تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۴۲۰۸۹۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین کلنگ زنی مساکن محرومین بویراحمد:

امیرالمومنین علی (ع) باید الگویی برای ما باشد تا تلاش بیشتری کنیم / در سال 99 تحول در حوزه مسکن روستایی کهگیلویه و بویراحمد را شاهد خواهیم بود

۰
فایل مرتبط کبنا ؛(صبح امروز پنجشنبه 25 اردیبهشت)؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین کلنگ زنی  مسکن محرومین شهرستان بویراحمد در بخش «لوداب» با بیان اینکه عموما آیین های کلنگ زنی در روزهای اعیاد و جشن های ملی و مذهبی برگزار می شود، ولی در آستانه شهادت امیرالمومنین (ع) آیین کلنگ زنی مساکن محرومین را برگزار می کنیم تا امام علی (ع) الگویی برای ما باشد، گفت: ملجا و پناهگاه همه بی پناهان امیرالمومنین بود، و ایشان با دستان خودشان غذا در دهان محرومین می گذاشت و مامنی برای محرومین ایجاد می کرد.
کلانتری گفت: در همین ایام در سراسر کشور و در استان کهگیلویه و بویراحمد، بخش لوداب بویراحمد کمک های مومنانه و روش علی واری صورت گرفت تا خانواده ها احساس نکنند سفره افطاری شان خالی است.
استاندار کهگیلویه و وبویراحمد اظهار کرد: در راستای الگوگرفتن از فرهنگ علوی،عملیات اجرایی ساخت مسکن این عزیزان روستایی را آغاز می کنیم، تا کار و خدمت رسانی به محرومین الگویی برای ما باشد، زندگی مان علوی باشد و درسی برای ما باشد تا تلاش بیشتری کنیم.
کلانتری گفت: دنیا درگیر بیماری کرونا است، اما ما درگیر مسئله دیگری به نام تحریم هستیم و دشمن تلاش دارد به کشور ما ضربه بزند ولی خواهند دید که جای جای کشور در مناطق محروم و در حال توسعه و توسعه یافته در حال کار و فعالیت و رونق است.
کلانتری افزود: خواسته های مردم زیاد است و کمبود داریم، ولی در همین منطقه بالغ بر 210 میلیارد ریال برای طرح آب رسانی هزینه شده است، همینطور طرح های گازرسانی و برق رسانی نیز در حال انجام هستند، و پروژه ساخت مسکن نیز آغاز خواهد شد.
کلانتری ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و امر جهش تولید، در حوزه تولید مسکن کار بزرگی در استان کهگیلویه و بویراحمد برای خدمت به مناطق دوردست و روستایی در حال انجام است، برای 3 هزار و 500 روستایی مسکن ساخته خواهد شد و قبل از پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: روستاها عموما تولیدکننده هستند، و مردم بر سر سفره روستایی ها می نشینند، لذا هر چقدر امکانات روستاها بیشتر باشد، با آرامش بیشتری می توانند فعالیت و خدمت کنند.
کلانتری ابراز کرد: کهگیلویه و بویراحمد در سال آینده در حوزه گازرسانی جزو استان های سبز کشور خواهد شد و مشکلات گازرسانی همه روستاها حل خواهد شد.
کلانتری گفت: نگاه دولت به کشور توسعه همه جانبه است ودر این رویکرد، توسعه و عمران روستایی از اولویت خاصی برخوردار است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طرح احداث مسکن محرومین، طرح احداث مساکن آسیب دیده از سیل و زلزله، احداث مساکن در طرح اقدام ملی، از جمله اقداماتی است که امسال دولت تدبیر و امید بصورت کم نظیر در حوزه مسکن استان در حال پیگیری است، گفت: در سند کار و فعالیت استان در سال 1399 مجموعا 13 هزار واحد مسکونی در حال ساخت هستند، و بطور کل تحولی در مسکن روستایی در استان در حال شکل گیری است.
حسین کلانتری گفت: همچنین در تامین آب شرب، برق رسانی، گاز رسانی، مخابرات، فعالیت های خوبی در حال انجام است، و بطور کل خدمات رسانی در این مناطق روستایی نیز در حال تغییر و تحول است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1