کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع تعدادی از فعالین اجتماعی و فرهنگی منطقه کوشک بویراحمد مطرح شد

منتظریان: تحقیر شدن برخی افراد در جامعه به ناکارآمدی مدیران ربط دارد

17 دی 1398 ساعت 0:47

نادر منتظریان تاکید کرد: تحقیر شدن برخی از افراد در جامعه به دلیل نداشتن شغل و عدم توانایی در تأمین مایحتاج و فراهم کردن زندگی، به ناکارآمدی بعضی مدیران ربط دارد. و هیچ ارتباطی به اصل و مبانی دین اسلام ندارد.


نادر منتظریان در نشست هم اندیشی که با حضور تعدادی از فعالین اجتماعی و فرهنگی بویراحمد و دنا در ( روز 15 دی ماه 98) منطقه کوشک برگزار شد، اظهار کرد: در انتخابات نباید بحث قومی، قبیله‌ای را مطرح کنیم. در انتخابات باید شرایطی ایجاد شود، که همه مردم، خانواده‌ها، جوانان و بستگان در کنار هم با شادی دموکراسی و مردم سالاری را تمرین کنند.
وی افزود: در جمهوری اسلامی ایران، انتخابات برای مردم ما یک فرصت است، فرصتی است که ما می‌توانیم تحول ایجاد کنیم.
منتظریان گفت: به هیچ کسی حاضر نیستم، بی احترامی و یا بداخلاقی کنیم. اما ما در حوزه عملکرد و اجرایی به همدیگر نقد داریم.
وی با بیان اینکه در مجلس صرفاً تدین، صلاحیت، اخلاق و تعهد کفایت نمی‌کند، افزود: باید تخصص و توانایی در کنار این مولفه‌ها باشد. مدیری می‌تواند موفق باشد که دو بال تعهد و تخصص را داشته باشد. 
منتظریان در ادامه گفت: اگر در جمهوری اسلامی ایران درست انتخاب کردیم، برای خودمان انتخاب کردیم، و اگر اشتباه انتخاب کنیم و آن کارآمدی لازم را نداشته باشیم، بالاخره خودمان متضرر می‌شویم. 
وی با بیان اینکه مجلس در رأس امور است، گفت: اگر مجلس به وظایف خودش خوب عمل کند، می‌تواند خیلی از مشکلات و کاستی‌ها را مرتفع نماید.
منتظریان گفت: همه باید تلاش کنیم، که شرایطی را فراهم کنیم که اشتغال ایجاد شود، تلاش کنیم که زیرساخت‌ها را گسترش دهیم و باید مسیر سرمایه گذاری، سرمایه گذاران را تسهیل دهیم.
وی افزود: تحقیر شدن برخی از افراد در جامعه به لحاظ عدم توانایی در تأمین مایحتاج و فراهم کردن زندگی، به دلیل ناکارآمدی بعضی مدیران است. و هیچ ارتباطی به اصل اسلام و مبانی دین اسلامی ندارد.


کد مطلب: 416316

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/416316/منتظریان-تحقیر-شدن-برخی-افراد-جامعه-ناکارآمدی-مدیران-ربط

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1