کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور در تپه نورالشهدا

فیلم/دیدار هنرجویان هنرستانِ فاطمیه دهدشت با قاصدک های گمنام

25 آذر 1398 ساعت 16:25

این دانش آموزان که هیچکدام قصد شرکت در انتخابات نداشته و چهره های سیاسی هم نیستند با دلی صاف به دیدار قاصدک های گم نام آمدند تا صدای زمزمه عشق را بشوند،آری اگر خوب گوش کنی می شنوی.


هنرجویان هنرستان فاطمیه دهدشت به همراه معلم خود «آقای صفا دوست »با حضور بر مزار شهدای گم نام در تپه نورالشهدای دهدشت با این سبک بالان عاشق تجدید بیعت کردند.
این دانش آموزان که هیچکدام قصد شرکت در انتخابات نداشته و چهره های سیاسی هم نیستند با دلی صاف به دیدار قاصدک های گم نام آمدند تا صدای زمزمه عشق را بشوند،آری اگر خوب گوش کنی می شنوی ؛
«خوب گوش کن
آری صدای زمزمه ی یا حسین می آید
صدای زمزمه ی عشق
صدای عاشقان حق و حقیقت
از دور صدای مداحی رزمندگان در سنگر می آید»
به گزارش کبنا از دهدشت،آموزش و پرورش سنگ زير بناي توسعه ي همه جانبه  هر جامعه است،براي اينكه كودك يا نوجوان را به انجام دادن عملي ترغيب كنيم بايد ترتيبي بدهيم كه او بتواند شخصي را كه از نظر او مهم يا محبوب است در حال انجام دادن آن عمل ببیندکه یکی از  با نفوذ ترين و محبوبترين فردي كه مي تواند در اين مرحله ي حساس به كودك یا نوجوان كمك كند،معلم است.
حال با توجه به اهميت ترویج فرهنگ ايثار و شهادت بهترين محل براي اين امر آموزش و پرورش و بهترين مجري،معلم و با مشاركت جوانان و خانواده ي شهدا و ايثارگران مي باشد.




 


کد مطلب: 415619

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/415619/فیلم-دیدار-هنرجویان-هنرستان-فاطمیه-دهدشت-قاصدک-های-گمنام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1