تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۳
کد مطلب : ۴۰۶۸۶۲
«محدث» فعال اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا:

ظرفیت نخبگان کهگیلویه بزرگ برای توسعه به کار گرفته شود / بی‌تدبیری‌ها بن‌بست‌ها را بوجود می‌آورد ( + فیلم)

۱
۲
فایل مرتبط کبنا ؛سید علی‌عباس محدث فعال اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا با اینکه مشکلات عمده‌ای در کهگیلویه داریم، اظهار کرد: بازی‌های سیاسی که بین اصولگرا و اصلاح‌طلب انجام می‌گیرد، باعث می‌شود که بعضی از مدیران پاسخگو مردم نباشد.
محدث گفت: کهگیلویه بزرگ مناطق سردسیری و گرمسیری و جاذبه‌های طبیعی و تفریحی زیادی دارد اما سال‌ها است که در بن بست توسعه قرار دارد و گاهی بی‌تدبیری‌ها و بی‌برنامه‌گی‌ها سبب شده که این بن‌بست‌ها به وجود بیاید.
وی با تبریک دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی،گفت: کهگیلویه بزرگ فرزندان و مدیران شایسته‌ای دارد که در سطح ملی می‌درخشند و در حال خدمت هستند. و در دولت‌های مختلف هم حضور داشتند. اما از طرفیت آنان برای توسعه کهگیلویه بزرگ استفاده نشده است. متأسفانه نگاه عمیق به مسائل سیاسی، جناحی و شخصی باعث این شرایط هست.
متن کامل صحبت‌های این فعال اجتماعی را در فیلم بالا ببینید.
نام شما

آدرس ايميل شما

پارسا
France
فعلا در استان ما نخبگان شده اند. پارتی دارها و فامیل و فامیل بازی!!!! تخصص و تجربه هیچ جایی در استان پارتی پرور ما ندارد و دولت هم استان را با این مشکلات رها کرده و روز بروز این استان فقیرتر و بدبخت تر میشود تنها عامل آن هم انتخاب مسئولین هست که اگر مدرکی هم دارند در حد مدرک افتخاری و تحصیل از راه دور از دانشگاهها است!!!! کدام یک از مسئولین این استان دنبال متخصص و با تجربه برای برون رفت از این وضعیت هستند!!!! همه دنبال پست و سمت برای فامیل خود هستند و استخدام های فله ای بی ضابطه برای افراد نالایق و بیسواد!!!!! استانی که دومین استان ثروتمند کشوره چرا باید چنین وضعی داشته باشه!!!! بی عدالتی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیداد می کند!!!!
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
فایل های مرتبط
1