تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۴۱۹۶۲۱
کبنا گزارش می‌دهد

نشست مهم مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس جمهور / کلانتری از مردم و اهالی جمعه بازار قدردانی کرد / روحانی: اقدامات کهگیلویه و بویراحمد را ارزشمند و قابل قدردانی توصیف کرد ( + فیلم )

۴
۳
فایل مرتبط کبنا ؛نشست ویدئو کنفرانسی مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد با حسن روحانی رئیس جمهور ایران امروز سه شنبه 19 فروردین ماه 99 در ساختمان دولت برگزار شد.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این نشست به تشریح فعالیت‌های ستاد مبارزه با کرونا در استان پرداخت و پرویز یزدان‌پناه هم آمار و اطلاعاتی از وضعیت استان به لحاظ ویروس کرونا ارائه داد و گفت: اولین بار دانشجوی از قم به استان آمد و کهگیلویه و بویراحمد را با این بیماری درگیر کرد.
حسن روحانی رئیس جمهور بعد از شنیدن گزارش‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد و پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، اقدامات استان کهگیلویه و بویراحمد را ارزشمند و قابل قدردانی دانست و گفت: امیدوارم استان کهگیلویه و بویراحمد اولین استانی باشد که جشن ریشه‌کن کردن کرونا را در آن جشن خواهد گرفت و ما هم به مسئولان آن تبریک می‌گوئیم.
پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امید می‌رود ما اولین استانی باشیم که جشن پیروزی ریشه کن کردن کرونا را خواهیم گرفت که رئیس جمهور هم اظهار امیدواری کرد.
در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد آمارهای خوشحال کننده‌ای از افزایش تخت‌های بیمارستانی و ICU و ... ارائه داد و گفت: ما در استان 10 پروژه بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان اعتبار داریم و آماده بهره‌برداری و کلنگ‌زنی هستند که امیدواریم با دستان شما انجام بگیرد.

متن کامل گفت‌وگو استاندار کهگیلویه و بویراحمد و حسن روحانی رئیس جمهور را در فیلم بالا مشاهده کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ای ککا اگر از همه فوت شدگان نمونه می فرستادند اونوقت عمق فاجعه معلوم می شد...
کارشناس سلامت
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست گفتین هر جا که بیماریابی ضعیف باشه آمار پایینه این همه فوت این روزها فکر کنم بیشترشون کرونا باشه ولی تست که نمی شن هیچی.
علیقلی
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه علوم پزشکی نگذشته با این همه نیرو خوب حیف شد که با کلاس ها خونه نشین وووو آخ تا قیامت
Iran, Islamic Republic of
کبنا شناسایی و گزارش فوتی های کرونا را بررسی کنید استانداری نمی دونه چه خبره رئیس جمهور هم بی اطلاع هست. داستان غیر از اینه که می گن.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1