کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

فیلم) تجمع کارکنان رسمی و کارگران شهرداری یاسوج جلوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد / کارکنان: استاندار اقدام کن، سرپرست انتخاب کن / معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: بی‌اطلاع از وضعیت شهرداری و شهر نیستیم گزارشی برای وزارت کشور ارسال می‌کنیم

22 خرداد 1402 ساعت 10:54

کارمندان رسمی، پیمانی و کارگران بخش‌های مختلف شهرداری یاسوج با تجمع جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد شدید از عملکرد شهردار و شورای شهر یاسوج خواستار برکناری نستهن مقدم، شهردار یاسوج شدند.


کارمندان رسمی، پیمانی و کارگران بخش‌های مختلف شهرداری یاسوج با تجمع جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد شدید از عملکرد شهردار و شورای شهر یاسوج خواستار برکناری نستهن مقدم، شهردار یاسوج شدند.
به گزارش کبنا، صبح امروز (دوشنبه 22 خرداد ماه 1402) جمعی از کارکنان رسمی، پیمانی، شرکتی و کارگران بخش‌های مختلف شهرداری یاسوج با حضور در جلوی دَر استانداری کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد شهردار و شورای شهر یاسوج شدیداً انتقاد کردند و خواستار برکناری نستهن مقدم و تعیین سرپرست جدید برای شهرداری شدند.
          
پور ابراهیمی یکی از کارکنان با سابقه شهرداری یاسوج با بیان اینکه مکاتبات زیادی با دستگاه‌های مختلف پیرامون مشکلات شهرداری انجام داده‌ایم، اظهار داشت: در یک کلام شهر یاسوج پوکیده و هر کس مسوول باشد و یک جو غیرت داشته باشد نسبت به اسلام، انقلاب و قانون و مردم، می‌فهمد که شهر یاسوج پوکیده است.
وی افزود: دست ما به هیچ جا نمی‌رسد و کی باید این وضعیت را کنترل کند. نیروهای رسمی 3 ماه و نیروهای شرکتی و قراردادی 8 و 9 ماه حقوق دریافت نکرده‌اند و از طرفی مدام نیرو وارد می‌کنند، متأسفانه هیچ نظارتی نیست.
این کارمند باسابقه شهرداری یاسوج معتقد بود که شورای شهر یاسوج مرکز رانت و تخلف شده است و گفت: تعدادی زیادی از وابستگان شورا و شهردار در شهرداری یاسوج منصوب شده‌اند. 
در ادامه تعدادی زیادی از کارگران خواستار پیگیری مطالبات، حقوق و مزایای خود شدند و شعار می‌دادند که شورا باید منهل بشه تا شهرداری اصلاح بشه. استاندار اقدام کن، سرپرست انتخاب کن.
سید جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد_ در جمع معترضین حاضر شد و ضمن شنیدن حرف معترضین به عملکرد شهردار و شورای شهر یاسوج آنها را به آرامش و رعایت قانون دعوت کرد و گفت: ما هم کنار مردم و شماها هستیم. شماها مطالبات‌تان را می‌خواهید و این حق شماها است. بنده و سایر مسوولان تلاش‌مان را می‌کنیم که هر چه سریعتر مشکلات شماها مرتفع شود.
وی افزود: کارگران و کارکنان شهرداری یاسوج چند ماه حقوق دریافت نکرده‌اند و این مسئله را به جد پیگیری خواهیم کرد.
در ادامه هاشمی‌پور که با تجربه و سابقه کافی توانست این تجمع را مدیریت کند به کارکنان و کارگران شهرداری یاسوج قول داد که گزارشی از وضعیت شهرداری و شورای شهر یاسوج آماده شود و برای وزارت کشور و سایر دستگاه‌ها ارسال شود.
معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ما بی‌اطلاع از مشکلات شهرداری و شورای شهر و وضعیت شهر یاسوج نیستیم. ما باید قانون را ملاک قرار دهیم و طبق قانون عمل کنیم.
هاشمی‌مهر گفت: مردم و همه دلسوزان از وضعیت شهر راضی نیستند.


کد مطلب: 463454

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/463454/فیلم-تجمع-کارکنان-رسمی-کارگران-شهرداری-یاسوج-جلوی-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-اقدام-کن-سرپرست-انتخاب-معاون-سیاسی-بی-اطلاع-وضعیت-شهر-نیستیم-گزارشی-وزارت-کشور-ارسال-می-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1