدل برگزار شد. سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد است. او در این برنامه به سؤالات چالشی مربوط به سپاه از جمله محل دریافت هزینه‌ها، کارهای انجام داده و نداده، وظیفه بسیج و سپاه در نظام و... پاسخ‌هایی قابل تأمل داده شد.
سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد سپاه را متعلق به انقلاب و مردم دانست و اظهار داشت: هر جا که مردم لازم داشته‌اند و صیانت از کیان نظام اسلامی بوده، سپاه حضور داشته است.
وی در پاسخ به این سئوال که اعتبارات سپاه در چه زمینه‌های هزینه می‌شود، افزود: در مجموعه سپاه دو قرار گاه سازندگی و پیشرفت و آبادانی قرار دارد که عمدتاً فعالیت آنها محرومیت زدایی و امدادرسانی به مستضعفین و اقشار آسیب پذیر است. سپاه در تمام حوزه‌های که مردم به آنها نیاز دارد، حوزه راه، آب، پل، مسکن و حتی در این بیماری کرونا که شیوع پیدا کرد، فعالیت می‌کند.
سردار خرمدل گفت: در بحث جهیزیه و اشتغالزایی نیز اقداماتی انجام دادیم. بخشی از اعتبارات سپاه نیز در زمینه اهداف و مأموریت‌های سپاه که دفاعی است، نیز هزینه می‌شود.
سردار حمید خرمدل بیشترین روستاهای کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد که سپاه فتح تاکنون توانسته 700 مسکن روستایی برای روستائیان احداث کند. و به زودی هم قرار است که 200 هزار مسکن در سراسر روستاهای کشور توسط سپاه ساخته شود و در اختیار نیازمندان قرار بگیرد. بالاخره مسکن یک مسئله مهم است.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: سپاه فتح در حوزه درمان نیز خدماتی را ارائه می‌دهد، در شهر یاسوج و گچساران درمانگاه راه اندازی کردیم، در شهر لیکک در حال احداث سومین درمانگاه هستیم.  در شهرهای همانند دهدشت نیز در حال پیگیری هستیم که در حوزه خدمات درمانی اقداماتی انجام بگیرد.
وی بسیجی را کسی دانست که برای خدا کار کند، مخلص، زمان شناس و ولایتمدار باشد و همیشه برای خدا در صحنه حضور داشته باشد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر موضوعی که در کشور صورت می‌گیرد و مربوط به صیانت و حفاظت از انقلاب اسلامی است، ما دخالت می‌کنیم، اما سپاه به هیچ وجه در انتخابات دخالت نمی‌کند، دخالت به این معنا که طرفدار این شخص و یا آن جناح سیاسی باشد، اصلاً صورت نمی‌گیرد.
سردار خرمدل بیان کرد: اقدامات زیادی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌گیرد، اما یا ما خوب اطلاع رسانی نمی‌کنیم و یا گاهی آنقدر مردم را در گیر خبرهای منفی می‌کنیم که این اقدامات در بین آنها گم می‌شود.
وی گفت: سپاه در هیچ کاری دخالت نمی‌کند، ما بنا بر همکاری و کمک داریم، در کار ادارات هم دخالت نمی‌کنیم. بلکه به دنبال بهره وری بیشتر هستیم. اما سعی می‌کنیم از تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و خدمت به مردم بهره ببریم. ظرفیت‌های سپاه و ادارت برای خدمت بهتر به مردم است. برکات نظام  فقط برای بسیجیان نیست، بلکه برای انقلاب، مردم و جامعه است و بسیج هم متعلق به مردم است. در همین موضوع شیوع کرونا کارگاه‌های تولید ماسک راه اندازی و بین مردم به صورت رایگان توزیع کردیم. ژل‌های بهداشتی نیز تهیه و بین مردم آنها را توزیع کردیم و اینقدر نیروهای سپاه در گیر خدمت رسانی به مردم بودند در این شرایط کرونایی، تا جایی که فراموش کردیم بین بچه‌های خودمان [پاسداران] از این ماسک‌ها و ژل‌های بهداشتی توزیع کنیم.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خاطره جالبی از یک پیرزن تعریف کرد.

متن کامل صحبت‌های سردار خرمدل را در ویدئو بالا ببینید.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
باسلام تشکراز برنامه خوبتون سعی کنید سوالهاتون چالشی ترباشه آنچه که دغدغه مردم هست بپرسیددعوت کنید از اعضای شورا وشهرار که بجز حاشیه چیزی ازشون بخش نمیشه واقعا فهمیم دردشون چیه که نمیتوانند باهم کارکنن
Iran, Islamic Republic of
دخالت میکنید یا نمیکنید؟؟
Iran, Islamic Republic of
فقر و بیکاری و تورم و خودکشی جوانان نبود امنیت شغلی نبود امکانات در ابعاد مختلف اجتماعی رفاهی در استان و روستاهای آن بسیار بسیار زیاد هست.
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
1