کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خطاب به مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد؛

آقای مرادی‌نژاد بله متوجه شدیم شما باسواد هستی! / از مشکلات صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد چه خبر؟

17 خرداد 1402 ساعت 22:00

شرکت شهرک‌های صنعتی که به عنوان قلب صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد سال‌ها با سوءمدیریت روبه‌رو بود، با تغییر مدیرعامل آن، تغییر چندانی نکرده و گویی همچنان در بر همان پاشنه می‌چرخد.


شرکت شهرک‌های صنعتی که به عنوان قلب صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد سال‌ها با سوءمدیریت روبه‌رو بود، با تغییر مدیرعامل آن، تغییر چندانی نکرده و گویی همچنان در بر همان پاشنه می‌چرخد.
به گزارش کبنا، شرکت‌ شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد سال‌ها با مدیریت خاله‌خرزویی اداره می‌شد. استخدام‌های بی‌رویه، تعاملات سیاسی نامتعارف، هدررفت بیت‌المال و از دست رفتن فرصت‌های سرمایه‌گذاری در دوره مدیرعاملی سید هاشم موسوی جهان‌آباد بیداد می‌کرد. انتظار می‌رفت با رفتن موسوی و آمدن مرادی‌نژاد این رویه تغییر کند.
نیمه دوم آذر سال گذشته بود که طی حکمی، سهیل مرادی‌نژاد به عنوان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد. به نظر می‌رسید با آمدن یک مدیر جوان و تحصیلکرده، شهرک‌های صنعتی استان از رخوت خارج شوند.
اما بعد از گذشت شش ماه، هنوز تحولی جدی در این دستگاه عریض و طویل صورت نگرفته است. در حالی که چندین ماه خبری از این شرکت نبود، دیروز مرادی‌نژاد در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد به‌گونه‌ای صحبت کرد که انگار اندک مشکلی در این شرکت وجود ندارد.
وی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای استقرار سرمایه‌گذاران در زیرساخت‌های صنعتی آماده است.
وی افزود: زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی آماده استقرار سرمایه‌گذاران است و ما در حال بهبود این زیرساخت‌ها نیز هستیم.
مرادی‌نژاد عنوان کرد: خوشه‌های کسب و کار را از شکل تئوری به شکل عملی رسانده‌ایم.
اگر از محتوای صحبت‌های او که عملاً نوعی امید به آینده بود بگذریم، فرم صحبت کردن او جالب بود. ادای مفاهیم و اصطلاحات انگلیسی به صورت رگباری نشان از آن داشت که مرادی‌نژاد می‌خواهد معلومات خود را به رخ بکشد.
ادای اصطلاحاتی مثل گانت چارت (نمودار میله‌ای)، اینداستریال (صنعتی)، تئوریکال (نظری)، پرکتیکال (عملی)، پروپوزال (پیشنهاد پژوهش)، تیم ورک (کار تیمی) و ... در یک نشست در اتاق بازرگانی یاسوج جز اینکه با هدف به رخ کشیدن معلومات باشد، چه معنای دیگری می‌تواند داشته باشد؟
در هر صورت خطاب به مرادی‌نژاد باید گفت بله ما متوجه شدیم که شما باسواد هستی! اما حالا از رخوت حاکم بر شهرک‌های صنعتی چه خبر؟
استخدام‌هایی که برخلاف ضوابط صورت گرفته بود سروسامان یافته است یا خیر؟ تعاملات سیاسی نامتعارف هنوز وجود دارد؟ برخی از شهرک‌ها که عملاً تبدیل به انبار و قبرستان صنعتی شده بودند، هنوز به حال خود رها شده‌اند؟
در برخی از شهرستان‌ها مسائل متعددی در مورد زمین‌های شهرک‌های صنعتی وجود داشت؛ آن‌ها به کجا کشیده شدند؟ در مورد انشعابات و زیرساخت‌های صنعتی برای جذب سرمایه‌گذار نیز سال‌ها پیش تاکنون حرف و حدیث‌های بسیار زیادی وجود دارد. برای حل آنها چه اقداماتی انجام دادید؟
با قلمبه و سلنبه‌گویی نه شهرک‌های صنعتی ساماندهی می‌شوند، نه سرمایه‌گذار رغبتی برای حضور در استان پیدا می‌کند و نه بر تولیدات صنعتی استان افزوده می‌شود.
کبنانیوز آمادگی درج جوابیه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد را دارد.   


کد مطلب: 463289

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/463289/آقای-مرادی-نژاد-بله-متوجه-شدیم-باسواد-هستی-مشکلات-صنعت-استان-کهگیلویه-بویراحمد-خبر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1