تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب : ۴۲۵۶۹۰
کبنا گزارش می‌دهد

( فیلم ) قصه‌ی پر غصه‌ی مردم روستای دژ سلیمان از کمبود آب آشامیدنی

۰
فایل مرتبط کبنا ؛بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گچساران در باره آب آشامیدنی روستای دژ سلیمان گزارش زیر را تهیه کرده است و می‌نویسد: «آب مایه حیات و نیاز اولیه سکونت در یک سرزمین می‌باشد.
دژسلیمان نام روستایی است در ۲۵ کیلومتری شهرستان گچساران حدوداً دارای ۱۰۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۳۵۰ نفر چند روزیست به واسطه مطالباتی که بر سر مساله آب اشامیدنی در آن شکل گرفته نام این روستا بیش از گذشته به گوش می‌رسد.
 خداوند متعال می‌فرمایند: مردم خانواده من هستند، پس محبوب‌ترین آنها پیش من کسانی هستند که نسبت به مردم مهربانتر باشند و در تأمین نیازهایشان کوشاتر باشند.
بدین وسیله برآن شدیم تا به استحضاربرسانیم به علت مشکلات عدیده‌ای که در تهیه و توزیع آب آشامیدنی این روستا وجود دارد از مسولین محترم واداره ابفا شهرستان تقاضا کنیم فریاد رس اهالی این روستا و مردم شهید پرورش باشند. مشکلات فراونی که این روستا دارد همه مرهون بذل توجه مسولین می‌باشد.
اما مشکل آب آشامیدنی این روستا ما دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گچساران را بر آن داشت تا بیش از گذشته جهت رفع این معضل که پایه بسیاری از بیماری‌ها و مهاجرت‌های فراوان برای اهالی آن بوده است اقدام کنیم و صدای گویای مردمان دژ سلیمان باشیم امید است فکر اساسی برای مرتفع نبودن این مشکل صورت پذیرد.»
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1