کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

آقای هدایت خواه شما در این قحط الرجال شلوغ سهیم هستید!!

2 دی 1398 ساعت 23:20

چرا که قحط الرجال شلوغ اصولگرایی امروز بویراحمد و دنا و آب گل آلودی که این شلوغی برای صید ماهی مقصود توسط جریان رقیب ایجاد کرده، نتیجه عدم جدیت شما در ساختن و تقویت نیروهای کِیفی سیاسی و اجرایی، و رودربایستی جدی‌تان با بزرگتر های مجموعه در تصمیم گیری‌ها و انتخاب افراد است!


متن ارسالی؛ استاد معزز! در نیروسازی و کادرسازی کِیفی، از پدربزرگ‌های محترم مجموعه اصولگرایی که مسائل متنوع و شرایط پیچیده امروز را به اندازه سوی دیدشان می‌بینند و هَم و غمشان ادای تکلیف سنتی، و در واقع چنگ زدن به هرچه و هرکه برای حفظ قدرت و موقعیت است انتظاری نبوده و نیست؛ اما در این رابطه به شما به عنوان کسی که گستره دید و توانمندی‌های فرهنگی، نظارتی اجرایی و ارتباطات کیفی‌تان در استان و تهران مسبوق به سابقه و برقرار است، گلایه و نقد جدی وارد است! چرا که قحط الرجال شلوغ اصولگرایی امروز بویراحمد و دنا و آب گل آلودی که این شلوغی برای صید ماهی مقصود توسط جریان رقیب ایجاد کرده، نتیجه عدم جدیت شما در ساختن و تقویت نیروهای کِیفی سیاسی و اجرایی، و رودربایستی جدی‌تان با بزرگتر های مجموعه در تصمیم گیری‌ها و انتخاب افراد است!
 اینجانب به عنوان عضو غیر رسمی مجموعه، شما و رفقای نیمه راه شما را بر حذر می‌دارم از نتیجه‌ای فراتر از روشنفکر و درخشنده پور و منتظریان...!!
 ------------------------------
حسین علی پور
 


کد مطلب: 415843

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/415843/آقای-هدایت-خواه-این-قحط-الرجال-شلوغ-سهیم-هستید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1