کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دفاع از بیت‌المال، منابع دولتی، منافع مردم و مبارزه با مفسدین اقتصادی؛

ایستادگی کن مرد... (+فیلم)

1 آبان 1397 ساعت 8:24

فسادهای میلیاردی که افراد ذی‌نفوذ و صاحب ثروت و قدرت داشتند از سوی قاضی قضات استان برای آنان حکم صادر شد و البته تهدید جانی هم می‌کنند و اما «گلوله این مفسدین به تیر کمان می‌ماند» و این افراد بچه‌تر از این هستند که بخواهند دستگاه قضایی و قوه قضایی را تهدید کنند و اما هنوز این افراد قدرت و صلابت «مزارعی» را نچشیده‌اند و انشا الله به‌زودی می‌چشند و متوجه آن خواهند شد.


مردم کهگیلویه و بویراحمد همواره محرومیت و مشکلات بسیار زیادی را تحمل می‌کنند و سال‌ها است که این مردم زجرکشیده، اما استوار مثل کوه و مقاوم در برابر هر گونه ظلم، فشارهای زیادی را از سوی برخی افراد منفعت طلب و متجاوز متحمل شدند، اما همین مردم وقتی بی‌عدالتی را مشاهده می‌کنند، کاسه صبرشان لبریز می‌شود.
 قانون برای رفاه و زندگی بهتر توأم بانظم و زیست انسانی است نه برای تبعیض و نابرابری و فرودست قرار دادن عده‌ای از افراد جامعه.
بیت‌المال متعلق به همه است اما در بعضی موقع‌ها خلاف آن در استان کهگیلویه و بویراحمد ثابت شده است، بطوریکه متأسفانه عده‌ای از متولیان امر در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی این استان سهل انگاری کرده‌اند و افرادی خاص زمین‌های بکر این استان را به تاراج برده‌اند و سازمان‌های دولتی هم دلسوزی نکرده‌اند و ثروت این استان به یغما رفته است.
اما روی دیگر این سکه مسائل دیگری هم است، با اقتدار قاضی‌القضات زمین‌های تصرفی شهرستان‌های گچساران و بویراحمد از چنگال افراد خاص در آمد و حدود هزاران هزار هکتار از عرصه ملی و محیط‌زیست به بیت‌المال برگردانده شد و همچنین در زمان مدیریت «مزارعی» 250 پرونده ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی ملی تنها در شهرستان بویراحمد تشکیل و تخریب‌شده است.
 عملکرد آقای «مزارعی» طی سالیان گذشته معطوف به حمایت از اقشار متوسط جامعه بوده است و خواسته او عدالت و اجرای عدالت بوده که قوه قضاییه باید مجری عدالت و احیاگر عدالت باشد؛ چرا که به فرموده آن امام معصوم (علیهم السلام) زمین با «عدالت» زنده می‌شود نه با باران.
نام «او» همچنین پای مخالفت از برداشت‌های غیرمجاز از رودخانه بشار و وجود کارخانه‌های شن و ماسه در حریم این رودخانه که عمری در چنگ افراد خاص بوده به چشم می‌خورد.
قاضی‌القضات مقتدرانه جلوی تمام زیاده خواهی ایستاد و او در باره احداث پتروشیمی سقاوه می‌گوید؛ «هرکسی که می‌خواهد پتروشیمی و یا هر پروژه‌ای را احداث کند ابتدا باید آورده‌ای هم از خود داشته باشد اگر که بدون آورده است پس این تسهیلات را به جوانانی که دستشان خالی است بدهند تا پتروشیمی احداث کنند.»
«او» خواستار عدالت است و اگر بنا بر سوء استفاده از بیت‌المال و تسهیلات دولتی باشد با تمام توان جلوی آن‌ها ایستادگی می‌کرد و می‌گفت: «مهم هم نیست که چه کسی باشد جلوی آن‌ها می‌ایستم»
مزارعی در بخشی از صحبت‌های خود تأکید می‌کرد؛ «هیچ‌کسی حاشیه امن ندارد» «بنده با همه قدرت نه از تهدید جانی می‌ترسم، نه از لشکر می‌ترسم و قول به شما می‌دهم چک‌های سفید امضا هم سرازیر کنند نگاهشان نخواهم کرد.»
مبارزه با فساد یعنی اینکه فلان آقازاده دارای ژن خوب که با کانون فساد قدرت و ثروت در استان و با چک‌های سفید امضا به‌پای معامله می‌روند و می‌خواهند که حکمی علیه آن‌ها صادر نشود امروز در کوچه و بازار سروصدا برپا کرده‌اند و خانواده‌های دستگاه قضایی را تهدید جانی می‌کنند، اما بدانند که در برخورد با فساد «مزارعی» کوتاه نخواهد آمد.
«او» به دنبال مفسدین اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد است افرادی خاص که ثروت‌های باد آورده را که بانفوذ، سفارش و رانت از این‌طرف و آن‌طرف جمع کردند و در استان سرمایه‌گذاری نکردند و تنها اسمشان به‌عنوان سرمایه‌گذار هست اما واقعیت این است که از پول‌های مردم و امتیازات این استان بنام خود استفاده و در خارج از استان و حتی گاهاً کشور دیگری سرمایه‌گذاری می‌کنند و وقتی هم احساس خطر کردند و زمینه فراهم شد، پا به فرار می‌گذارند.
فسادهای میلیاردی که افراد ذی‌نفوذ و صاحب ثروت و قدرت داشتند از سوی قاضی قضات استان برای آنان حکم صادر شد و البته تهدید جانی هم می‌کنند و اما «گلوله این مفسدین به تیر کمان می‌ماند» و این افراد بچه‌تر از این هستند که بخواهند دستگاه قضایی و قوه قضایی را تهدید کنند و اما هنوز این افراد قدرت و صلابت «مزارعی» را نچشیده‌اند و انشا الله به‌زودی می‌چشند و متوجه آن خواهند شد.
همچنین بااقتدار «مزارعی» و دادستان هر گونه فساد و یا تخلفی به صورت جد مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و خواهد گرفت.
اما پایان سخن این است که کانون‌های فساد قدرت و ثروت به دلیل از دست دادن ثروت‌های باد آورده به این روحانی مقتدر که به نام انسانیت و حق بلند شده است، حمله می‌کنند؟ دفاع از این مدیر انقلابی که برای منافع و حقوق مردم ذره‌ای از حق و حقیقت عبور نمی‌کند و ایستادگی کرده است، ضروری به نظر می‌رسد.


کد مطلب: 403959

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/403959/ایستادگی-کن-مرد-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1