کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیرو خبر کبنانیوز در خصوص هفته طلایی بودجه؛

مصلح چراغ اول را روشن کرد؛ اخذ 136 میلیارد تومان برای پروژه‌های ملیِ بخش آب کهگیلویه و بویراحمد / سایر مدیران چه می‌کنند؟

22 اسفند 1401 ساعت 20:33

پیرو خبر کبنانیوز در خصوص هفته طلایی بودجه و اقدامات مدیران کهگیلویه و بویراحمد در این هفته، مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد پاسخ داد.


پیرو خبر کبنانیوز در خصوص هفته طلایی بودجه و اقدامات مدیران کهگیلویه و بویراحمد در این هفته، مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد پاسخ داد.
به گزارش کبنا، از آخرین هفته سال، تحت عنوان هفته طلایی بودجه یاد می‌شود. در این هفته مدیران باید با حضور در تهران و وزارت‌خانه‌شان، برای جذب اعتبارات پروژه‌های ملی تلاش کنند.
پس از انتشار خبر کبنانیوز در خصوص اینکه مدیران کهگیلویه و بویراحمدی در این هفته چکار کرده‌اند، مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی به این پایگاه خبری، از اقدامات خود در هفته اخیر نام برد.
آرش مصلح گفت: از دیروز در تهران حضور دارم و تا فردا نیز خواهم بود.
وی ادامه داد: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نقد بند ز، فروش نفت، ۲۵ میلیارد تومان پیوست ۱ بودجه، ۵ میلیارد تومان ماده ۱۷ بحران ملی، و ۶۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات توازن منطقه‌ای برای طرح‌های ملي بخش آب اخذ شده و تا اول هفته بعد بیشتر نیز خواهد شد.
گفتنی است کهگیلویه و بویراحمد از محرومیتی تاریخی برخوردار است؛ چنانچه مدیران نتوانند اعتبارات لازم را دریافت کنند، بسیاری از پروژه‌ها هیچوقت به سرانجام نمی‌رسد.
برخی از پروژه‌ها که دهه‌ها طول کشیده و فرسایشی شده‌اند، به دلیل همین عدم پیگیری مدیران برای اخذ اعتبارات در چنین مواقعی است.
حال مصلح کلید اول را زد؛ از این پس منتظر اقدام سایر مدیران کهگیلویه و بویراحمدی هستیم؛ به‌ویژه مدیرانی که پروژه‌های عمرانیِ بیشتری دارند؛ افکار عمومی منتظر است ادارات کل راه و شهرسازی، راهداری و سایر دستگاه‌ها چه اقداماتی انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید؛ 

هفته طلایی بودجه؛ ترافیک عجیب حضور مدیران سایر استان‌ها در تهران / مدیران کهگیلویه و بویراحمدی کجای این معادله قرار دارند؟


کد مطلب: 459750

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/459750/مصلح-چراغ-اول-روشن-اخذ-136-میلیارد-تومان-پروژه-های-ملی-بخش-آب-کهگیلویه-بویراحمد-سایر-مدیران-می-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1