کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

آغاز ثبت نام علاقمندان به حضور در مرکز رشد فیلم دنا

27 خرداد 1402 ساعت 18:05

مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام مرکز رشد فیلم دنا در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.


مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام مرکز رشد فیلم دنا در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
به گزارش کبنانیوز، محمد حسن محمودی افزود: مرکز رشد فیلم دنا با محوریت آموزش علاقه‌مندان فیلمسازی و پاتوق فیلم کوتاه با هدف استعدادیابی، آموزش، اکران و تولید فیلم راه‌اندازی شده است.
وی گفت: اهداف متنوعی برای مرکز رشد فیلم دنا پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌شده که بخشی معطوف به جذب علاقه‌مندان مستعد و بخشی برای ایجاد محافل گفتمانی در حوزه فیلم است.
محمودی گفت: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به اکران و تحلیل فیلم، داستان‌نویسی، فیلمسازی با تلفن همراه، پاتوق گفتگو و اکران فیلم در کنار کارگاه‌های متنوع و نشست‌های تخصصی از ایده تا فیلم و همچنین دوره‌های آموزش تخصصی فیلمنامه‌نویسی، کارگردانی، مستندسازی، تصویربرداری و تدوین در راستای حمایت و آموزش ساخت فیلم کوتاه اشاره کرد.
مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری استان با اشاره آخرین‌مهلت ثبت‌نام و عضویت در مرکز رشد «فیلم دنا»، اظهار داشت: آخرین مهلت ثبت نام ۵ تیرماه ۱۴۰۲ است که علاقمندان برای ثبت‌نام می‌توانند با شماره ۰۹۳۸۷۶۱۷۰۳۱ تماس حاصل نموده و یا در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ صبح الی ۱۳ ظهر به نشانی یاسوج_ گلستان چهاردهم_ حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.

 


کد مطلب: 463689

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/463689/آغاز-ثبت-نام-علاقمندان-حضور-مرکز-رشد-فیلم-دنا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1