تاریخ انتشار
جمعه ۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۴۶۰۱۶۶
پرونده ویژه برای فردا؛

اپیدمی هلدینگ گرایی در کهگیلویه و بویراحمد/ از غریب پور و تقوی نژاد تا مسعودی اصل و روشنفکر/ خیزش برای فتح شرکت‌های دولتی که منشأ حیف و میل و دریافت حقوق‌های نجومی است! / پاسخ به چند پرسش (بخش ۲)

۱۳۹
۵
اپیدمی هلدینگ گرایی در کهگیلویه و بویراحمد/ از غریب پور و تقوی نژاد تا مسعودی اصل و روشنفکر/ خیزش برای فتح شرکت‌های دولتی که منشأ حیف و میل و دریافت حقوق‌های نجومی است! / پاسخ به چند پرسش (بخش ۲)
کبنا ؛مقدمه: این نوشتار در چندین شماره ترتیب داده شده و در ابتدا با ذکر پیشینه، ریشه‌ها و علل و عوامل شکل‌گیری پدیده هلدینگ گرایی در استان پرداخته و کلیه کسانی که مستقیم و غیرمستقیم در پیدایش این امر دخیل بوده (از جمله خداداد غریب پور، سید کامل تقوی نژاد، غلامرضا پناه، عدل هاشمی پور، حاجی محمد موحد، محمدعلی وکیلی، غلامرضا تاجگردون، ایروان مسعودی اصل، محمد بهرامی، غلام محمد زارعی، نادر منتظریان، مهدی روشنفکر و... ) و مسبب و عامل منفی توسعه آن بوده و مرکز نشینان استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شوند، به همراه سوابق هلدینگی و افعال و اعمال ترویج این اپیدمی با رویکرد نوچه گرایی و نوچه پروری واکاوی شده و در انتها به تحلیل امکانی و آثاری عدم انتفاع آن‌ها در توسعه عمومی استان پرداخته خواهد شد و افکار عمومی را به عنوان مدعی و هم داور در مطالبه‌ی پرسش‌هایی از این دست که این افراد چه سهمی در توسعه استان و کار‌های عام المنفعه داشته‌اند و چه نقش منفی در رشد اقوام سالاری و‌فامیل گرایی در استفاده از منافع فردی و بعضا سیاسیِ شرکت‌های دولتی داشته‌اند و... به نظاره خواهد نشست. لذا شایسته است این یادداشت چند قسمتی، به دقت خوانش شده تا در پایان به داوری درست و ضرورت آن در نقدِ مروجان بیماری همه‌گیر هلدینگ‌گرایی در استان پی برد.
همچنان که در مقدمه این نوشتار که در بالا آمده، به صورت اجمالی ذکر شد که این گزارش درصدد آسیب‌شناسی پدیده هلدینگ گرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود و علاوه بر آفات کلی که بحث اقتصاد و شرکت‌های دولتی تحت عناوین گوناگون از جمله هلدینگ‌های اقتصادی برای سیستم مالی کشور دارد، این مقوله در کهگیلویه و بویراحمد سبک و سیاقی دیگر یافته و علاوه بر معایب و مصائب کلی و ملی که این امر در اقتصاد ایران دارد، شدت معایب و فجایع دوچندان شده و آغشته به انواع و اقسام طایفه گرایی، اقوام سالاری و‌فامیل و دوست بازی و لشکرکشی‌های خانوادگی و روستاگرایی و بعضا باندگرایی سیاسی گشته و این هلدینگ‌ها به مانند غنیمت جنگی دیده شده؛ به گونه‌ای که گویی همه اموال و مناصب آن متعلق به فاتح آن و اقارب وی می‌باشد.
در این خصوص مخاطبان پایگاه خبری تحلیلی کبنا نیوز به صورت‌های گوناگون پرسش‌ها و ابهامات کلی داشته‌اند که به جهت ضرورت آگاهی و درک بهتر از شرایط و موضوعات ذکر شده در گزارش، برای فهم بهتر موارد مقرر در شماره فعلی و شماره‌های آینده، لازم است که اجمالاً به آن‌ها پرداخت و توضیحی مختصر ارائه داد و در ادامه به گزارش پرداخت؛
۱. یکی از عمومی‌ترین سؤالات مخاطبان در خصوص هلدینگ‌ها، میزان حقوق و مزایا اعضای هیأت مدیره‌های این شرکت‌ها و انواع مزایا و استفاده‌های مالی و غیرمالی آن بوده که متوجه انتصابات مقرر در گزارش می‌شود.
در پاسخ باید گفت که شرکت‌های دولتی به عنوان دمل چرکین در اقتصاد کشور از سیستم و نظم حقوق پرداختی و حتی نحوه اداره و مدیریت اداری، مالی و اجرائی واحدی برخوردار نیستند. آنچه که به صورت مرسوم و واحد در کلیه این شرکت‌ها و هلدینگ‌ها مشهود و رویه معمول می‌باشد، حقوق‌های بالا و به صورت چندین برابر کارمندان و مسئولان در مجموعه اداری کشور است. علاوه بر بالا بودن سطح کلی پرداخت‌ها در کلیه این هلدینگ‌ها، بسته به نوع شرکت‌ها و هلدینگ‌ها (معدنی، دارویی، صنعتی، فناوری و... ) و رونق و گردش مالی آن‌ها، حقوق و مزایا می‌تواند متفاوت و جذاب باشد؛ از حقوق و مزایای تحت عناوین گوناگون (کارانه، یارانه، حق سفره، بن خرید و... ) از حداقل هفتاد و هشتاد و قریب ۱۰۰ میلیون تا دویست و چند صد میلیون وجود دارد و آشفتگی بسیاری بر نظام پرداخت این شرکت‌های دولتی حاکم است. هر چه نوع شرکت‌های پر رونق‌تر و با گردش مالی بیشتر باشد، حقوق و مزایا می‌تواند بیشتر باشد. به عنوان مثال شرکت‌های دارویی و صنایع صادراتی و وارداتی به مراتب می‌توانند حقوق و مزایای بیشتری برای اهالی هیأت مدیره و مسئولان در سطوح و رده‌های بالا تا پایین شرکت دولتی داشته باشند.
در کنار حقوق و مزایایی که تقریباً شکل قانونی دارد و چندان ناظر و بازرسی نمی‌تواند بر آن خُرده‌ای بگیرد، استفاده‌های دیگر نیز نباید از قلم بیفتد؛ در اختیار داشتن خانه و محل سکونت برای اعضای هیأت مدیره و برخی از مسئولان اجرایی این هلدینگ‌ها و ماشین و راننده‌ای که در اختیار و گماشته آن‌ها می‌باشد از جمله این موارد است. در کنار آن قدرت تزریق و جذب و استخدام نیرو (به اصطلاح لری؛ چپوندن) به صورت بی‌ضابطه و بعضا فراتر از ظرفیت شرکت‌ها خواهد بود. در کنار این موارد و انتفاعات ذکر شده، گاهی کار‌ها و اقدامات یواشکی و غیرقانونی را نیز می‌توان در نظر گرفت که از جمله، مداخله در معاملات این شرکت‌ها و پورسانتهای دریافتی و... به صورت نجومی و هنگفت وجود دارد. به عنوان مثال مواری ذکر شده که چند سال پیش برخی از افراد انتصابی در هیأت مدیره شرکت‌های معدنی و سیمانی که کار صادرات سیمان و... را به تاجیکستان، ترکمنستان و برخی دیگر از کشور‌ها را انجام می‌دادند و سود‌های سرشاری داشته‌اند و موارد دیگر که به جهت طولانی نشدن گزارش فعلا از ذکر آن‌ها خودداری می‌شود.
۲. گفته شده که استان‌های دیگر همچون اصفهان، فارس و... به فراخور در وقتی که امور را به دست داشته‌اند، نیز نیرو‌ها و هم تباران خود را در این شرکت‌ها جا داده‌اند.
در پاسخ می‌توان گفت که چنین مواردی مرسوم است و نباید منکر آن شد که می‌بایست به اینگونه عمل کرد و نیرو‌های توانمند خود را جذب این سیستم‌ها نکرد. تفاوتی که در این بین وجود دارد، مربوط به نحوه عمل می‌باشد؛ در کهگیلویه و بویراحمد معیار ارتقاء و اشتغال تصدی‌ها در این هلدینگ‌ها توسط افراد ذکر شده در صدر گزارش، نه بر اساس تخصص و سلامت و پاکدستی اشخاص و توجه به نیرو‌های توانمند استان بوده، بلکه صرفاً ملاک جذب افراد در این هلدینگ‌ها، وابستگی‌های اجتماعی و سیاسی (فامیل گرایی، اقوام سالاری و منطقه گرایی و.. ) بوده، در حالیکه این امر در خصوص سایر استان‌ها چندان مشهود نیست.
قطعاً همگی با رشد و حمایت از نیروی انسانی استان، همراه و حامی خواهیم بود و همچون آحاد مردمان کهگیلویه و بویراحمد، پایگاه خبری کبنا نیوز از اینکه فرزندان استان در این هلدینگ‌ها استخدام شوند به شدت خوشحال بوده و حمایت کامل خواهد کرد، ولی متأسفانه رویه غالب افراد ذکر شده در صدر گزارش که تصویر آن‌ها در عکس گزارش منعکس شده، به گونه‌ای بوده که آسیب‌زا شده و جایی برای دفاع نمی‌گذارد و می‌بایست مورد نقد قرار گیرند. ملاک آن‌ها حمایت و جذب فرزندان توانمند و بی‌ارتباط با خود نبوده است. موارد بسیاری از تحصیلکردگان برجسته استان در رشته‌های مهندسی، اقتصاد، مدیریت و... از دانشگاه‌های درجه یک کشور وجود داشته و دارد که به انحاء متفاوت به اینان معرفی شدند ولی به دلایلی (همچون عدم نسبت و ارتباط، عدم روحیه نوچه‌ای و... ) مورد توجه قرار نگرفتند (لیست برخی از این افراد در پایگاه خبری کبنا نیوز برای فردا روزی موجود است. )
بعضا افراد شاغل و جذب شده و ارتقاء یافته توسط این مسئولان هلدینگی استان، علاوه بر عدم تخصص و تحصیلات مرتبط (به گونه‌ای که مکرر دیده شده که رشته‌های ادبیات فارسی، الهیأت، جامعه‌شناسی و.... به هیأت مدیره شرکت‌های معدنی، سیمانی و پتروشیمی و... منصوب شده‌اند)، گاهی دارای حواشی‌هایی شخصیتی و مدیریتی نیز بوده‌اند؛ به جهت حفظ آبروی افراد از ذکر آن‌ها خودداری می‌شود.

ادامه بخش اول گزارش (بخش دوم)؛
در قسمت قبل به صورت اجمالی به چگونگی شکل‌گیری اشتهای سیری ناپذیر هلدینگ گرایی در کهگیلویه و بویراحمد و افرادِ مسبب و دخیل در این امر پرداخته شد و خدادا غریب پور به عنوان یکی از نخستین بنیانگذارن سنت هلدینگ گرایی، مورد توجه قرار گرفت.
خداداد غریب پور که در دولت حسن روحانی، هلدینگ گرایی خود را با شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی (وابسته به بانک ملی) آغاز کرد، در گام‌های بعدی به معاونت وزیر صنعت، معدن و تجارت و ریاست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و سپس در اواخر دولت روحانی به هلدینگ سرمایه‌گذاری سپهر بانک صادرات ایران (سهامی عام) رفت. در دوره این مسئولیت‌ها، وی با افراد متنفذ  مراودات و ارتباطاتی نیز داشت. بعد از اتمام دولت روحانی و شروع به کار دولت ابراهیم رئیسی، غریب پور به هلدینگ بزرگ خوارزمی (سهامی عام) رفت که گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که محتملا ارتباطات گسترده وی بی‌تأثیر نبوده است. فعالیت، نسبت‌ها و روابط سیاسی وی در بخش‌های مربوط به ایروان مسعودی اصل و محمد بهرامی و در بخش پایانی مجدداً مورد توجه قرار خواهند گرفت.
خداداد غریب پور بیش و پیش از همه‌ی افراد شاخص استان، در این عرصه خدماتی در راستای جذب و بکارگیری نیرو در هلدینگ‌ها داشته است. ضمن تقدیر از این عمل و توجه به فرزندان استان، همه موارد و آسیب‌های ذکر شده در صدر این گزارش در رویکرد وی جهت جذب و ارتقاء نیرو‌های نزدیک به خود و عدم توجه به تخصص و ظرفیت‌های نیرو‌های مستعد استان، کارنامه‌ای در خصوص خدمت عمومی و عام المنفعه و ماندگار در حد تأسیس یک کارگاه و یا کارخانه در سطح استان (که تعداد و لو اندک از فرزندان استان را اشتغال آفرینی کرده باشد) دریغ کرد و به کار‌های فردی و ارتقا و انتصاب و جذب نیرو بسنده کرده است و عملاً همه آن ظرفیت‌هایی که در مناصب گوناگون خود برای توسعه معدنی و... استان داشت، هدر رفت!
دیگر بنیاینگذار سنت هلدینگ گرایی در کهگیلویه و بویراحمد سید کامل تقوی نژاد می‌باشد که به صورت چراغ خاموش و با احتیاط بیشتر (و نه به وضوحِ غریب پور، مسعودی اصل و... ) عمل کرده و تا حدودی توانسته مانع جلب نظر‌ها به خود شود، می‌باشد. تقوی نژاد که از نیرو‌های کهنه کار نزدیک به چهره‌های شاخص سیاسی (از جمله سید حسن خمینی) می‌باشد، در ابتدای دولت حسن روحانی به ریاست هیأت مدیره و مدیرعامل بانک سپه منصوب شد.
همانند شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی (وابسته به بانک ملی) که خداداد غریب پور ریاست آن را به عهده داشت، شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری‌امید، به عنوان هلدینگ و غول بزرگ اقتصادی وابسته به بانک سپه می‌باشد که در سه دسته (شرکت‌های فرعی؛ ۱۷ شرکت، شرکت‌های وابسته؛ ۱۴ شرکت و سایر شرکت‌ها؛ ۱۴ شرکت) تقسیم‌بندی می‌شوند.
شرکت‌های هفده‌گانه فرعی زیر مجموعه گروه سرمایه‌گذاری‌امید (وابسته به بانک سپه) عبارتند از؛ شرکت سرمایه‌گذاری سپه، شرکت مدیریت انرژی‌امید تابان هور، شرکت پتروامید آسیا، شرکت سرمایه‌گذاری ساختمانی سپه، شرکت سیمان هرمزگان، شرکت کویر تایر، گـروه کارخانجـات تولیـد مخـازن گـاز طبیعـی آسیـاناما، شرکت سـرمایه گـذاری تـوسعـه گـوهـران‌امیـد، شرکت کمپرسور‌سازی پادنا، شرکت توسعـه تجـارت بیـن الملل زرّین پرشیـا‌امیـد، شرکت بازرگانـی و تولیـدی مـرجان کـار، کارخانجات یزد سفالین، شرکت چاپ و نشر سپه، شرکت تـولیـدی سـاگـار و قطعـات نسـوز، شرکت لیزینگ‌امید، شرکت سرمایه‌گذاری خدماتی، رفاهی و گردشگری‌امید تابان آسیـا و شرکت خمیر مایه لرستان.

ادامه دارد...
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
/// از مولتی میلیاردرهای اصلاح طلب و کارگزاران سازندگی سخنرانی ها می کرد
حالا که رییس ستاد بود و دکتر وی را عضو هیأت مدیره شرکت دارویی هلال احمر کرد و میخواد مولتی میلیاردر شود
هل دیگ
Iran, Islamic Republic of
البته نماینده فقط هل می دهد در دیگ آب جوش
😃😃😃😃
عدل
Iran, Islamic Republic of
// فراموش نشود...کسی که در قالب اداره بزرگنرین رانت خوار و سردسته افراد نامبرده می باشند..فقط کمی شجاعت رسانه ای لازم هست
بندر
Iran, Islamic Republic of
حالا بیو جمعش کن
فکر کردی زرنگی و میتونی
Iran, Islamic Republic of
ب و س ن خیلی زرنگ و عاقل خودشان را فرض کرده اند
نقطه زن
Iran, Islamic Republic of
نکنه فکر کردی کشتنش؟؟؟ اگر این خوشحالت کرده عالیه. او اگر ضعفی داشت.. روز به روز و بدون اینکه هیچ فردی از استان او را حمایت کند هرروز بالاتر از دیروز نمی رفت. میدانی برای یک مدیرکل، چقدر استعلام میزنند؟؟؟؟ او اکنون کجاست.. خوب تامل کن تا لااقل یک یزی دستگیرت شود قلبونت
Iran, Islamic Republic of
حالا مثلا" این مطالب برای تعدیل افتضاح نامه ی هلدینگی روشنفکر است؟
به نظر نمیاد که افراد ذکر شده در لیست روشنفکر کلاسشون در حد هلدینگ باشد.
بعدش لیست روشنفکر سراسر فومیتی است در حالی که چهره های سیاسی مشهور اگر قبلا" در این مسیر به جذب کسی در هلدینگ ها کمکی کرده اند،بیشتر نگرش سیاسی دخیل بوده و از نظر پراکندگی جغرافیایی متعلق به همه ی نقاط استان بوده اند.
Iran, Islamic Republic of
والا بقیه هر نیروی به قول شما پراکنده ای که به کار می گرفتن اول دشتش رو می گرفتن بعد نیرو به کار می گرفتن .
شمس
United States
سازمان بازرسی استان و کشور پیگیری کنن که م/ چگونه دو برادر خود را استخدام کرد؟
آیا بر اساس آزمون بود یا رانت؟
آیا همین شرایط برای بقیه هم هست یا نه؟
سازمان بازرسی پیگیر همه استخدام های خلاق قانون این عزیز باشه،
مگه نمیگن استخدام بدون آزمون امکان پذیر نیست؟
Romania
چه ایراد دارد چند نفر از هم استنانی های ما هم در هلدینگ ها مشغول ولابی برای توسعه استان ایجاد شود میلیون ها کویر نشین بر خوان پرنعمت از جیب استان های ما چنبره زدند حالا آسمان به زمین می‌رسد چند نفر از ما.....نخبه کشی وهم استانی کشی بذارید کنار واقعا شنیع هست سری به اصفهانی ها یزدی ها و..بزتید
منصف
Iran, Islamic Republic of
کبنا من که میدونم مثل چند هفته گذشته این نظر رو هم پخش نمیکنی ولی لااقل خودت میخونیش
زمانی اینچنین مطالب و اعتراضات ارزش داره که وقتی خودت دستت میرسه سو استفاده نکنی
نه اینکه الان چون چیزی نصیبت نمیشه نق بزنی و دستت به گوشت نمیرسه بگی بو میده
در این ماه رمضان قسم میخورم اکثریت مردم استان و یا حتی در کل کشور و شایدم کل دنیا همینطور باشه که اینایی که بیشتر از همه معترضن ،همینا چون چیزی نصیبشون نشده نق میزنن وگرنه خودشونو به ضعیف ترین جاها وصل کنید ببینید از همون چه کارها که نمیکنن
فراواااان دیدیم
پس این مطالب رو جمع کن کبنا
رسانه ها هم زمانی میتونن از انصاف و عدالت حرف بزنن که مستقل باشن و برای باج گیری علیه مسئولان خبر نزنن
یه جورایی حق السکوت گرفتن
الان در استان خودمون افراد زمین و زمان رو به هم میبافن که پست بگیرن وقتی گیرشون نمیاد شروع میکنن به تخریب و تهمت علیه بقیه
که بعضیاشونم گهگاهی در همین کبنا شیرین زبونی هایی میکنن
انصاف داشته باشید و به مردم توهین نکنید و تهمت نزنید
آنچه برای خود میپسندی برای دیگرانم بپسند
مخاطب کبنا
Iran, Islamic Republic of
اگه راست می گید یک مورد از سواستفاده کبنا رو بیان کنید.
لطفا بزارید کینا به رسالت خبری خود عمل کند
اتهام زنی بی مورد موقوف
Iran, Islamic Republic of
مطلب رو بد خوندی آقای مخاطب
بنده از رسانه ها در کل دنیا و در استان حرف زدم
کسی اسم از خاصه کبنا نیاورد
تیر هرجا خورد من هدفم همون بود
Iran, Islamic Republic of
همه می دانند سایت ها و رسانه های استان ما، یک صفحه اچار قدرت نقد و کار خبر نگاری ندارند. یک خبرنگاری که حرفه ای باشد و کار خلاقانه انجام دهد
اونجا نشستند و خبرنهارند...با عرض معذرت خبرنگارند
Iran, Islamic Republic of
بخورید و بیاشامید و بپاشانید ان گاه برای ملت توجیه بیاورید...
خویش را هل دهید در هلدینگ ها.
سلام
United States
جناب آقای اژه‌ای ریس محترم قوه قضاییه باعرض ادب واحترام لطفا اقدام بفرمایند .چون‌مردم قطعا حمایت میکنند از این اقدامهای انقلابی جنابعالی.
جهت استحضار؛ کسانی که در سازمان بازرسی کارمیکنند نباید هیچکدام از بستگانشان را در سازمان ادارات ونهادها ودانشگا هها و... بدون آزمون بکاربگیرند چون ساالهاست که داد زده میشود سازمان بازرسی باید خودش جلوی بکارگیری وجذب نیروی بدون آزمون را در سازمانها بگیرد
متاسفانه بعضی در سارمان بازرسی هستند که بستگان خودرا در دانشگاهها وادارات وسازمانها بکارگرفته اند در بعضی ادارات وسازمانها!!
نمونه ها درسطح شهریاسوج هستند وماسراغ داریم
همشهری
Iran, Islamic Republic of
مطالب خوبی توسط سایت کبنا منتشرمیشه،ما بعد از مجلس ششم در میدانهای رقابت، اصلاح طلب به معنای واقعی کلمه ندیدیم و بعد از آن افرادی که به عنوان اصلاح طلب در استان داعیه دار بودند، عمدتا افرادی دو نبش و دوزیست بودند که باهر نسیمی تغییر رویه میدادند.مثلا در استان اصلاح طلب بودند و در تهران پشت پرده با اصولگرایان زد وبند میکردند.البته همه چیز هویدا گردیده ومردم بخوبی چهره ها رو میشناسند.یکیشون که در گذشته فرماندار دولت اصلاحات بود و از ترس همین اصول‌گرایان فعلی بعد از قبولی کاندید اصولگرایان در بویراحمد و دنا، در آن زمان استعفا داد، از پیش از انتخابات اسفند 98 مجلس تاکنون نیزبه صورت نامحسوس شده یارشفیق همان اصولگرایانیکه از ترسشون استعفا داد و عامه مردم هنوزوی را اصلاح طلب میدانند!!! حرف بسیار است. ولی متاسفانه مردم باید آگاه باشند. همه چی برای این افراد دوزیست شده حفظ و دستیابی به قدرت وثروت با هر روشی!!!!! یکی دیگر از این افراد هلدینگی اشاره شده در خبرکبنا، قبلا در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج شغل پرستاری داشت/، به تهران رفت، با سفارش در کمیته امداد تهران مشغول به فعالیت شد و مناصب باندی و رانتی را یکی پس از دیگری و در کوتاه مدت تاکنون جابجا نموده......
Iran, Islamic Republic of
به تهران رفت و همینطور یکی یکی بالا رفت؟؟؟؟؟؟؟
شما هم برو تهران و خودت رو نشون بده؟!؟!

یکی از پست های ایشان را نام ببر که با کمک‌و رانت کسی گرفته؟؟؟
عقده هایت را پس بگیر
United States
شنیده ها از رفتن بهرام موحد از دانشگاه پیام‌نور یاسوج هم خبرمیدهد
دروغ سنج
Iran, Islamic Republic of
په موحد اندازه موهای سرت برگردن پیام نور حق داره..گروه ن،و
عین بکلو روی اب سبز شد و همانجه هم قبل از موعد زرد شده.... او نمی اید اما ترس شما همیشه همراهتان است
United States
فامیل؛ ایروان مسعودی ؛مدیرعامل (( بیمه آتیه سازان حافظ استان )) فارس است!!¡!!!
آیا کسی دیگر در استان کهگیلویه وبویراحمد واستان فارس نبود؟؟!!
United States
اعضای هیت مدیره شرکت سبمان یاسوج را میدانید چه‌کسانی هستند!؟
اسامی را بپرسید وسراغ بگیرید لطفا
لیسانس علوم احتماعی از دانشکاه پیام‌نور یاسوج عضو,هییت مدیره سیمان یاسوج !!!!
عجیب غرببا
United States
اعضای هیت مدیره شرکت سبمان یاسوج را میدانید چه‌کسانی هستند!؟
اسامی را بپرسید وسراغ بگیرید لطفا
مبتذل
Iran, Islamic Republic of
بخواهید یا نخواهید چند ماه دیگر حاکم شده بر بویراحمد برای همیشه به زباله دان تاریخ سیاسی خواهد پیوست
این دست و پا زدن ها
هیچ اثری ندارد
/ بیش از این در سپهر سیاسی بویراحمد که جولانگاه بلند نظران و بلند اندیشان بوده نخواهند ماند
این هیاهو ها دست و پا زدن های یک اتفاق اشتباهی است
که کمر همت به تخریب بویراحمد
و آسیب به جوانان این دیار بسته
بخت پدرم مظفر
به جدم قسم
ای آقا ده رنگ مجلس رو نخواهد دید
این شاه جمله رو به یاد داشته باشید
تا سوم اسفندماه روز نجات.....
Iran, Islamic Republic of
اوف سی افاده شما کیا بویراحمد را به گند کشوندن دوره های قبل که هر کسی فامیل و هم جناحی خودش را می برد به این شکل مطالبه گر نبودی چهار سال دیگه هم انشاالله خواهد بود ما هیچ وقت آبادی ندیدیم
United States
اقای کمایی شما که اینقدر مطالبه گری مبکنی که سازمان بازرسی نگذارد بدون ازمون نیرو در سازمانها جذب نماید
در جایی نیرویی هست که از طرف یکی از آنها معرفی شده است
سر رو
Iran, Islamic Republic of
کرو
ودر استان ول کنیت
داخل بویراحمد بچسپید
/ استان هفت نفر نیرو استخدام کرده
هفتاش بویراحمد پایین قوم و خویش
یه نفر پیدا نیابو
وی آقا پرس کنن
یعنی بویراحمد بالا یه نفر سهمیه نداشت؟
/عضو هیات مدیره کارخونه قندی
که پدربزرگ مو هم منش کارکرد
و عرق رخت
اما الان هیچ سهمی بویراحمد بالا وش نداره
هم هسی
کی جواب ای ظلم ها رو میده
Iran, Islamic Republic of
از جناب نادری بپرسید. یک نفر از بستگان نادری اگر جذب شد سازمان بازرسی باید ورود کند انشالله
زارع
Iran, Islamic Republic of
پدربزرگ تو بهتر از پدربزرگ مو بی؟؟؟ پس هنوز نه بس تنه؟؟؟😇😇
ش
Iran, Islamic Republic of
ول کنیت ای کپل
بینم چطور چو بازی ایکن
من هیات مدیره کارخونه قند...
ماها رو که قومشیم
میگه آزمون فقط آزمون
که یک دست دوست و رفیقیش کنن
ده تا و دوسلش آورده
آخ و بخت کشور
شرینی
Iran, Islamic Republic of
بنده شیرینیم قوم نماینده
رفتم ستاد امام استان سی کار
آقای مدیر ستاد امام گفت آزمون
خدا ای بار رو به منزل میرسونه
در جواب شیرینی
Iran, Islamic Republic of
پدر مردم‌را دراوردید کا غنجعلی ها
خودتان‌شیرینید ایقد نخورید قندتون‌میره بالا یکم‌هم بفکر بقیه باشید
عاشق کبنا
Iran, Islamic Republic of
آفرین کبنا
پدرت لبامرزه
رحمت وشیرت
قضاش درمورد اعضای هیات مدیره
کارخانه قند هم یه برسی کنیت
تا شاخ دراریت
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
یکی بگو
مه بقیه حق
و ستاد امام استان حق نیارن
جز رفیقل حزبیت
حاج م ر تو ن نها که ایتوری
وش خیانت کنی
حق حاج م ر همتون ایزن
برادر م ر که مدیرکلت کرد
حق داره یا نه
Iran, Islamic Republic of
پس اینجور که معلومه هلدینگ ها محل بخور بخوره و کلیه مسیولان هم با همین هدینگ ها به نان و نوا رسیده اند و اقای /هم بنده خدا باید مژزاشتن به نان و نوایی برسه امامی نرود کس دیگه خ‌واهد رفت جالب اینه که مسئولان میگن کشور..
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
این مدل نامه نگاری وبه اصطلاح خودشان روشنگری از سوی کسانی اتفاق میافته که در حال غرق شدن هستن.
خیال میکنن حالا که داریم میریم همه رو با خودمون بکشیم پایین.
عاملان این داستان و این غائله سطح پایین وخاله زنکی اول خودزنی کردن وبعدش دارن به تصویر دیگران خط میکشن.
زهی خیال باطل.
Iran, Islamic Republic of
نماینده و رفیق شفیقش س ن فکر می کنند همه را می توانند تخریب کنند
دروغ سنج
Iran, Islamic Republic of
دقیقا....... انها که بنیادو نهاد طایفه گراییشان به قدمت تاریخ است و بویراحمد را به یک قرن پیش برگرداندند. اکنون که درحال رفتن اند. تفنگ ده تیر و کلنگ تخریب، با انان عجین است.
احمد
Iran, Islamic Republic of
این بازیها کار روشنفکر و همقطارهاشه.
دست وپازدنهای الکی فایده ای نداره.
خودتان رابراپی یه گودبای پارتی آماده کنید.
بویراحمد یک اشتباه را دوبار تکرار نمیکنه.
نامرادی منصف
Iran, Islamic Republic of
طرفداران نماینده نشستند و دارند همینطور فرزند هم منطقه ای خودشون رو تخریب می کنند و بهتون بهش میبندن
بابا دکتر مسعودی چه هیزم تری بهتون فروخته که اینقد ازش عصبانی هستین و دارین تخریبش می کنید و برچسب الکی می‌زنید
خودتون بیشتر آسیب میبیند
نیلوفر
Iran, Islamic Republic of
انصافا دکتر غریب پور و مسعودی اگر فرزند آذربایجان یا اصفهان بودند هر لحظه ازشون تشکر می کردند و قدردانشون بودند نه اینکه امروز تخریبشان کنیم
صادق محمدی
Iran, Islamic Republic of
بنظرم اگر دکتر مسعودی حمایت بشه یکی از وزرای موفق دولت میتونه باشه و خیلی به استان کمک کنه، ببنید ترک ها چطو امثال عین اللهی و نیکزاد را حمایتت میکنند
سینایی
Iran, Islamic Republic of
تخریب و زیرآب زنی مسئولان ملی استان توسط نماینده پیش وزرا و مسئولان به جایی نرسیده
حالا گفته که برید کامنت های الکی بزارین
و آن راه رو پیش بگیرید
دست بردار از نماینده ضعیف
اینجوری فقط داری ضعف خودت رو بیشتر نشون میدی
Iran, Islamic Republic of
امیر
کبنا جان

ستاد اجرایی فرمان امام استان
چه جیره ای وت ایه
که همه کامنتهاش رو لاک میگری
که خاک به قباش نشین
چند بار باید بنویسم
هفت نفر از بویراحمد پائین جذب کرده
یک نفر از علیا جذب نکرده
اغلب هم هم طایفه ایشون هستن
عضو هیات مدیره کارخانه قند هم هستن
از تو بعیده
خدا رو خوش نمیاد
حذف نکن
کبنا جان
Iran, Islamic Republic of
کاملا مشخص کبنا در اختیار نادری هست
پاتاوه
... بدانید این شیطنت تان ره به جایی نخواهد برد.
//خیانتت برای دوستانت محرز گردید...
هدف /و نماینده تخریب منفک شدگان از ندای وحدت است
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت مردم
این کارهای پوششی برای چیه.؟
کبنا چرا یک حاشیه امن برای ش ن قائل میشی؟
خارج استانو ول کن
داخل استان ببین هیئت مدیره چه خبره
استخدامهای بی ضابطه
وای وبخت مردم
United States
..فقط دنبال بستگان خودش است ولاغیر
الان هم میخواهد پسر عمویش را ببرد تهران
سابقه عملکردش وجابجا شدنش در نهادها وسازمانها فقط دنبال فامیل خودش بود است
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
کبنا اگر منصف هستی منتشرکن.چطور آقای// در هیئت مدیره تشریف دارد استخدامهای تماما فامیلی انجام داده و هیچ کامنت درمورد ایشون وجود نداره.ما علیایی ها بوق بودیم؟
// را هم اضافه کنید.
برای استخدام درکارخانه قند رفتم ودست به سرم کردن چون اقوام نبودم
Iran, Islamic Republic of
/// را بزودی درموردش داستانهای جالبی خواهیم گفت.
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان
به نظر شما آیا اگه فامیل یکی از ماها در یک نهاد نظارتی مشغول باشه
دیگه نباید بستگان اون فرد اون هم بستگانی که از طریق آزمون های سراسری در بهترین دانشگاهها ایران تحصیل کردن و دکتری گرفتند مشغول به کار شوند
واقعا این چه جور منطقی هست که شما دارید
بعد شما ها تحقیق کنید تاریخ استخدام های افراد را و تاریخ انتصاب افراد را در سازمان های نظارتی
التماس تفکر
مطلع
Iran, Islamic Republic of
در هلدینگ و شرکت های وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یه سرک بکشید متوجه می شوید چه کسانی از چه طیفی و چه توانی در حال چپاولند
لوداب
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان تو را خدا این آدما را بزرگ نکن ولا بلا طلا بعضی از این افراد یا عرضه ندارند، یا نمی توانند، یا می توانند و نمی خواهند کمک به اشتغال هم استانی ها کنند ولو آن شخص برادرش هم باشد،
بفرما بالا
United States
گویا ب. م پسر عموی ا. است که قرار ه از دانشگاه پیام نور یاسوج برود در یکی از شرکتهای هلال احمر کشور.
حالا بفرمایید بالا
این هم یکی دیگر
محمد
United States
داداش گلم،عرضه میدونی چیه؟
اگر ذره ای داخل وجودت داشتی به من بگو خدمتتم،🗿
سائل
Iran, Islamic Republic of
چند نکته:الف: ابتدا به ساکن افراد مذکور خود اولی به دفاع اند
ب: با اینکه به تعبیر شما اپیدمی هلدینگ گرایی اگر واقعیت داشته باشد مورد نقد است اماتلاش بسیار باعجله نویسنده که به نظر به غرض نیز اغشته است باعث شده است که به تعبیرمنطقیون،با یک صغری خدشه دار،به نخبه کشی روی اورده است.ج: نسبت این کشف شما با قانون چیست؟ د: یادداشت غیرمستند و احکام صادره در مال اندوزی و نوچه پروری، کلی و به سمت تخریب خاصی پیش میرود.ر: علیرغم اشتراک نظر نسبت به نفس بعضی مطالب در صورت صحت،، اما برای عنوان یادداشت: اپیدمی نخبه کشی مناسب تر است و تحلیل اثاری ان جز این نیست و یا لااقل وجه غالب ان است و رویکرد مناسبی نخواهد بود. سوال: شما برای استفاده از نخبگان در سطح ملی چه راهکاری پیشنهاددارید؟؟؟
هرچند هم من و هم شما می دانیم که یادداشت در نهایت برای رنگ و انگ زدن به سفید ترین حلقه این زنجیر است🤔
Iran, Islamic Republic of
غریب پور هلدینگ ها و مسولیت ها را به سخره گرفت و شان مدیریت رو متاسفانه پایین آورد.
Iran, Islamic Republic of
کبنا خداوکیلی حذف نکن.
پسر استاد هدایتخواه را که درپتروشیمی کازرون مشعول هست هم پسرخوبیه.
مصطفی هدایتخواه.
فرزندان آقای منتظریان هم مشغولن بندگان خدا.
فقط من مظلوم بیکارم
Iran, Islamic Republic of
سلام کبنای عادل
یه سوال چطور آقای محمدرضا دلباز ازدبیرخانه کارخانه سیمان
یک دفه عضو هیئت مدیره منطقه ازاد فرودگاه میشود.
تورابخدا فریاد مامطلومان را برسانید
United Kingdom
شنیده ها حکایت از چی دارد
برادر کسی که خودش سالهاست عضو هیات علمی دانشگاه است
کجا بره بهتر از هیات علمی دانشگاه است کدام هلدینگ
واقعا مشخص است قصدت فقط تخریب است
بهروز
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز
آقای کورش امیدی پور مدیرعامل هلدینگ بنیاد مسکن هم هیئت مدیره زیاد برده بچه ها رو.
مجتبی ثابتی عصو هییت مدیره منطقه ازاد فرودگاه هم همینطور.
Iran, Islamic Republic of
مجتبی ثابتی خودش فعال سیاسی و اجتماعیو از نیروهای انقلابی هستن و بواسطه کسی نرفته چندین ساله در تهران زندگی میکنه اصلا اهل پارتی بازی نیست
دشترومی مطلوم
Iran, Islamic Republic of
برادر خانم ر/ خارج از قایده قانونی دیوان محاسبات جذب شد.بچه های ن.م / هم بهترین جاها مشعول کارن. مردم بدبخت هم هیچ.فقط سیاهی لشکریم وگاله زن برای اینها
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
گاله و ناله بزنید برای منفعت چندتا خانواده
نیلوفر هاشمی
Iran, Islamic Republic of
با سلام بنظرم اگر کسی به رشد جوانان استان کمک می کند، نباید اینگونه تحقیر شود.

در تمامی استان ها نمایندگان و مدیران به دنبال این هستند که از حضور در هلدینگ ها به نفع توسعه استان استفاده کنندٍ، جرا در استان ما برادر کشی می شود.
کمالی
Iran, Islamic Republic of
ده بار با مدرک مرتبط اومدم کارخانه قند دست به سرم کردن. در همین کارخانه قند هیئت مدیره هست.
قوم وخویشهاشو بکارگرفت وبه ما گفت فقط ازمون.
مرگ خوبه برای همسایه.
مردم بدیخت چه کنن
Iran, Islamic Republic of
سازملن بازرسی استان لطفا جواب بفرماید
چرا فردی بنام(( میم ر)) از نوراباد ممسنی باید دریاسوج بدون آزمون به کارگرفته شود ؟؟!
چرا چرا؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
این به نماینده چه ربطی داره بازرسی استان جوابتو بده
خضوعی
Iran, Islamic Republic of
یعنی/که سازمان بازرسی کشور هست، واقعا از چه رانتی استفاده نکرد؟
حتی با وجودی که فارغ التحصیل دانشگاه آزاد بود، بعد از سن چهل و پنج سالگی ، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران شد.
دو برادرش هم بدون هیچ آزمون استخدامی، استخدام رسمی در تهران شدند.
Iran, Islamic Republic of
س ن عزیز.
توکه ماهی ۲۰ تومن از بابت حکمی که خ غ برات زده وپات روی پاته وصاف هرماه میاد توجیب تودیگه چرا.
جناب خ غ تحویل بگیر
نمک میخورند ونمکدان میشکنند.
Iran, Islamic Republic of
یه مرد هست کار به طرز تفکر و جناحش ندارم ولی همین که دست خیلی جوان بیکار را گرفت و مشغول بکارشون کرد همین کافیست درود بر دکتر غریب پور
Iran, Islamic Republic of
بنده خداها این همه نظر نوشتید روشنفکر نمیخواد کسی را خراب کنه افراد دیگری هستن که میخوان بین دکتر مسعودی و روشنفکر اختلاف درست کنن اگه اهل سیاسیت و زرنگ باشید موضوع کاملا مشخصه از پیامهای که نوشته شده همه چی معلومه اون اسامی هم که اومده بیرون برای آدمهای با درک بالا مشخصه که کار کی هست و میخوان اختلاف بندازن باید هوشیار باشید طایفه بادلانی و طرفداران دکتر مسعودی
Iran, Islamic Republic of
جناب کبنا عزیز و عادل ومنصف.
چرا دردفاع ازدکتر مسعودی هرچی کامنت میداریم حدف میکنی
چرااینقدر به دکتر مسعودی بایک طرح سازمان دهی شده حمله میکنند.
Iran, Islamic Republic of
بین همون اسامی که الکی هم اسمشو نوشته بودند از نخبگان علمی استان هستن که هم در سطح کشوری مقام آوردن و فول هستن ولی متاسفانه بدلیل باندبازیها و پارتی بازیها حقش خورده شد و یه مشت آدم بیسواد سرکارند ،به نظر من تنها کسی از سیاسیون استان ساکن پایتخت که برای مردم کار کردن غریب پور بود نه کار به جناح داشت ،نه به قومیت
همشهری
United Kingdom
اینگونه تخریب های استان راه به جایی نخواهد برد.
تا جایی که میدانم ایشان از پاک ترین انسان های استان هست که علی رغم اینکه همیشه مسیر برای خودش در مراکز اقتصادی فراهم بوده اما هیچ وقت این مراکز را انتخاب نکرده است.
سال هاست که ایشان را تخریب می کنند اما خدا همراه اوست.
United Kingdom
آقایی که اخیرا هیئت مدیره شده است را بیشتر بررسی کنید تا با سوابق و شاهکارهایش در آب منطقه ای بیشتر آشنا شوید...
تامردای
Iran, Islamic Republic of
بله ایشان چندین بار مدیر نمونه شرکت آب بوده و مردمدار،بامنش،خوش اخلاق و مطمئنم ایشان مرحله به مرحله پله های ترقی رو طی خواهند کرد....ایشالله یکی از وزرای آینده هستند.
سفلابی
United Kingdom
این آقای آب منطقه‌ای که جدیداً به هیبت مدیره یکی از هلدینگ های زیر مجموعه بیمه سلامت درآمده هیچ شایستگی نداشتن ، باور بفرمایید برای یک پست میانی هم خوب نبودند ، یه مدت آقای داووی بخاطر بقا خود در آب منطقه‌ای ایشان را به معاون آب منطقه‌ای منصوب نمودند و بعد از آن با قبولی روشنفکر توسط فرهادی ابقا شد که متاسفانه در همان زمان از ضعف فرهادی استفاده کرده و قریب به 20 نفر از بستگان نزدیک به خودش را که اکثرا دیپلم و زیر دیپلم بودند را در در آب منطقه‌ای جذب نمودند اما با افتضاحی که خودش و فرهادی بار آورده بودند هر دو عزل شدند . هر چند که آقای مصلح در عزل معاون وقت زود دست به کار شدند و عذر ایشان را خواستند اما متاسفانه این معاونت را بخاطر مسایل منطقه ای و فشار یکی از نمایندگان و ار‌ادت خودشون به ایشان به فرد در شرکت آب منطقه‌ای سپردند..
میخواستم خدمتتون عرض کنم که در ایران و بیشتر در استان کهگیلویه و بویراحمد نود درصد انتصابات مبنای قومی و طایفه ای و تشکیلاتی و خانوادگی دارد
هیچ شایستگی در کار نیست
تمام نخبگان علمی و اجتماعی به آرشیو رفتن و پخمگان و نا شایستگان بر اریکه قدرت نشستن
ان شاالله که روزی شاهد برچیده شدن این نابسامانی ها و این بی انصافی ها و این بی عدالتی ها و نابرابری ها باشیم
سفلی
Iran, Islamic Republic of
عاقلان دانند!!!
علی کریمی
United Kingdom
امام خمینی فرمودند که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد
لوداب
United Kingdom
شما ها تشریف ببرید همین شرکت گاز در لوداب در یک روز چند نفر بدون آزمون و بدون مدرک جذب می شوند توسط نماینده
اکثر افرادی که جذب شدند بازاری بودن و تحصیلات دانشگاهی هم ندارند
United States
حمیدرضا پناه برادرغلامرضا پناه از ر انت چه‌کسی مدیرکل کارخراسان رضوی شد؟؟؟!!
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
کاتب و مدیر محترم سایت:
می شود شما بفرمایید با توجه به اختیارات که دوستان دارند و داشتند چه کمکی می توانند یا می توانستند به استان و اشتغال هم استانی ها کنند که نکردند یا نمی کنند،بالاخره اگر به اشتغال کسی کمک کردند جای بسی شکر و تشکر دارد،
برادر و خواهر کامنت نویس محترم(جریان مشخص)،و کاتبان مغرض بدانید و آگاه باشید که به تاریخ خواهید پیوست
مدیر محترم سایت شما به جای درج این مطالب و تخریب هم تباران و نخبگان هم استانی لطف کنید به عملکرد ضعیف نمایندگان حال و ادوار استان ورود کنید که عامل اصلی این همه فقر و فلاکت در استان غنی ما هستند نه نخبگانی که با هزاران زحمت وتلاش خود به منصبی رسیدند و با عنایت به اختیارات محدودی که دارند کمک به جوانان هم استانی می کنند.
پرستار
Iran, Islamic Republic of
کسی که (محترمانه بگم ) عذرش را از ادامه اشتغال در بیمارستان شهیدبهشتی یاسوج خواستند چطور مجددا استخدام شد وپست های پی درپی بهش دادند
استخدام نمودن ورفتار همین افراد انقلابی های واقعی را تضعیف مینمایندو جریان اصولگرا را در استان بدنام میکند
بویراحمد
United States
شک نکنید اینا همه کارهای نماینده و تیم اطرافش هست. اینا چون خودشون نمیتونن در بالا کاری کنند اینهمه هیاهو برای هیچ راه انداختند. زور اینا فقط در حد بویراحمد و جابجایی معلمین هست. اگه خودشون بتونن تمام فامیل و طایفشون را میبرن بالا. کما اینکه تعداد زیادی هم استخدام فله ای در حد شهرستان داشته اند.
United Kingdom
چقدر تابلو است کامنت گذاشتن یک نفر بر علیه دکتر مسعودی
خیلی تابلو است هر چند کامنت که اینجا گذاشته میشه خیلی تابلو است که کار یک نفر هست
نمی دونم از چی می سوزی
تامرادی مارگون
United Kingdom
س/ که با فرمان ضعیف ترین نماینده تاریخ داره بقیه فرزندان استان رو تخریب میکنه، خودش همزمان در سال ۱۴۰۱ از چندین شرکت به عنوان مشاور حقوق های آنچنانی دریافت کرده.
Iran, Islamic Republic of
آخ سی س ن که بی همه ایورتنگه
ب
ارش
Iran, Islamic Republic of
دکتر غریب پور شخصیتی کاریزماتبک هست
الطاف و عملکرد ایشان ماندگار و زبانزد هست.
کاش همه بچه های استان مشغول شوند و ادامه دهنده راه غریب پور باشن.تنگ نظری ها را کنار بذارید.
ضمنا این مدیر افسانه ای را با کسی مقایسه نکنید.
ایشان بی همتا هست
Iran, Islamic Republic of
ر/ فکر میکنه هیئت مدیره شدن لولو هست و آدمو میخوره
Iran, Islamic Republic of
ای قبری که ما سرش شیون ایکنیم مرده منش نی
/ جز مردگان هم حساب نیست انگار
شیرینی
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای جریانکی که توانایی حمایت هیچکدام یک از بچه های استان رو ندارن
ویرای پوشاندن ضعف مفرط خودش
اقدام به زدن جوانان استان میکن
خدایا این رو از بویراحمد کم کن
وقتی کسی تنگ نظر
توان رشد کردن دیگران رو ندارن
باید اینطوری به همه حمله کنن
نداشتن توان جرم نیست
مجرم ما هستیم که رفتیم زیر پرچم یه جریان.
بفرما وقتی خودت از عهده ات برنمیاد
چرا کلنگ برداشتی داری همه رو تخریب میکنی
واقعا شرم آوره
در پاسخ به تامرادی منصف
Iran, Islamic Republic of
به زودی دست دستیار روشنفکر رو خواهد شد، س. هر چی دست و پا زد که عضو هیات مدیره شرکت ها شود،نتوانست، توسط روشنفکر معرفی شد به عنوان مسئول روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس، که نمایندگان بوشهر مخالفت کردند.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی اصل از فرزندان شایسته و توانمند استان است، کاش بجای تخریب حامی فرزندان توانمند استان باشیم.
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
کبنا چند از روشنفکر گرفتی مسعودی را تخریب کنی
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای روشنفکر تک دوره ای خیال می‌کنی ما نمی‌دونیم جریان چیه شما داری جناب دکتر مسعودی را تخریب می‌کنی دکتر مسعودی یه نیروی ملی یه انسان بزرگ هست این وصله ها به دکتر مسعودی نمیچسپه!!!
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اقای که الان داری به خاطر روشنفکر با ابروی مردم بازی میکنی بدان دستمال شما را هم به زودی روشنفکر مچاله میکند و به زباله دان میاندازد.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر ایروان مسعودی اصل زنده باد بادلانی !!
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اقای که الان داری به خاطر روشنفکر با ابروی مردم بازی میکنی بدان دستمال شما را هم به زودی روشنفکر مچاله میکند و به زباله دان میاندازد.
Iran, Islamic Republic of
اقای ن که الان داری به خاطر روشنفکر با ابروی مردم بازی میکنی بدان دستمال شما را هم به زودی روشنفکر مچاله میکند و به زباله دان میاندازد.
لطفا سازمان بازرسی افراد موجه وبی حاشیه را ببرد درسازمان چون رسالتش نظارت است
United States
یکی ازکسانی که فقط وفقط دنبال فامیل بازی از تهران تا یاسوج است//
سازمان تامین اجتماعی -بیمه حافظ و......را بروید سراغ بگیرید
هرجا سخن از پول وثروت وهلدینگ و.بکارگیری فامیل ها است . است نام اینها میدرخشد
اینها درکداام آزمون استخدامی شرکت کرده اند
United States
/ فقط دنبال فامیل هایش است
سازمان بازرسی باید افراددیکر را بکارگیرد
United States
مسعودی رشته تحصیلی اش بهداشت است چه ربطی به بعضی سازمانها وجاها داردکه این قدر جابجا می‌شود در همه دولتها؟؟!!!!!
دشت روم
United Kingdom
درود خدا بر
چهره ی علمی دانشگاهی نترس و با صلابت کاریزما و ملی استان جناب دکتر مسعودی عزیز
مطلع
Iran, Islamic Republic of
تمامی این پارتی بازیهادردولت قبل ازناحیه غریب پوربوددردولت جدیدهم ازناحیه هدایت خواه ومنتظریان می باشد...
تامردای
Iran, Islamic Republic of
به زودی اسناد و مدارک بسیار مهمی از س. ن/ در اختیار رسانه ها قرار می گیرد،.
1- دست و پا زدن جهت عضویت در هیات مدیره هلدینگ ها و شرکت های نفتی، که مکاتبات آن به زودی در اختیار کبنا قرار خواهد گرفت.
2-حقوق گرفتن از چندین شرکت تحت عنوان نیروی حق الزحمه ای و مشاوره ای.
3-........
Iran, Islamic Republic of
این س ن که میفرمایید با چپ چپه با راست راسته
الان هم با غریب پور داره هپلی می کند
استاد
United Kingdom
دکتر مسعودی، شخصیتی ملی و فراجناحی، مدیری توانمند، سالم، صادق، دلسوز و نجیب و کارشناسی زبردست و نخبه می باشند که نه تنها سبب فخر استان بلکه مایه مباهات لرتبارهای کشور هستند
ترقی و پیشرفت ایشان بدون پشتوانه های سیاسی نشانه ی شایستگی های مدیریتی، فنی و اخلاقی این جوان خوش آتیه است
منصف
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی اصل از معدود مدیران پاک دست، متعهد و متخصص جمهوری اسلامی ایران است، و تنها مدیری است که بدون رانت و بدون کمک دیگران، فقط و فقط با تکیه بر توانایی و تعهد خود رشد کرده است. و به نظر جریانی خاص و آدم های بی مایه به ظن خودشان می خواهند ایشان را تخریب کنند.
سوپیشینه
Iran, Islamic Republic of
پرستار اخر.../ابدارچی جلسات پدر خ /موتلفه/کمیته امداد و...................
United Kingdom
درود بر دکتر مسعودی
United Kingdom
درود بر دکتر مسعودی
Iran, Islamic Republic of
آیا کسی میتواند سنش راکم‌کند که هییت علمی دانشگاه پیام‌نور یاسوج‌ شود؟!
سازمان بازرسی لطفا وارد شوید وصحت موضوع را تحقیق نمایید.
Iran, Islamic Republic of
در اینکه/ هم طایفه ایهاشو در ادارات برون استانی به استخدام دراورده شکی نیست. و تعجبه چطور شخصی ک بدون حساب و کتاب نیرو استخدام میکنه معاون بازرسی کشور شده ولی با این حال اینگونه هجمه ها بر علیه ایشون منصفانه نیست. اگر ایشون چند نفر را استخدام نمیکرد قطعا سهم بقیه استانها میشد پس انتظار میره به جای این تخریب ها بقیه نیروها هم تلاش کنند و نیرو به کار گیرند و خانواده ها را از فقر و بی پناهی نجات بدن
محمدی
Iran, Islamic Republic of
شما مردم استان ک. ب خیلی تنگ نظر وکوته فکر هستید.. از هر استانی لا اقل 200نفر در این هیات میره های شرکت ها وهلدینگ ها عضو هستند...
حال شما آنقدر از دکتر مسعودی اسم میبرید. ایشون فدی است که تاکنون از نردبان هیچ جریان ونماینده ای پیشرفت نکرده و پست نگرفته حرف از ببرادرهایش میزنید یکی ازآنها دکتر اردوان مسعودی دو دکترا دارد یکی شیمی ودیگری صنایع استخدام رسمی آموزش وپرورش بوده مدت 14سال سابقه در آموزش وپرورش دارد. ودیگریش هم دکترای تخصصی بیمه دارد از طریق آزمون پذیرفته
شده ودرشیزاز مسولیت دارد که با توجه به مدیریت خوب وکارآیی وپیشرفت کاری که در حوزه کاری دارند نماینده گان شیراز از ایشون راضی هستند
چرا مردم ما اینقدر نگران پست گرفتن نخبه گان استان دربقیه استان ها هستند ماباید همگی از
پیشرفت نیروهای استان دربقیه استان ها خوشحال باشیم همدیگر تخریب نکنیم این جور کارها. یک جور تنگ نظری به خدا ما هر کدام أز افراد استان
چه کهگلویه ای وچه بویر احمدی بروند در مرکز وجاهای دیگر پست بگیرن خوشحال هستیم وافتخار هم میکنیم
لیسانس آب و هواشناسی کارمند هواشناسی.میرود بع شرکت جنرال الکتریک
Iran, Islamic Republic of
اقای غریب‌پور سلام
جهانبخش احمدی ؛لیسانس اب وهواشناسی چطور وارد شرکت جنرال الکتریک وابسته به گروه توسعه‌ملی شد؟!!
Iran, Islamic Republic of
طرف در سازمان بازرسی کشور مسئولیت گرفته است
درسال ۱۴۰۱،فامیلش در را در یاسوج بکار گرفته است
آیا دیگران که کسی را ندارند چکارکنند؟؟؟
به استناد
کدام آزمون ؟؟
کدام اگهی؟؟؟؟
در فلان دستگاه نهاد و...جذب شده است؟
چرا؟؟؟
کبنا خواستید تا آدرس دقیقش را بفرستیم برای پیگیری مستند وکامل.
یاسوج‌ بلوار گلستانها
چرا؟؟؟؟؟؟
ایل سترگ
Iran, Islamic Republic of
همه بندیر بهارن
مو بندیر تنم

خدا نییه و ایما که دل وه روشنفکر خش کردیم
منصف
Iran, Islamic Republic of
مسعودی یک چهره کاریزمای ملی است اوج بی انصافی است با کسی مقایسه بشه که توان یک دقیقه مصاحبه رانداره مردم خود ارزش افرادو می دانند و جایگاههای مختلف نشان از لیاقت دکتر مسعودی است
یاسوج
United Kingdom
مثلاً چکار کرده
چه کاریزمایی دارد
هزاران جوان تحصیل کرده و نخبه و شایسته در این مملکت و در همین استان کهگیلویه و بویراحمد هستن که مسعودی انگشت کوچولشون هم نمی‌شه اما بخاطر بی صاحبی و بی عدالتی گاها کارگری می‌کنند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
این تحلیل آبکی توسط تیم دکتر مسعودی نگارش شده که ایشان را در لول دکتر غریب پور تعریف کنند و یک بستری فراهم کنند که از این طریق شانس وی برای کاندیدا شدن را بیشتر کنند.
زیرا می خواهند بگویند روشنفکر نماینده نمی تواند کاری کند ولی مسعودی هیچی نشده نیروی انسانی رشد می دهد،پس بویراحمدی ها این هم مسعودی بیاییم ایشان را نماینده کنیم
منصف
Iran, Islamic Republic of
در مطلب منتشر شده کدهای داده شده که نشان می دهد نگارنده از افرادی است که دکتر غریب‌ پور از بیکاری نجات داده ولی این احساس کرده که حقش را خورده‌ اند و باید مدیرعامل میشد و ازسر عقده آومده که تلافی کند
غریب پور برای همیشه در تاریخ بویراحمد ماندکار خواهد ماند.
سازمان بازرسی لطفا پیکیری نمایید آیا موضوع زیر صحت دارد؟!
Iran, Islamic Republic of
در دانشگاه پیام‌نور یاسوج اقای ب. سنش را کم کرده وه‍ییت علمی دانشکاه پیام‌نور یاسوج شده است این فرد باید الان بازنشسته شده باشد
سوابقش در آموزش پروش و تربیت معلم یاسوج‌وجوددارد
چون از اول معلم اموزش وپروش بوده است چرا با کم‌کردن سن خودش هیئت علمی دانشگاه پیام نور یاسوج شود؟؟!!
کیارش
Iran, Islamic Republic of
کبنا لطفا منتشر بفرما
خوش بحال آقای م ع
مشاور دکتر اسفندیاری معاون امور استانهای سازمان تامین اجتماعی
قبلا روابط عمومی دانشگاه زیرتل بود
تازه مدعی استانداری استان
و معاونت پشتیبانی هم بود
حالا برادرش رو توسط سرپرست شرکت مهندسی و نصب فیرموکو
توسط برادر ح ع نژاد
در یک پتروشیمی استخدام کرده
چراغ خاموش داره کارهاش رو میکن
قبلا دم از استاد میزد
حالا مرید حاج آقای سید احمدی شده
میثم
Iran, Islamic Republic of
خدا بدونسمی
دکتر احمد اسفندیاری عزیز
صادق و با اخلاص چه ربطی و ای مشاور داشت
گو ای آقا
تخته گاز داره
مسائل فردی خش پیش ایبره
به وسیله
برادر حسین ع نژاد
ککاش من یه پتروشیمی استخدام کرده
فقط مونده
خیرالله ع رو که بازنشسته شده
بوره پتروشیمی
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت دکتر اسفندیاری
م ع تبار اسما مشاور دکتر احمد اسفندیاری معاون امور استانهای سازمان تامین اجتماعی
اما رسماً دنبال منافع فردی
غیر از ککاش
که من پتروشیمی استخدامش کرده
تبدیل و مشاور
سید احمدی حاج آقا موحد
نمایند شهرستان کهگیلویه شده
حسن
Iran, Islamic Republic of
تو همین چند ماه اخیر ل دو نفر پسر عمو از طایفه بادلانیهای خودشون که بچه لوداب هستند /که یکی در امور اب مشغول بکار بوده و یکی دیگر معلم بوده بعنوان هیأت مدیره دوتا از این هلدینگها معرفی و مشغول بکار کرده غریب پور که الی ماشا الله
مدرک
Iran, Islamic Republic of
کامنتهای حمایت از مسعودی توسط یک نفر و شاید خودش ارسال میشه-از مزایای دنیای مجازی همینه
لوداب
United Kingdom
اکثر کامنت های حمایت از مسعودی کار یک نفر یا دو نفره و شاید هم کار خودشون باشد
کاملا مشخصه
جان محمد باقریان
United States
با کمال تاسف باید اذعان نماییم که ما رسم بسیار بدی که داریم این است که بجای دیدن امتیازات زیادی که این نیروها در اختیار کلی از جوانان استان قرار داده و بخش زیادی را زندگیشان را از آسیب دیدن به ترقی و بقاء رسانده همیشه تلاش میکنیم که نیروهایی که از استان به جایی میرسند خودمان تخریب نماییم و از هر انگ و تهمتی در مورد این عزیزان دریغ نورزیم ، باید اعتراف کنم که بخش عمده این مطلب صحیح و درست است اما اگر با تجمیع این عزیزان و مشورت با آنها بهتر نبود که آنها را در معرض این هجمه ها قرار دهیم ، در همین اصفهان هم مرزمون اصلا تا بحث رشد و توسعه اصفهان بمیان میاد همه اصفهانیها یک حرف میزنند و چپ و راست معتدل و تند و خوب و بدشون را با هماهنگی با هم به سکان هدایت توسعه رهنمون میکنند اما ما شمشیرمون همیشه از رو بسته و دنبال تخریب نیروهای شایسته استانیم که در کنار هزار خوبی شاید یک بدی هم داشته باشند بیائیم و در رسانه ها اینگونه یکدیگر را تخریب نکنیم که این جز تیشه به ریشه خویش چیزی نیست
Iran, Islamic Republic of
جناب باقریان من هم بیکار هستم چرا اقوام دوستان و نزدیکان آقایون ...
بازهم بگم؟! فروردین ۱۴۰۲
Iran, Islamic Republic of
اعضای هییت مدیره کارخانه سیمان یاسوج!
بگم ؟
بگم ؟
بگم؟
بعقوب موسوی جهان آباد
افشین غریبپور
بگم ؟
بازهم بگم؟؟
Iran, Islamic Republic of
غریب پور عرضه دارد
شما و سردارتان که فقط دنبال زدن فرزندان خودتان‌هستید
جویای کار
Iran, Islamic Republic of
این یه نفر که برای ا... م... کامنت میذاره بگه ببینم :
عملکردش برای استان یاشهرستان چی بوده؟
به غیراز اینکه بر اساس سفارش منصب بهش دادن وجیب خودش رو پر کرده! عملکرد ایشون در زمینه استخدام قوم وخویش سببی ونسبی خودش چنان حرف وحدیث داره که قابل دفاع وانتشار به عنوان عملکردحتی از طرف خودش هم نیست .
فاجعه هست............حتی در درون طایفه شون هم دیگه میدونند چه افرادی روسفارش برای استخدام میکنه
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
دکترمسعودی فردی است باسواد مدیر ومدبر تحلیل گر هرجای که تاکنون پست گرفته موفق بوده... حق ایشون وزارت است.
عدالت
Iran, Islamic Republic of
سازمان بازرسی استان
لطفاً در خصوص به کارگیری فله ای نیرو در ادارات استان به دستور م/ ورود کنند
مردم پناهی ندارند جز شما
صمدی خو
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد خوبی هست
چون آقای نماینده فقط از یک جای خاص نیرو در ادارات و شرکت های دولتی استخدام می کند
Iran, Islamic Republic of
چرا سازمان بازرسی به انتصابات طایفه ای آقای نماینده ورود نمیکند
رضا
Iran, Islamic Republic of
مطلب سخیف و بسیار بی مایه و بیشتر به مطالب تازه خبرنگاران از همه جا بیخبر شبیه است. آخه برادر عزیز اگر مشکل شما در بکارگیری نیروهای سفارشی است که بیخ گوش خودت در مرکز استان مدیران فله ای و اتوبوسی نمایندگان مجلس تمام پستها را قبضه کرده اند!!!
پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
1