کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نستهن مقدم شهردار یاسوج در گفت‌وگو با کبنا:

راه‌اندازی تیم فوتبال شهرداری یاسوج مطالبه مردم است / اگر راه‌اندازی شد، مدیریت می‌کنیم که مافیا به وجود نیاید / توضیحات «مقدم» در باره ایجاد بی‌رویه دکه‌ها (+ فیلم )

12 بهمن 1397 ساعت 23:59

مردم شهر یاسوج و استان هم دوست دارند که تیم فوتبال در لیگ‌های برتر داشته باشیم. لذا ما این را مطرح کردیم و نگاه‌های متفاوت در شورای شهر یاسوج وجود دارد. و کار بزرگی نیست و مردم مطالبه‌گر هستند. من خودم معتقدم به راه اندازی آن، اما باید مدیریت شود که مافیایی در آن به وجود نیاید.


دکتر نستهن مقدم شهردار یاسوج مهمان پایگاه خبری کبنانیوز بود، او در گفت‌وگو با این سایت خبری به موضوع کارگران شهرداری یاسوج و بحث حقوق و مطالبات آنان پرداخت و اظهار کرد: در حال حاضر حقوق کارگران به روز شده است و سعی کردیم پیمانکاران توانمند انتخاب کنیم. جذب بی‌رویه شرکت‌های پیمانکاری باعث یک بی‌اعتمادی می‌شد که ما این موضوع را مدیریت کردیم.
مقدم در ادامه گفت: معوقات 10 ماهه کارگران را به روز کردیم و انشاءالله من بعد سعی می‌کنیم که معوقات کارگران دیگر عقب نیفتند.
شهردار یاسوج در پاسخ به سووالی در باره دکه‌ها، گفت: هیچ گونه مجوز راه اندازی دکه جدید را ندیدیم. در گذشته بی‌رویه دکه‌های مجوزدار و بدون مجوز خارج از ظرفیت شهر احداث شد و بحث ساماندهی آنها به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است. بررسی‌های میدانی آنها در برنامه کاری ما است.
مقدم در پاسخ به سووال دیگر مبنی بر رابطه شهرداری با اعضای شورای اسلامی شهر، گفت: اعضای شورای شهر خواسته خلاف قانونی از ما نداشته است و شورای ما شورای قانون مند است. اعضای شورای شهر یاسوج تاکنون چیزی را به ما دیکته نکرده است و ما هم کار خلاف قانونی انجام نداده‌ایم.
شهردار یاسوج با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی و تبریک دهه فجر، گفت: خدمات زیادی انجام گرفته است در این مدت و کارهایی هم هست که معطل مسوولان مانده است.
وی افزود: در ایام دهه فجر، برنامه‌های خوبی داریم. در حوزه سیما و منظر شهری و المان‌ها فراخوان و مسابقاتی را گذاشتیم و در حوزه عمرانی پل چهارم بشار، 45 متری شرف آباد و در حوزه ترافیک، پایش تصویری و همچنین توسعه شبکه حمل و نقل شهری را در دستور کار داریم.
شهردار یاسوج در پاسخ به سووالی در خصوص راه اندازی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: مردم شهر یاسوج و استان هم دوست دارند که تیم فوتبال در لیگ‌های برتر داشته باشیم. لذا ما این را مطرح کردیم و نگاه‌های متفاوت در شورای شهر یاسوج وجود دارد. و کار بزرگی نیست و مردم مطالبه‌گر هستند. من خودم معتقدم به راه اندازی آن، اما باید مدیریت شود که مافیایی در آن به وجود نیاید.
متن کامل صحبت‌های شهردار یاسوج را در فیلم بالا ببینید.


کد مطلب: 406859

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/406859/راه-اندازی-تیم-فوتبال-شهرداری-یاسوج-مطالبه-مردم-اگر-مدیریت-می-کنیم-مافیا-وجود-نیاید-توضیحات-مقدم-باره-ایجاد-بی-رویه-دکه-ها-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1