کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در اقدامی عجیب؛

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، کار را رها کرده است!

7 خرداد 1402 ساعت 21:43

در حالی که بیش از 70 درصد شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی جامعه هدف اداره کار هستند، مدیرکل این اداره در طول سه هفته گذشته تنها چند روز در این اداره حاضر شده است.


در حالی که بیش از 70 درصد شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی جامعه هدف اداره کار هستند، مدیرکل این اداره در طول سه هفته گذشته تنها چند روز در این اداره حاضر شده است.
به گزارش کبنا، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در طول یک سال و نیم گذشته با حواشی متعددی روبرو بوده است.
به انحراف رفتن تسهیلات، حضور بازرسانی از وزارت، رتبه‌های آخر در بین ادارات کل استان‌های کشور، برگشت اعتبارات و ... تنها بخشی از سوءمدیریت‌هایی است که در دوران حضور حمیدرضا واعظی‌زاده در این اداره‌کل رخ داده است.
اما در اقدامی عجیب، واعظی‌زاده در طول سه هفته گذشته تنها چند روز آن‌هم به صورت محدود در محل این اداره‌کل حاضر شده است.
گفته می‌شود واعظی‌زاده مدتی پیش استعفا داده بود. اما گویا هنوز با استعفای او موافقت نشده، ولی با این حال او در محل کار حاضر نمی‌شود. برخی هم گفتند که واعظی به دلیل کسالت و بیماری که داشته در مرخصی به سر می‌برد.
شائبه‌های متعددی از تغییر مدیرکل این اداره در افکار عمومی وجود داشت؛ اما به نظر می‌رسد واعظی‌زاده پیش‌دستی کرده و پیش از اینکه او را عزل کنند خود استعفا داده است.
روشن است تا پیش از قبول استعفا، واعظی‌زاده باید در محل کار خود حاضر می‌شد. آیا او این اداره‌کل را رها کرده است؟ این سؤالی است که باید مدیرکل به آن پاسخ دهد. چرا که شاید کسالت مانع حضور او در محل کارش شده باشد.
دلایل عدم حضور او هر چه باشد واضح است که نبود مدیرکل به مدت چند هفته، ضربه‌های جبران‌ناپذیری به مدیریت اداره‌کلی می‌زند که 70 درصد از شهروندان در دایره جامعه هدف او قرار می‌زند.
چنانچه قرار بر عزل واعظی‌زاده باشد، بهتر است هر چه زودتر وضعیت مدیریت این اداره‌کل تعیین تکلیف شود.
کبنانیوز آمادگی درج جوابیه مسوولان اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد را دارد.


کد مطلب: 462884

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/462884/مدیرکل-تعاون-کار-رفاه-اجتماعی-کهگیلویه-بویراحمد-رها-کرده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1