تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۴۷۵۷۷۱
کبنا گزارش می‌دهد

الوعده وفا؛ جناب پیمانجو! / وضعیت بحرانی اتوبوس‌های مسیر یاسوج - تهران/ مدیریت در جامعه اسلامی لم دادن بر مبل‌های نرم اداری نیست! / به مردم پاسخ دهید (شماره دوم)

۲۰
۰
الوعده وفا؛ جناب پیمانجو! / وضعیت بحرانی اتوبوس‌های مسیر یاسوج - تهران/ مدیریت در جامعه اسلامی لم دادن بر مبل‌های نرم اداری نیست! / به مردم پاسخ دهید (شماره دوم)
کبنا ؛در شماره قبل با عنوان «وضعیت بحرانی اتوبوس‌های مسیر یاسوج - تهران؛ چه کسی به فکر مردم است؟ /معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد به مردم پاسخ بگویند»، آمده بود که باتوجه‌به توسعه شهر یاسوج و مراجعات و مراودات مردم با مرکز کشور، تردد روزانه و ماهانه و سالانه مردم روزبه‌روز بیشتر می‌شود و هم مراودات کاری و مراجعات اداری و بازاری و هم ترددهای دانشجویی باتوجه‌به قبولی دانشجویان یاسوجی در دانشگاه‌های تهران، در حال افزایش است و تعلل و نا مدیریتی حاکم بر سامانه‌های حمل‌ونقل برون‌شهری استان، معضلات مردم و دانشجویان و نگرانی خانواده‌ها را بیشتر می‌کند و در تماس‌های مکرر و پی‌درپی مردم و سماجت و انتظار آنها از پوشش خبری و گزارش این مسئله، مدت‌ها است که پایگاه خبری تحلیلی کبنا نیوز را تحت‌فشار مطالبات مردمی - دانشجویی برای انعکاس سهل‌انگاری‌ها، قصور و بی‌توجهی‌ها و حاکمیت مافیای اتوبوس داران بر این مسیر و سختی‌هایی که بر مردم و دانشجویان علی‌الخصوص دانشجویان دختر در این مسیر و نگرانی‌های خانواده‌ها، امری است که نباید از کنار آن به‌آسانی رد شد!
در آن ایام که موسم انتخابات و اخبار داغ سیاسی بود، درج این اخبار و گزارش‌ها شاید چندان محل توجه نمی‌بود و لذا قرار بر آن شد به بعد موکول شود و در این مدت اندکی تأخیر افتاد و با این تأخیر سعی هم بر آن بود که ببینیم آیا مدیران ذکر نام شده دغدغه مردم و مسافران را دریافته و فکری به حال نزار و بیمار پایانه‌های مسافری استان (به خصوص یاسوج) داشته اند و از اتوبوس‌ها و حکومت آنها بر مسافران و مردم سرکشی داشته اند یا نه؟ که به قولی با رنگ رخساره و آثار میدانی آن دریافت شده است که گویی کک مدیران مشارالیه نگزیده و پاشنه ترمینال‌ها و اتوبوس داران و رانندگان همچنان بر همان روش می‌چرخد و بر دوش مسافران و دانشجویان سوار هستند و می‌تازند!
پیرو مراجعات و تماس‌های مکرر در مکرر مردم مظلوم و بنا بر رسالت خبری این رسانه، بر آن عهد با مردم هستیم و برای پیگیری و پاسخگوکردن عملی مدیران مربوطه (نه پاسخ کاغذی و اداری که قبلاً نیز پاسخی از راهداری کهگیلویه و بویراحمد دریافت شد و جوابیه درخوری نیز از سوی هیئت تحریریه این پایگاه خبری به آنها درج شد) از پای نخواهیم نشست و با گزارش‌ها مکرر و انعکاس آن به مقامات ذی‌ربط در تهران، بر آن هستیم تا یکبار برای همیشه تکانی برای اصلاح این روندها در ترمینال‌های استان (به‌خصوص شهر یاسوج مرکز استان) بدهیم.
بنا بر آن است که در شماره‌های آینده به سؤالات و موضوعاتی ازاین‌قبیل پرداخته خواهد شد؛ چرا بعد افزایش جمعیت شهر یاسوج که سال‌ها اتفاق می‌افتد، تعداد اتوبوس‌های این مسیر افزایش نیافته‌اند؟ چرا حقوق مسافران در این مسیر رعایت نمی‌شود و اتوبوس داران بر مردم و مسافران حکومت می‌کنند و پرخاش دارند؟ چرا مثل بقیه جاهای کشور اجازه تردد اتوبوس‌های گذرا از یاسوج (بوشهر و...) از سطح شهر داده نمی‌شود؟ اتوبوس‌های مسافربری یا کامیون‌های باربری؟ و چراهای بسیار دیگر که با تشریح آنها و ذکر مثال‌ها مردم متوجه مصائب و سوءمدیریت‌های نظارتی بر پایانه‌های حمل‌ونقل استان خواهند شد!
همچنان که تأکید کردیم، ما بر آن عهد با مردم برای مطالبه‌گری خواسته‌های آنها در کلیه حوزه‌ها هستیم. حال وعده‌ای را وفا می‌کنیم و در حال گزارش‌دهی هستیم و منتظر پاسخ عملی مدیران مربوطه به مردم استان هستیم.
 
 
قابل ذکر است؛
مدیرکل سازمان راهداری کهگیلویه و بویراحمد؛ حمیدرضا پیمانجو
معاون هماهنگی امور عمرانی و حمل و نقل استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛ علی محمد روستا
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهقلی
Iran, Islamic Republic of
تاکسی های بین شهری هم که بسیار فرسوده و خطری هستند.
Iran, Islamic Republic of
پیکان جو الان که میخواد عوض بشه یادش افتاده بیاد تو کبنا
علی
Iran, Islamic Republic of
بله اتوبوس های یاسوج به تهران یاسوج به یزد اصلا حقوق مسافران را رعایت نمی‌کنند نه پذیرایی دارند حتی دیگه هم آبخوری توی اتوبوس ها را جمع کرده اند فقط کار رانندگان شده این که دو ردیف پشت سرشان زنان یا دختران بد حجاب باشه وبه آنها چای ،تنقلات وشیرینی تعارف کنند.
------
Iran, Islamic Republic of
ضعف ترین مدیر در طول انقلاب چقدر امار تصادف در استان وحشناک جاده روستایی با اولین بارندگی بسته می شود
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
کبنا چند گرفتی تخریب کنی ،این اخلاقیات در شأن یه سایت نیست
مردم
Iran, Islamic Republic of
مسخره
مدیران کار نمی کنند کبنا نقدشون میکنه
این حرفای چرت چیه میزنید
کار کنید و ناکارآمد نباشید
سعید
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای کمایی لطفاً نظر ما را هم اعلام کن تا همه بدانند در این اداره چه میگذره
راهداری
Iran, Islamic Republic of
اقای پیمانجو واقعا مدیر بسیار ضعیفی برای سازمان راهداری استان هست
ما برای دکتر محمدی وقتی رفت گریه کردیم از بس کارش عالی بود و مدیریت خوبی داشت
واقعا تاسف باید خورد که معاونت عمرانی خودش ضعیف اومده چنین مدیری اورده و چوبش رو مردم استان خواهند خورد
کلا ۳ تا اتوبوس تو مسیره که کاملا فرسوده هستند و مردم استان خیلی سختی می کشند
تو رو خدا به فکر مردم این استان محروم ولی شهید پرور و ولایت مدار باشید این مردم لیاقت شان بیشتر از ایناست
Iran, Islamic Republic of
نمیری قوی
Iran, Islamic Republic of
قضی روستا و پیمانجو من سرتو که هیچی بلد نیستید و فقط،دنبال زد و بندید
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
با سلام در خصوص مطالب گفته شده در سایت چرا یک طرفه به قاضی میروید ایا هرگز شما به عنوان یک سایت خبری دنبال حقایق رفته اید، یا اینکه احدی مطالبی را به شما القاءمی کنند وشماهم نشر میدهید هرگز تحقیق کرده اید قیمت یک دستگاه اتوبوس چقدر است چرا کسی حاضر به سرمایه گذاری در این بخش نیست ایا درباره مشکلات تحقیق کرده ایدویک خبر بزنید از قیمت لاستیک تا لوازم یدکی از بیمه تامین اجتماعی راننده طوری برخورد نکنید که همین چند دستگاه اتوبوس را هم بفروشند وبروندبیایم واقع نگر باشیم فقط رفاه خودرا در نظر نگیریم یک بار هم که شده از این مالکین ناوگان ،رانندگان وحتی شاگرد اتوبوسها هم به جای انتقاد تشکر شود در این جامعه خوب هست بد هم هست همه را با هم نبینیم در یک کلام اتوبوسهای استان در مقایسه با استانهای جنوبی خیلی هم بهتر هستند نا سپاس نباشیم در استان ما همه می خواهند صندلی ۱تا ۱۲ بنشینند ولی نمی شود ان وقت اعلام نارضایتی می کنند چون صندلی ۲۰ نشسته اند
Iran, Islamic Republic of
🐿🦛🐘🦏🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅😅😁😁😆😇🥰😂پیماجو😂🤑🤑🤗🤗
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
شما که می فرمایید تصادفات وحشتناک خوب است با مطالعه صحبت کنیم اگر امار پلیس وپزسکی قانونی را مطالعه کنیم متوجه خواهیم شدکه از ادز ماه ۱۴۰۲تلفات تصادفات کاش چشمگیری داشته بطوری که در اسفندکاهش تلفات در مقایسه با پارسال ۵۰درصد کاهش داشته ودر طول سال ۱۳ در نسبت به سال ۱۴۰۱ ود ایام تعطیلات نوروز ۶۵در صد کاهش تلفات در استان بوده پس مدیریتی قوی وبادرایت وبرنامه ریز پشت این مهم بوده
Iran, Islamic Republic of
ی عکسی از پیمان جو گذاشتی که مظلومیت از عکس می‌باره نه از خودش
کریم
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفا این مدیر که با گفتمان انقلابی خیلی فاصله داره چطور انتصاب شداند جایی تعجب داره
سعید
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس پیمانجو اول حوزه ریاست و مالی اداره اش را سروسامان بده که هر ******* *پیمانکار گردن کلفت ***********از این مدیرکل بلند نمیشه سایر مشکلات که جای خود قابل بحث و انتقاد هست
سیامک
Iran, Islamic Republic of
سلام
کسی که هیچ گونه تجریه ای در حوزه اول مدبر کلی و بعد راهداری ندارد ..باید مالی و دیحسابی اش بی سر وسامان باشد. امان از سیاسی کاری و پارتی بازی در این استان
راهدار
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ضعف مدیریت در این استان ،استان را به فلاکت کشانده.کسی که یک روز در راهداری کار نکرده ،میشود مدیر کل راهداری؟آن هم در خارج از سیستم وزارت خانه برایش تصمیم میگیرند.تا چند ماه دیگر خبری از املاک راهداری نیست .خدا به داد ملت ایران برسد.
شهروند یاسوج
Iran, Islamic Republic of
متشکریم از کبنانیوز که درد و مشکلات عبور و مرور از یاسوج به تهران را خیلی خوب بیان و تحریر نمودند
رسول
Iran, Islamic Republic of
یکی از بی‌نظم ترین و بی صاحب ترین ترمینال ها تو کشور ترمینال یاسوج .هرکی به هرکیه .اون از وضع اتوبوس هاش اون از وضع ساعت حرکتشون و از خود راننده ها و شاگردانشون که فقط دنبال اینن یه جوون بیاد که صندلی های پشت سر راننده رو بهشون بدن .نه پذیرایی و نه پاسخگویی ‌.تازه وضع از تهران به یاسوج هم وحشتناک .اگه ساعت حرکت ۶ باشه تا ساعت ۷ ۸ لفتش میدن که تکمیل کنن .در بدترین رستوران های بین جاده ای توقف میکنن فقط بخاطر یه دوبسته نبات و سوهان که بهشون میدن. وضع تاکسی های بین شهری هم افتضاح .بیشترشون بیش از پانزده سال که تو همین جاده ها هستن کاملا فرسوده .پا رو‌که میزاری تو ترمینال یه عده دنبالت میوفتن که بزور سوارت کنن .چیزایی که تو ترمینال یاسوج که البته بیشتر شبیه یه میدون تره بار ست تا ترمینال میبینی رو هیچ جای کشور نمیتونی ببینی .هر کی برا خودشه .انگار نه اگر که بابد مسئولی باشه .والا ترمینال قدیمی خیلی منظم تر بود تا این ترمینال هر که سی خوش
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1