تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۴۱۴۶۹۰
در غرفه کبنانیوز مطرح شد

توضیحات ویدئویی شهردار یاسوج در باره استیضاحش و پاسخی تند به عضو شورا

۲۴
۴
فایل مرتبط کبنا ؛نستهن مقدم شهردار یاسوج مهمان غرفه پایگاه خبری کبنا نیوز در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا، به موضوع طرح استیضاح خود از سوی برخی اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: موضوع استیضاح من را فردی بیان کرده که او غیبت‌های غیر موجه زیادی دارد و اول او باید در برابر قانون پاسخگو باشد و بعد در باره استیضاح من حرف بزند.
شهردار یاسوج همچنین توضیحاتی را در باره طایفه‌گری و اختلافات اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج و کارهای عمرانی شهرداری داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

معین
Iran, Islamic Republic of
واقعا که فک میکنی خیلی شهردار قوی هستی کدوم کار رو انجام دا دی شهردار شهراقایان اکبری و اشنا هست. مث عصر دایناسورها تمام شد کارش و به دوره قبل وبعد ازمقدم می توان اشاره کرد
Iran, Islamic Republic of
درودبرمقدم
Iran, Islamic Republic of
درود بر مقدم بزرگ
کارمند شهرداری
Iran, Islamic Republic of
دسته بندی از اول کار خودت بود دقیقا .
تو نمیتونی حقوق کارمندای رسمی را بدی الان ۲۲ روز از ماه گذشته و حقوق ندادی شرکتی های بدبخت هم که ۴ ماه معوقن
جمع کن برو. بیشتر نرفته
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
شهردار نظراتش را بیان کرد و در مصاحبه ایشان صحبت از سهم خواهی بعضی از اعضای شورا به میان آمد لطفا اعضا بیایند و جواب بدهند.
خوش.......... تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد.باتشکر از شهردار ساده زیست
سلبعلی
Romania
درود بر شهردار پاکدست و پرتلاش شهر یاسوج
جلیل
Romania
بدون تعصب بهترین شهردار تاریخ یاسوج هستید دست اختلاسگران را از شهر یاسوح قطع کردید خدا قوت
موسوی
Romania
ملاک انتخابتون چیه.
از نظر کار نکردن منظورتونه
شاهد روزگار
Iran, Islamic Republic of
جناب مقدم شهردار محترم یاسوج
قبول کنید حضرتعالی با کمال تاسف بساط طایفه گری را در شهرداری یاسوج پهن کرده اید و علت برخی نارضایتی ها و عزل و نصب های پی در پی و مخرب در شهرداری یاسوج همین سیاست ناصواب طایفه گری شما است .
محمدی
Iran, Islamic Republic of
احسن بردکتر مقدم باید زودتر ازاین جواب این افرادمیدادی.نمیشه که شمارا مث اقای قبلی .پیشوابهتون امرنهی کند درود برشماباد
محمدی
Iran, Islamic Republic of
احسن بردکتر مقدم باید زودتر ازاین جواب این افرادمیدادی.نمیشه که شمارا مث اقای قبلی .پیشوابهتون امرنهی کند درود برشماباد
حسن پور
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت اقای کمایی.تنها شهردای که پاکدست و کاردان هست جناب مهندس مقدمه .چون به اقایان باج نداده حرف از استیزاح میزنند .بعدش هم از اول انقلاب شهر در اختیار شما بوده بزار چند سالی هم دست بچه های منطقه به قول خودشان دومن باشه .خیلی در فشار هستین .امار کار بگیرین اما رسانه ای تا روتون سیاه بشه .چون نه دزده نه پارتی بازه نه .....خدا پشت و پناهه پاکدستانه.
نگین تاج
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر مقدم محبوب و دوست داشتنی
ایلار تام
Iran, Islamic Republic of
شهردار پاکدست و کارامد و کاربلد دکتر مقدم
شهربین
Iran, Islamic Republic of
مقدم راهی نداره جز استیضاح
محسن
Iran, Islamic Republic of
درود بر شهردار محترم
حقیقتا با این ویدئو خیالمونو راحت کردی
Romania
جناب آقای دکتر مقدم در پاکدستی و سلامت اخلاقی و کاری شما شکی نیست، لیکن نقدی بر شما وارد است که جای تامل دارد، نمیخواهم فقط نیمه خالی لیوان را ببینم ولی همانطور که خود شما بهتر از هر کسی میدانید روزی که تلاش برای جمع آوری آرائ برخی اعضائ شورا داشتید و هیچگونه آزمونی برای انتخاب جنابعالی صورت نگرفت و به گفته خودتان ۶ نفر از اعضا محترم شورا به شهردار شدن شما پاسخ مثبت دادند، بهتر از هر کسی میدانید که چگونه و در چه محافلی این ۶ رای بدست آمد، قطعا اگر شرایط انتخاب روال منطقی و قانونی خود را طی می‌کرد الان با خیالی آسوده و فارق از استیضاح سر بر بالین میگذاشتید، حال که با هر ترفندی تکیه بر جایگاه ارشد شهری مرکز استان زده اید، انتظار اختلافات درون شورایی را نیز داشته باشید، البته سر صحبتم با آن ۶ نفر عضو محترم شورا نیز هست که خود کرده را تدبیر نیست!!! وای به حال شهروندان بیچاره که ماهها، هفته ها، روزها و ساعت‌ها بدنبال حمایت از شورای خود بوده تا از حق شهروندیشان دفاع کنند، اما باید بدانید که بازنده این داستان فقط مردم بینوایی هستند که هنوز تصور می‌کنند صیانت از آرائشان بخوبی انجام شده و اعضای شورای کنونی واقعا بصورت قانونی این میزان رای را اخذ نموده و هیچ تخلفی در نحوه انتخاب این عزیزان صورت نگرفته است!!! ای کاش شبی میخوابیدیم و روز بعد واقعیات زندگی هم روی خوبش را نشان میداد و آنگاه شما نیز با خیالی آسوده سر بر بالین گذاشته و در کنار خانواده محترمتان گذران عمر مینمودید، حیف که هیچگاه آن روز را نخواهیم دید !!!!!!
امید
Romania
۳سال نتونستی ۴۵متری جدید رو یه کاریش کنی و با رفتن و اومدنتون باعث شدید ک زمینهای اون منطقه گرون شن
چکار کردی بااین همه پولی ک تو شهرداری هست؟؟
Iran, Islamic Republic of
لقمه.اینجا مصداق پیدا میکنه. کسی که یک واحد کوچک بنام اب و خاک که فکر میکنم الان دو تا سه نفر کارمند داره. چطور میخاد یه شهر بزرگ ر اداره کنه. هر چه دیرتر استیضاح شود حجم خرابی ها بیشتر میشود
شهر وند بیدار
Iran, Islamic Republic of
بیشترین تعداد نیرو در دوره اقای. بوسیله آقای ا.ت عضو شورا با مهره چینی در دو سازمان فضای سبز و پسماند صورت گرفت. متاسفانه سازمان بازرسی بسیار۳ضعیف عمل میکند.بنابر این استیضاح شهردار در این وضعیت نابسامان شهرداری بهترین اقدام خواهد بود. کسانی که پیشنهاد مقدم را دادن و کسانی که انتخابش کردند بزرگترین. به شهر یاسوج کردند. الان هم هرچه زودتر عزل بشه برای نجات شهرداری خیلی بهتر هست.
بوراحمدی
Iran, Islamic Republic of
شهرداروشورای محترم حال حاظرمسیرسهم خواهی منفعت طلبی خصوصی را دنبال کردن فضایی سبز کاملا ازبین رفته مبل مان شهری زیبایی خود راازدست داده گربه های شهر ازوضعیت بهداشت شهر خیلی راضی هستند.مقصراصلی خود مردم شهر هستند که قبیلی رای میدهند نه مدرک ونه به رشته تحصیلی مرتبط می‌نگرند از ماست که برماست خودمان را باید سرزنش کنیم .آنچه برس ما میاید نتیجه افکار مان هست پس درانتخاب شایسته هست درست انتخاب کنیم..
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام بر عزیزان سایت کبنانیوز
مردم شهر یاسوج اکثرا کارمند و قشر تحصیل کرده هستند ولی مردم ما همیشه با تعصب اظهارنظر میکنند. همه ما بر وضعیت شهر و شهرداری و بحران بودجه شهرداری واقفیم و اگر شهرداری بخواهد شهری با زیرساخت های فرسوده را نوسازی و بهسازی بکند خداقل بودجه ای معادل ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد برای کارهای عمرانی ولی ما تا جایی که اطلاع داریم شهرداری در هزینه جاری و حقوق پرسنل خود نیز مانده و توان پرداخت حتی پرسنل رسمی خود را نیز ندارد.
خارج از تعصبات کوری که مردم استان ما درگیر آن هستند هیچ آدم عاقلی در این شرایط بحرانی حاضر به پذیرش پست شهردار نمی باشد و آسایش و آرامش خود و خانواده خود را برای هیچ به مخاطره نمی اندازد لذا پذیرش این مسولیت مهم از جانب هرکسی باشد قابل تقدیر هست و همت و کمک تک تک مردم این شهر و نهادهای مرتبط را می طلبد.
جوادو
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر در شهر و برزن مان چکار کردی ورودی شهر تو که آئینه شهر توست چگار کردی برادر چند نامه اهالی بدبخت و بخت برگشته نجف آباد که بیش از چهل نامه و گروه حضورتان شرفیاب گشته و قول آسفالت کوچه و معابدشان را دادی و قبل از شماها هم دادن چکار کردی اره نه پول داشتن نه پارتی و نه لابی خدا از سر تقصیرات همتون
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت ما شهرداری را. تامرادی ها را هم می بری
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1