کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خبر فوری؛عدم پوشش تلفن همراه باعث اخلال دراطلاع رسانی کنگره بی بی حکیمه شد

8 آبان 1393 ساعت 11:13


۸۱۲۱۰۸۵۳-۵۷۷۷۵۹۷عدم پوشش تلفن همراه بویژه ایرانسل همزمان با کنگره ملی بی بی حکیمه باعث ایجاد مشکلات زیادی در ارسال خبر برای رسانه ها از این رویداد فرهنگی مهم شده است.

به گزارش خبرنگاران با توجه به حضور مسوولان کشوری در این کنگره ملی و اهمیت این همایش و امام زاده بیش از ۵۰ خبرنگار برای انعکاس اخبار در این کنگره حضور فعال دارند ولی اختلال در خطوط تلفن همراه ارسال خبر را برای رسانه ها دچار مشکل کرده است.
بسیاری از خبرنگاران با ابراز گلایه از مسوولان خواستار رفع این مشکل در سریع ترین زمان ممکن شده اند.
آنها معتقد هستند قطعی خطوط تلفن همراه در این روز مهم برای مسوولان ذی ربط غیرقابل توجیه است.
همایش دو روزه بی بی حکیمه (س) با حضور ۶۰۰ نفر مهمان ویژه کشوری در گچساران در حال برگزار شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،حجت الاسلام علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع)،وجمعی از مسوولان و صاحبنظران کشوری در روز دوم کنگره ملی بی بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع) حضور دارند.
مرقد مطهر بی بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع) سالانه پذیرای زایران پرشماری از سراسر ایران اسلامی و کشورهای حوزه خلیج فارس و شیعه نشین از جمله کویت، بحرین، امارات، قطر و دیگر کشورهای عربی از جمله لبنان، عراق، عربستان و سوریه است.
بی بی حکیمه خاتون برپایه روایت ها یکی از خواهران امام علی بن موسی الرضا (ع) است که در روستایی به همین نام در حوالی گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد به خاک سپرده شده است و دارای زائران فراوانی است.
همایش ملی بی بی حکیمه که از دیروز ( چهارشنبه ) برای معرفی بیشتر این امام زاده در گچساران آغاز شد امروز پایان می یابد.

چند هفته ایست مردم گچساران از مشکلات جدی درباره تلفن همراه(همراه اول و ایرانسل) رنج می برند ولی متاسفانه تا کنون هیچ اقدامی در رفع این مشکل برداشته نشده است.

انتظار می رفت با توجه به نزدکی به ایام کنگره این مشکل رفع گردد ولی ظاهرا اینچنین نشد. برگزاری مراسمات مذهبی قاعدتا می بایست مورد توجه جدی مسئولین قرار گیرد و از همه امکانات باید برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسمات مذهبی کمک گرفت.

معلوم نیست به چه دلیلی این مشکل رفع نگردیده و با توجه به حضور نمایندگان رهبری و مراجع و بزرگان حکومتی و دولتی این گونه مشکلات پیس آمده است و مردم و رسانه ها منتظر پاسخگوئی هر چه سریعتر مسئولان مخابرات استان هستند.

انتهای پیام/عکاشه


کد مطلب: 70845

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/70845/خبر-فوری-عدم-پوشش-تلفن-همراه-باعث-اخلال-دراطلاع-رسانی-کنگره-بی-حکیمه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1