تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۷
کد مطلب : ۴۰۸۴۹۶
به دلیل عدم رعایت استاندارد:

جایگاه‌های «سی ان جی» دهدشت پلمپ شدند / صف‌های طولانی گاز مردم را کلافه‌کرده است / با جان مردم نمی‌توان بازی کرد (+فیلم)

۲
۲
صف طولانی در جایگاه سی ان جی دهدشت کبنا ؛مدیر کل استاندارد کهگیلویه و بویر احمد از پلمپ دو تا از جایگاه‌های سی ان جی شهر دهدشت به دلیل نداشتن استانداردهای لازم خبر داد.
به گزارش کبنا از دهدشت، تعطیلی دو جایگاه سوخت سی ان جی در شهر دهدشت باعث اختلال در سوختگیری وسایل نقلیه و ایجاد صف‌های طولانی در تنها جایگاه فعال شهر شده که نارضایتی اکثر شهروندان به ویژه رانندگان تاکسی را در پی داشته است.
برخی از شهروندان در گفت و گو با کبنا می‌گویند: دو تا از جایگاه‌های سوخت سی ان جی دهدشت تعطیل شده و خدمات ارائه نمی‌دهند و تنها جایگاه فعال هم پاسخگوی تاکسی‌ها و ماشین‌های شخصی و عبوری نیست، ساعت‌ها در صف‌های طولانی منتظر می‌مانیم و کلاً درگیری و دعوا می‌شود.
بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد کهگیلویه وبویر احمد در گفت و گو با کبنا اظهار کرد: جایگاه‌های سوخت سی ان جی شهر دهدشت به دلیل نداشتن استانداردهای لازم پلمپ شدند.
وی تصریح کرد: این دو جایگاه سوخت گاز نتوانستند نشانه استاندارد را بگیرند لذا هر دو جایگاه پلمپ شدند.
رحمتی افزود: تا زمانی که جایگاه‌های سوخت گاز استانداردهای لازم را به دست نیاورند پلمپ می‌مانند.
مدیر کل استاندارد همچنین گفت: نمی‌توان با جان مردم بازی کرد و برای حفظ سلامت مردم با هیچ کس تعارف نداریم.
 شهبازی مسئول استاندارد کهگیلویه نیز در گفت و گو با کبنا اظهار کرد: جایگاه‌های سوخت مشمول استاندارد اجباری می‌باشند و تا زمانی که استاندارد آن‌ها تأیید نشود پلمپ می‌مانند.
سبزی پور، رئیس پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه نیز در گفت و گو با کبنا اظهار کرد: اداره استاندارد این دو جایگاه را تعطیل کرده است و معتقد است که ین دو جایگاه را باید استانداردسازی کنند و یک سری ملزوماتی نصب نمایند.
وی با بیان اینکه اداره استاندارد هیچ اطلاعی به ما ندادند، تصریح کرد: البته مسئولان این پمپ‌های گاز امروز پیگیر بودند که مشکل را برطرف کنند و احتمالاً تا فردا مشکل مرتفع شود.
وی گفت: جایگاه‌ها از دیروز عصر فکر کنم تعطیل شده است.
 به گزارش کبنا از دهدشت، این گفته مسئول پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه که «احتمالاً تا فردا مشکل جایگاه‌ها برطرف می‌شود.» قابل تأمل است و باید گفت چگونه ممکن است این جایگاه‌های فاقد استاندارد که به دلیل سهل انگاری مسولان این همه مدت با جان مردم بازی می‌کردند، یک شبه استاندارد شوند آنهم در حالی که مدیرکل  استاندارد اعلام کرده است این دو جایگاه  نتوانستند نشانه استاندارد را تاکنون بگیرند! ضروری است که مسوولان برای رفاه حال عمومی تلاش نمایند تا در چارچوب قانون «پمپ‌های گاز» دهدشت استانداردهای لازم را هر چه سریع‌تر به دست آورند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
استاندارد یک شبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
برای شرکتهای خاص شده است.استاندارد وسیله ای برای برخی شرکتها شده است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1