کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روانشناس معروف و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد آدم وزینی هست، اما کار برجسته‌ای از ایشان ندیدیم / آقای احمدی به دنبال آینده دیگری هست در جای دیگر / مجلس را نباید از لابه‌لای قبرستان‌ها جستجو کنیم / انتصاب بعضی مدیران شایسته‌سالاری نیست بلکه شناسنامه‌سالاری

10 بهمن 1397 ساعت 12:31

خرامین گفت: مجلس را لابه لای قبرستان جستجو می‌کنیم ما مجلسی را می‌خواهیم که از لابه لای مغز جوانان تحصیل کرده، دانشگاهیان و آدم‌های فرهیخته و برنامه ریز به وجود آمده باشد. باید سکان مجلس را آدم‌های دانشگاهی، علمی و پژوهشگران به دست بگیرند.


دکتر علی خرامین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، از اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان، چهره‌ شناخته شده اصولگرایی و از روانشناس معروف استان در اولین نمایشگاه مطبوعات از غرفه کبنانیوز بازدید کرد و او در پاسخ به سووالات کبنا مبنی بر اینکه مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه مدیریت ارشد استان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا مدیران بر اساس اصل شایسته سالاری انتخاب شده اند؟ آیا در انتخابات آینده حضور پیدا می‌کنید؟، پاسخ داد.
این روانشناس معروف به ظرفیت‌های بی‌نظیر آب، گیاهان دارویی، نفت، گاز و معادن استان کهگیویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: اما ما یک چیز کم داریم، و یک جای کار می‌لنگد. استان از نظر سیستم نرم‌افزاری مشکل دارد و نبود سیستم نرم افزاری در این استان باعث شده ما نتوانستیم از این منابع به خوبی استفاده کنیم.
خرامین گفت: ضعف بر مدیریت استان حاکم است، ضعف کاری را برجسته‌تر می‌بینیم و دو سال از مدیریت اخیر گذشته است و کدام پروژه بلد و برجسته را به این مردم ارائه دهیم.
وی افزود: استاندار سابقه خوبی دارد، چهره علمی و دانشگاهی است، اما چه کار برجسته‌ای آقای استاندار با این تخصص و سابقه دانشگاهی انجام داده که اگر ایشان نبود، انجام نمی‌گرفت.
این استاد دانشگاه گفت: به نظر نمی‌آید استاندار حضور فیزیکی کمی در استان دارد و دلش در این استان نیست. ایشان آدم وزین و بار علمی بالایی دارد. ایشان هلی‌کوپتر تک نفره است که نه بار برده و نه باری آورده است.
وی افزود: استانداری در این دو سال نیمه تعطیل و کار خاصی نمی‌بینم و از این استاندار با این توانایی، عملکرد بهتری انتظار داشتیم و باید پاسخگوی عملکرد این دو سال خود باشند.
وی در ادامه به انتخاب مدیران اشاره کرد و گفت: انتخاب بعضی مدیران شایسته سالاری نیست بلکه شناسنامه سالاری است.
خرامین همچنین در خصوص مسوولیتش بر دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد پاسخ داد و او گفت: در زمان مسوولیت بنده هیچ کدام از بستگان نزدیک من به کار گرفته نشدند.
خرامین در پاسخ به این سواال که آیا کاندیدای مجلس می‌شوید، گفت: شخص خود من جایگاه دانشگاهی‌ام را با نمایندگی مجلس عوض نمی‌کنم. اینجا هستم اگر مردم بر من تکلیف کردند، شاید ورود کردم.
وی گفت: متاسفانه این‌روزها مجلس را لابه لای قبرستان جستجو می‌کنیم ما مجلسی را می‌خواهیم که از لابه لای مغز جوانان تحصیل کرده، دانشگاهیان و آدم‌های فرهیخته و برنامه ریز به وجود آمده باشد. باید سکان مجلس را آدم‌های دانشگاهی، علمی و پژوهشگران به دست بگیرند.
متن کامل صحبت‌های علی خرامین را در فیلم بالا ببینید.


کد مطلب: 406802

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/406802/استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-آدم-وزینی-هست-اما-کار-برجسته-ای-ایشان-ندیدیم-آقای-احمدی-دنبال-آینده-دیگری-جای-دیگر-مجلس-نباید-لابه-لای-قبرستان-ها-جستجو-کنیم-انتصاب-بعضی-مدیران-شایسته-سالاری-نیست-بلکه-شناسنامه-سالاری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1