کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

شاهینی پروازی با هزینه کی می‌پرد؛ برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد یا جیب مبارک؟ /شعار نوکری مردم و از طرفی استان را لایق اقامت خانواده ندانستن با هم سازگاری ندارد!

21 مرداد 1402 ساعت 9:36

جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد که در اسفندماه ۱۴۰۱ به این سمت منصوب شده است، به محض انتصاب به این مسئولیت، در مصاحبه با پایگاه خبری و تحلیلی کبنا نیوز اظهار داشت که «برای نوکری مردم از استان همجوار می‌آیم» (لینک خبر) و در جلسه معارفه خود نیز اظهار داشتند که «نوکری مردم را می‌کنم، برخی‌ها می‌گویند؛ این حرف «نوکر» را نزنید. اما من می‌گویم، حالا هر کس خوشش بیاید یا نیاید. »


جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد که در اسفندماه ۱۴۰۱ به این سمت منصوب شده است، به محض انتصاب به این مسئولیت، در مصاحبه با پایگاه خبری و تحلیلی کبنا نیوز اظهار داشت که «برای نوکری مردم از استان همجوار می‌آیم» (لینک خبر) و در جلسه معارفه خود نیز اظهار داشتند که «نوکری مردم را می‌کنم، برخی‌ها می‌گویند؛ این حرف «نوکر» را نزنید. اما من می‌گویم، حالا هر کس خوشش بیاید یا نیاید. » (لینک خبر)
ایشان در لفظ خود را نوکر و خدمتگزار مردم معرفی نموده است و از زمان انتصاب به این مسئولیت، به صورت مجردی در خانه شیک و مخصوص ریاست سازمان برنامه و بودجه استان که در سمت پایین حیاط این سازمان در بلوار بویراحمد یاسوج می‌باشد، استقرار دارد و خبری از حضور خانواده وی نیست.
با توجه به اینکه انتصاب وی در اسفند ماه بود، تصور می‌شد که هم اکنون در اواسط سال تحصیلی می‌باشد و فرزندان وی مشغول به تحصیل می‌باشند، احتمال بسیار زیاد با اتمام سال تحصیلی در تابستان خانواده خود را در استان و در این خانه مجلل اسکان خواهد داد و برای نوکری و خدمتگزاری کمر همت را بیشتر خواهد بست. اما با نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس، شواهد نشان می‌دهد که خبری از استقرار خانواده در استانِ اصطلاحاً محل نوکری‌ایشان وجود ندارد و‌ ایشان همچنان به عنوان مدیر پروازی بر فراز آسمان این استان محروم با طیاره می‌پرد و استان محروم کهگیلویه و بویراحمد را از بالا مشاهده خواهد کرد.
دولت سیزدهم که با شعار انقلابی‌گری و جهادی و ساده زیستی و دولت محرومان بر سرکار آمده است، علی القاعده با مدیریت پروازی و خود را بالاتر از مردم محل خدمت دیدن، نباید سنخیت داشته باشد و از طرفی مردم استان نیز با مقوله مدیران پروازی خاطره ناخوش دارند و از این مسأله بیزار هستند.
در کنار این مسأله، مسأله هزینه‌های پرواز این مدیر و هزینه خورد و خوراک‌ایشان (ناهار و شام) در محل این دستگاه اجرائی نیاز به شفاف‌سازی دارد. اصل بر آن است که این هزینه‌ها با جیب شخصی وی پرداخت خواهد شد و ان‌شاءالله که اینگونه است. اما این سؤال هم مطرح می‌شود که مگر حقوق این مدیران چقدر می‌باشد که هزینه خانواده در تهران و هزینه پرواز و خورد و خوارک و... خود را نیز تأمین می‌نماید!
به هر حال این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص جامعه و مدیریت امور در استان کهگیلویه و بویراحمد رسالت خبری دارد و می‌بایست مسائل را برای اصلاح و روشنگری به جامعه انعکاس دهد و آماده انتشار هر گونه پاسخ مسئولان مربوطه و شفاف‌سازی در این باره خواهد بود. در شماره‌های آینده در خصوص این سازمان گزارش‌هایی منتشر خواهد شد.
کبنانیوز آمادگی درج پاسخ مسوولان مربوطه را دارد.


کد مطلب: 465826

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/465826/شاهینی-پروازی-هزینه-کی-می-پرد-برنامه-بودجه-کهگیلویه-بویراحمد-یا-جیب-مبارک-شعار-نوکری-مردم-طرفی-استان-لایق-اقامت-خانواده-ندانستن-هم-سازگاری-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1