کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

نگین تاجی: ریشه‌‌کن کردن ویروس کرونا مدیریت مشارکتی می‌طلبد / مردم در خانه‌ها بمانند

24 اسفند 1398 ساعت 21:11

نگین تاجی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه گفت: برای صیانت از سلامت افراد جامعه، مدیریت مشارکتی را می‌طلبد. و در این مدیریت مشارکتی مردم باید پای کار بیایند. مردم همانطوری که جنگ را مدیریت کردند، باید شرایط امروز را مدیریت کنند. رعایت توصیه‌های بهداشتی و ماندن در منزل یکی از راهکارهای مبارزه با این ویروس و قطع زنجیره آن است.


فرشاد نگین تاجی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج بعد از بازدید از کارگاه تولید ماسک که به همت جوانان عصر جدید انقلاب شهرستان‌های بویراحمد و دنا در گفت و گو با خبرنگار کبنا، اظهار کرد: امروز این صحنه‌های که در جامعه می‌بینم، یاد آور فرهنگ ایثارگری و همدلی و وحدت دوران هشت سال جنگ تحمیلی است که مردم در آن دوران با وحدت توانستند، ویروسی به نام بعثی‌ها را از خاک این ملت بیرون کنند. و یقیناً ویروس کرونا هم با همراهی مردم ریشه کن خواهد شد.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه گفت: برای صیانت از سلامت افراد جامعه، مدیریت مشارکتی را می‌طلبد. و در این مدیریت مشارکتی مردم باید پای کار بیایند. مردم همانطوری که جنگ را مدیریت کردند، باید شرایط امروز را مدیریت کنند. رعایت توصیه‌های بهداشتی و ماندن در منزل یکی از راهکارهای مبارزه با این ویروس و قطع زنجیره آن است.
نگین تاجی گفت: این بحران را با مدیریت مردم پشت سر می‌گذرانیم. تولید ماسک و سایر نیازهای جامعه متناسب با فرهنگ ایثارگری و روحیه مردم دوستی افراد جامعه ما است.
 


کد مطلب: 418823

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/418823/نگین-تاجی-ریشه-کن-کردن-ویروس-کرونا-مدیریت-مشارکتی-می-طلبد-مردم-خانه-ها-بمانند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1