تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۴۷۵۶۳۲
کبنا گزارش می‌دهد

پاسخی به جوابیه و مصاحبه مدیران تعاونی روستانی کهگیلویه و بویراحمد/ لطفاً فرجام آردها در روستاها مشخص و تناقضات حل شود / مدیرکل جهاد کشاورزی (معتمدی پور) نیز به میدان بیاید و به مردم پاسخ دهد (شماره 2)

۹
۱
پاسخی به جوابیه و مصاحبه مدیران تعاونی روستانی کهگیلویه و بویراحمد/ لطفاً فرجام آردها در روستاها مشخص و تناقضات حل شود / مدیرکل جهاد کشاورزی (معتمدی پور) نیز به میدان بیاید و به مردم پاسخ دهد (شماره 2)
کبنا ؛در پاسخ به جوابیه تعاونی روستای شهرستان بویراحمد و همچنین گفتگوی مدیرکل سازمان تعاونی روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد (شجاعی) موارد زیر به‌صورت مجمل و گویا قابل‌ذکر است؛
1.اول اینکه پشت خدمات دولت با این بیان که «اما متأسفانه در این گزارش همه این خدمات ارزشمند دولت سیزدهم، نادیده گرفته شد و بدون سند، دلیل و مصداق، فرایند دقیق توزیع آرد به روستائیان زیر سؤال رفته است.» (بند 8 جوابیه)، نباید مخفی شد و با فرافکنی وانمود شود که در یک گزارش پایگاه تحلیلی خبری کبنا نیوز به همه مسائل و امور از حوزه‌های عمرانی تا آموزش و بهداشت و خدماتی و .... پرداخته شده است و خدمات دولت به تمامه زیر سوال برده شده! اگر دقت بفرمایید با توجه به عنوان گزارش و محتوای آن، موضوع بحث وضعیت نامساعد توزیع آردها توسط برخی عاملان توزیع و تضییع حقوق روستائیان مظلوم است.
2.در بند 6 جوابیه تعاونی روستایی ادعا شده که همه مطالب ذکر شده از وضعیت توزیع آرد در روستاها کذب محض! است و سهمیه آرد روستائیان تا یک ماه محفوظ است. همین پاسخ و ادعا مبنی بر اینکه هیچگونه عیب و نقصی در شبکه توزیع آرد نیست، خود نشان دهنده بسیاری از مسائل است و نشان می‌دهد که احتمالاً نظارت چندانی بر این شبکه توزیع وجود ندارد و باید دانست که با ادعای کذب بودن گزارش، صورت مساله پاک نمی شود. همه اسباب راستی آزمایی مهیا است (روستاها، روستائیان و عاملان توزیع). بفرمائید هیأتی به همراه اهالی رسانه و برخی ناظران بیرونی به صورت رندمی به برخی از روستاها اعزام شوند تا سره از ناسره مشخص شود.
3.در بند 2 جوابیه تعاونی روستایی آمده است که رسانه و گزارشگر موارد تخلف را ذکر کنند تا این سازمان با آن برخورد کنند. وظیفه رسانه ذکر موارد تخلف و جمع آوری موارد تخلف و ذکر نام افراد و تخلف‌یابی نیست. رسانه گزارشات و مطالبات و دردها و گلایه‌های مردم بدبخت را پوشش خبری می‌دهد. قطعاً سازمان تعاون روستایی خود باید ساختار و پرسنل و عواملی برای نظارت و برخورد با متخلفین داشته باشد که وظیفه آنها تخلف یابی باشد و آنان باید به مسئولیت خود عمل کنند و نه از رسانه‌ها توقع بررسی و ذکر مصادیق تخلف را داشته باشند. یقیناً اگر در روستاها و به صورت غیررسمی تحقیق بفرمائید مشخص خواهد شد.

4.در بند 4 جوابیه تعاونی روستایی ذکر شده که انتخاب عاملین توزیع آرد با این سازمان نیست و اما نظارت بر آنها در حیطه وظایف این سازمان است. پس انتظار می‌رود که این سازمان به وظیفه نظارتی خود به نحو کامل عمل کرده و دقت لازم شود تا متخلفین از آرد روستائیان بدبخت برای خود نانی بپزند.
5.مدیرکل محترم سازمان تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگوی خود با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کبنا نیوز اظهار داشته که «اگر انحرافاتی در توزیع آرد وجود دارد مردم به سازمان تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد اطلاع دهند تا به آن رسیدگی کنیم.»، که بسیار مطلوب و پسندیده است ولی بفرمایند که مثلاً «مش مندلی» از روستاهای دوردست شهرستان دنا و مارگون و لوداب چگونه این درد و رنج را به مدیرکل محترم انتقال بدهد!
6.در بخشی از صحبت‌های مدیرکل محترم آمده است که «سازمان تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد ناظر توزیع‌کننده آرد در مناطق روستایی نیست»، این در حالی است که در بند 4 جوابیه تعاون روستایی شهرستان بویراحمد آمده است «اما نظارت بر عملکرد عاملین توزیع آرد از سوی مدیرعامل اتحادیه‌های تعاونی روستایی ..... به صورت مستمر و در یک فرایند تیمی انجام می‌شود.» که این تناقض واضح در گفتار و نوشتار این نهاد (تعاونی روستایی) کمی گیج کننده است. لطفاً تکلیف خود و مردم را مشخص بفرمائید که تعاونی روستایی ناظر توزیع هست یا نیست!؟
7.بنا بر بند 4 و 5 جوابیه تعاونی روستایی شهرستان بویراحمد، سازمان جهادکشاورزی نیز در این خصوص مسئولیت دارد و می‌بایست به مردم پاسخ دهد.
8.توصیه آخر آنکه لطفاً پشت عناوینی مثل خدمات ارزشمند دولت و ... سنگر گرفته نشود و کم کاری و انتقاد و گزارش رسانه‌ها در خصوص وضعیت توزیع آرد یک شهرستان به همه خدمات دولت و این مفاهیم تعمیم داده نشوند و نباید برای خود شریک طلبید که مثلاً گزارش این سایت خبری بنا بر آن دارد کل خدمات دولت را زیر سوال برده و به کمک ما بیایید و این رسانه را شماتت کنید.
9.به نظر می‌رسد دیگر کافی باشد و نیاز به توضیح و پاسخ بیشتر نیست و مردم به خوبی خود داور نهایی هستند.
10.قطعاً گزارش پایگاه خبری تحلیلی کبنا نیوز در خصوص وضعیت توزیع آرد توسط عاملین در روستاها، نافی خدمات و زحمات پرسنل و مدیران زحمت کش تعاونی روستایی کهگیلویه و بویراحمد نیست و نباید گزارش مبنی بر قصور در یک قسمت از کار را به همه خدمات و فعالیت‌های آن تعمیم داد و باید قدردان زحمات آنها نیز بود.
 
--------------------------------------------------------------------------------------------
قابل‌ذکر است؛
مدیرکل سازمان تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد؛ علی بخش شجاعی
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد؛ ابوالحسن صداقت کیش
مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد؛ سید علی معتمدی پور
 
جهت اطلاع و استحضار و اقدام مقامات محترم نظارتی؛
مدیرکل سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد؛ محمدمهدی صالحی
مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛ علی‌اصغر قلی‌پور
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
به به
به به
Iran, Islamic Republic of
فردی قومیت گرا و ضعیف است
Iran, Islamic Republic of
زین‌پس به جای واژه نامانوس بگویی سه جایی
Iran, Islamic Republic of
😂😂😂😂😂😂
United States
عزل هرچه مدیرکل یک اولویت است
کارمند تعاون روستایی
Iran, Islamic Republic of
لطفا با هم هماهنگ کنید که حرفاتون دوتا نشن
حالا راست یا دروغش مهم نیست
حداقل دو حرفه نشیدددددددددد
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین تیم مدیریتی در استان که باعث بدنامی دولت و استاتدار شده است حوزه وزارت جهاد در استات بخصوص معتمدی جهاد کشاورزی است که باید عر چه سریعتر عرپوض بشه و یک مدیر توانا و کاردان بره جاش
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای صداقت کیش مدیر غله سالهای سال سال هست که مدیر غله هست ومدیری ناتوان وهیچ وقت هم پیگیری ارد مردم روستایی و عشایری نسیت
صدیقی
Iran, Islamic Republic of
اقای صدافت کیش گندم استان رو به فنا داده..
کبنا بررسی کن ببین در دو سال گذشته چه مقدار گندم مردم در انبارهای ارد و غله بعلت نگهداری غیر استاندارد فاسد شده و به فنا رفته؟ چرا بررسی نمیکنی کبنا؟
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1