تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۱۱
کد مطلب : ۴۱۹۵۲۴
در بازدید مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از بازار یاسوج مطرح شد

صالحی: از کوچکترین تخلف در بازار کهگیلویه و بویراحمد چشم‌پوشی نمی‌کنیم

۰
فایل مرتبط کبنا ؛براتعلی صالحی مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از کوچکترین تخلف در بازار استان کهگیلویه و بویراحمد چشم‌پوشی نمی‌کنیم و از مدتی که ویروس کرونا در سطح جامعه شیوع پیدا کرد، به طور روزانه بازار را رصد می‌کنیم و با فروشگاه‌ها و مغازه‌های که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و یا احیاناً گرانفروشی دارند، با قاطعیت بدون اغماض برخورد خواهیم کرد.
صالحی در گفت‌وگو با کبنا نیوز اظهار داشت: در این مدت شیوع ویروس کرونا بالاخره قوانینی مصوب شده بود که رعایت آن برای همه صنوف لازم الاجرا بود، صنوفی که بهداشت را رعایت نمی‌کردند و یا احیاناً قوانین را نپذیرفتند، پلمپ شدند و اخطاریه می‌گرفتند.
وی با قدردانی از تمام دستگاه‌های نظارتی، گفت: در چند روز اخیر با افزایش قیمت میوه روبرو شدیم که بخشی از آن سراسری و مربوط به مسائل کشور است و بخشی هم گرانفروشی بوده که ما این را رصد کردیم. و ما به میوه فروشان متخلف هم اخطار پلمپ دادیم.
براتعلی صالحی مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همکاران من از صبح زود تا 10 شب بازار را به طور مستمر و روزانه رصد می‌کنند و در این مدت همکاران من از هیچ تلاشی برای منافع مردم فروگذاری نکردند.
به گزارش کبنا، در بازدید مسئولان تعزیزات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با قاطعیت با متخلفین برخورد می‌کردند. تا جایی که صالحی مدیرکل تعزیزات حکومتی به منظور تأیید و یا رد صحبت‌های فروشندگان با انبارداران استان فارس تلفنی هم صحبت می‌کرد.
صالحی در بازدید یکی از میوه فروشان وقتی دید که اصول بهداشتی را رعایت نکرده، فوراً تذکر جدی داد و گفت: در صورت تکرار، مغازه شما را پلمپ می‌کنم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1