کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

نظر مخاطبان کبنانیوز در خصوص انتصاب معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

12 تير 1402 ساعت 21:52

در آستانه سفر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور علی محمد روستا با حکم احمد وحیدی وزیر کشور به عنوان معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد و معارفه «روستا» با حضور سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. احمدزاده در این آئین گفته بود که دکتر شهامت مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حفظ سمت به عنوان سرپرست امور عمرانی استانداری پیگیر کارهای این حوزه بودند.


در آستانه سفر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور علی محمد روستا با حکم احمد وحیدی وزیر کشور به عنوان معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد و معارفه «روستا» با حضور سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. احمدزاده در این آئین گفته بود که دکتر شهامت مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حفظ سمت به عنوان سرپرست امور عمرانی استانداری پیگیر کارهای این حوزه بودند.
وی اظهار داشت: زحمات و دلسوزی های شهامت طی این مدت قابل تقدیر است و از ظرفیت این نیروی خدوم و پای کار در استان استفاده می کنیم.
احمدزاده با اشاره به در پیش بودن سفر دولت به استان گفت: از ظرفیت هر دو نیروی خدوم و پای کار برای استفاده بهتر از سفر آیت الله رئیسی به کهگیلویه وبویراحمد استفاده می شود.
کاربران فضای مجازی به انتصاب علی محمد روستا واکنش‌های جالبی نشان دادند که در ادامه آنها را می‌خوانید.

1) خوب، خدا را شکر. از چند محدود پستی که حق بود همین معاونت عمران استاندار که به حق دار رسید الحق انصاف دکتر روستا استاد اخلاق و باعلم و شایسته این پست هست و بیشتر از این حقش هست،
و تشکر می‌کنم از  نماینده محترم بویراحمد آقای دکتر روشنفکر بخاطر حمایت از همچین نخبه ای.
2) سوابق شهامت کجا سوابق روستا کجا شهامت یکی از نخبگان استان هستند. جامعه مهندسین استان بهتر شهامت می شناسند.
3) این کلمه نخبه هم‌ مسخره شده.
4) قدر زر زرگر شناسد
قدر گوهر گوهری
5) عجب سوابقی. یک روز هم کار اجرایی داخلش نبود.
6) تبریک خدمت دکتر روستای عزیز
7) کر زونی دار حاج مهدی روشنفکر
8) آرزوی توفیق برای دکتر روستا مرد دوست داشتنی و با دانش
فارغ از حمایت هر شخصی؛ اولا که ایشون خودشون لیاقیش را دارند. دوما ایشون در هر حال منتصب به آقای روشنفکر هست و توسط ایشون مطرح شد و قطعا دکتر روستا هدفی هم جز خدمت نداره.
9) یه نگاه به کارنامه عملکردی روستا و وضعیت جاهایی که مدیریت داشته بیندازیذ تا ببینید چه عملکردی ضعیفی داشته.
10) درود خدا بر روستا. هم کار اجرایی کرده هم‌ درس خوانده.
11) اگر ایشان بلد نیست پس نگردید که کار بلد پیدا نمی شود البته که اعتقاد دارم‌ آدم های بزرگ‌  مورد حسادت کوتوله ها هستند، همیشه.
12) طبق اطلاعات دقیق ایشان به حمایت آقای هدایتخواه و منتظریان معاون عمرانی شد و بعد از نشست آقای روستا با آقای منتظریان.
13) به امید انتصاب نیروهای انقلابی، جهادی، ولایی و دلسوز مارگون. امیدواریم جناب آیت الله رئیسی در سفر خود به استان با عزل افراد اصلاح طلب و کارشکن و جایگزین کردن افراد جهادی و انقلابی شادی و نشاط را به مردم هدیه کنند.
14) دقیقاً به موقع عوض شدند‌، آفرین به دکتر احمدزاده.
15) ضمن عرض تبریک به آقای روستا و آرزوی موففیت فکر نکنم در انتصاب ایشان آقایون هدایت خواه و منتظریان دخالت داشته باشند.
16) احسن بر این انتخاب.
17) سلام آقای روستا از نیروهای نخبه و توانمند و‌ مردمی استان است و همچنین از نیروهای ولایی و مکتبی و متعهد هستند و از نظر خط فکری هم طرفدار آقای روشنفکر هستند از ابتدا هم قرار بود ایشان معاون عمرانی باشد، متاسفانه نگذاشتند و اینگونه شد که استان ما در این چند سال از قافله عمرانی و ساخت و سازها عقب ماند و رکود شدیدی بر این بخش حاکم شد. 
18) بهترین انتصاب ممکن بود عرض خداقوت و تبریک محضر دکتر روستا مرد باسواد و بامنش.
19) به نظر می‌رسد، در بدترین موقع این تودیع و معارفه انجام گرفته است و دود این تغییر احتمالاً به چشم پروژه‌ها و منافع مردم در آستانه سفر رئیس جمهور و شاید مدیریت ارشد استان برود.
((این هم از شاهکارهای احمد زاده)).
20) خدا می‌داند آبروی جلسات همین یک نفر بود، اینهم رفت.
21) تقی برود و نقی بیایید هیچ فرقی به حال این استان ندارد.
22) اگر چه دکتر روستا یه فردی علمی و آکادمیک هست اما به لحاظ اجرایی قابل مقایسه با شهامت نیست این انتصاب اصلا منطقی نبود.
23) تبریک خدمت دکتر روستا و خسته نباشید به جناب آقای مهندس شهامت به امید موفقیت و سربلندی برای هر دو عزیز، ان شاء الله خدمت به مردم ولایت مدار استان رو سرلوحه کار خودشون قرار بدن و لحظه ای غفلت نکنند.
24) دکتر روستا فقط فرمول حفظ کردن بلده، ایشان توان مدیریتی ندارد و قطعاً جوابگوی جایگاه به این مهمی نمی باشد و تو همین سفر دولت مجدد برش می‌دارند.
25) انسان بزرگی مثل دکتر روستا با این سواد و تجربه کاری. ما عادت داریم‌ فقط حرف پشت هم‌ می زنیم.
 


کد مطلب: 464180

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/464180/نظر-مخاطبان-کبنانیوز-خصوص-انتصاب-معاون-عمرانی-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1